Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Питанка за компресор на Браво 1.6

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Питанка за компресор на Браво 1.6

    Колеги драмата е следната:Имах спукан маркуч на климатика и миналото лято го смених напълних системата и всичко беше наред за месец,но от някъде ми изпускаше фреон.Това лято реших да отида да го оправя както си трябва при положение,че бях говорил с майстора че имам само още някакъв накрайник за смяна,то се оказа счупено щуцерче!Сменил го обаче като напълнил системата компресора не тръгвал и ми каза че е блокирал!!!Питането е има ли как да се провери дали наистина е така без да се сваля компресора или накратко мисля че майстора ме разиграва за пари разбира се ???Моля за помощ по темата защото наистина искам климатика да си работи !!!
    Fiat Stilo Abarth 2,4 170hp!

    #2
    Само предполагам - ако дадеш накъсо включващото реле, компресорът трябва да зацепи. Преди това трябва да си го освободил от ремъка и да пробваш да го въртиш на ръка. Не знам дали силата ще е достатъчна за да се върти компресорът. Друг вариант е да смениш майстора. Прегледай бизнес-раздела, имаше един сервиз в Княжево, за който доста колеги изказаха положителни мнения преди време. Ако го намеря ще ти пратя линка на ЛС.

    Коментар


      #3
      ogi28b написа:
      Само предполагам - ако дадеш накъсо включващото реле, компресорът трябва да зацепи. Преди това трябва да си го освободил от ремъка и да пробваш да го въртиш на ръка. Не знам дали силата ще е достатъчна за да се върти компресорът. Друг вариант е да смениш майстора. Прегледай бизнес-раздела, имаше един сервиз в Княжево, за който доста колеги изказаха положителни мнения преди време. Ако го намеря ще ти пратя линка на ЛС.
      Ами аз се пак като отидох да си прибера колата го питах да ми обясни как така е станало и отговора беше че просто времето му било дошло!Другото което каза е че като го включил компресора започнал да вие!Намерих компресор в форума за 65лева,но не знам колко е трудна смяната,защото и за нея ми обяви 50лева и отделно пълнене за 80лева,и компресора и скачаме на грубо 200 лева Днес ако не вали ще пробвам да го дам накъсо и ще видим резултата....въпреки че...
      Fiat Stilo Abarth 2,4 170hp!

      Коментар


        #4
        PanCakes написа:
        Намерих компресор в форума за 65лева,но не знам колко е трудна смяната,защото и за нея ми обяви 50лева...
        Колкото и да е трудна смяната, ако ръцете не са ти в гъ*а, можеш да си го смениш сам и да спестиш 50лв. След като отхлабиш ремъка, имаш да развиеш няколко болта, разкачаш тръбите и компресора пада. Ако другият не иска някакво преправяне, качването е елементарно. Само не забравяй да смениш О-пръстените, че може да изпусне, ако оставиш старите.Друг е въпроса, че майстора може да прецака новият компресор, защото видиш ли не го е сменил той...Според мен е добре да потърсиш и второ мнение!
        Alfa 159 SW 2.4 Ti
        Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
        "...внимавай че тези италиански кочини много вървят."

        Коментар


          #5
          gamma написа:
          PanCakes написа:
          Намерих компресор в форума за 65лева,но не знам колко е трудна смяната,защото и за нея ми обяви 50лева...
          Колкото и да е трудна смяната, ако ръцете не са ти в гъ*а, можеш да си го смениш сам и да спестиш 50лв. След като отхлабиш ремъка, имаш да развиеш няколко болта, разкачаш тръбите и компресора пада. Ако другият не иска някакво преправяне, качването е елементарно. Само не забравяй да смениш О-пръстените, че може да изпусне, ако оставиш старите.Друг е въпроса, че майстора може да прецака новият компресор, защото видиш ли не го е сменил той...Според мен е добре да потърсиш и второ мнение!
          Колега аз се самнявам че компресора ми е бил толкова зле колкото твърди "майстора",защото колкото повече се опитвам да си спомня толкова повече се убеждавам че може да има негова вина в цялата работа!Не разбирам от климатици и не знам дали маслото и фреона се сипват отделно,а ако са заедно значи би трябвало да ми е изтекло и маслото!От друга страна ако ми е изтекло и маслото и "майстора" не е проверил има ли няма ли...и го е пускал да работи без масло не се учудвам,защо ми казва че просто времето му е дошло...Колкото до свалянето само да се пооправи малко времето и мисля да се пробвам (благодаря за съветите и разяснението!!! ) да го сменя сам!
          Fiat Stilo Abarth 2,4 170hp!

          Коментар

          Working...
          X