Така, проблема се състои в това,че при някое по сериозно тръскане в някоя дупка и вентилатора на климатроника тръгва сам в режим "OFF"...... Някой има ли идея от какво може да е ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с вентилатора на климатроника на Браво
Collapse
X
-
Благодаря колега. Другата седмица го захващам заедно с арматурното табло да им сменя и лампите без това....93' BMW E36 M40B16 - "калпазанин по пътя"
00' Fiat Bravo JTD 105 SX "SS.Steel/Trofeo" - Ръмжи и бега! (вече на бащата)
* * * * * * * * * * * * * *
Стигат ли ти парите, значи не ти стига въображението!!
Коментар
-
Аз я открих темата , а колкото до лампите ще прегледам магазините за електроника.Имам въпрос за лампичките - Не е задължително да се сменят гнездата, нали? Защото открих само лампички Филипс , на по левче едната.93' BMW E36 M40B16 - "калпазанин по пътя"
00' Fiat Bravo JTD 105 SX "SS.Steel/Trofeo" - Ръмжи и бега! (вече на бащата)
* * * * * * * * * * * * * *
Стигат ли ти парите, значи не ти стига въображението!!
Коментар
-
Крушките, моито осветяват врътките за парно/клима са изкючително дебилно инженерно решение. Почти няма Фиат(поколение Браво/а/Мареа), при който цоклите им да не са пред разпад. А самата им смяна изисква толкова много разглобяване, че по-добре да се откажеш. Лично аз смятам, че не са изчислени правилно - прекалено силни са и материала не издържа. Загрява и самата врътка, която е своего рода многопозиционен ключ. Като прибавим и температурата на крушките и тази в цоклите им, нормално е да е топло в този участък.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар