Днес Бравата изхвърли водата на едно кръстовище, беше загряла почти до червено. Интересното е, че радиатора си беше горещ, а перката се въртеше, като 2-3 мин. след като изгасих двигателя перката спря да се върти. Какъв може да е проблема според вас.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Изхвърли водата - дайте съвет
Collapse
X
-
Колата е 1.2, 12V, 96г. Днес я запалих пак и я изчаках да загрее да видя какво ще стане. Отиде до червеното, радиатора си остана студен и съответно и перката не се включи, което ме навежда на мисълта, че е от термостата. Но пък първи път когато изхвърли водата, радиатора си беше горещ и перката си работеше, може да е отворил термостата тогава, но по-късно, как мислите?
Коментар
-
geo_g написа:Причини много: хлабав ремък, кофти термостат, износена помпа, скапан дачтик или връзка или в краен случай издухана гарнтура, пукната глава или блок.Дано да е нещо елементарно и струващо малко пари колега!Stop giving directions, just say "Follow me."
Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit
Коментар
-
toci1 написа:Колата е 1.2, 12V, 96г. Днес я запалих пак и я изчаках да загрее да видя какво ще стане. Отиде до червеното, радиатора си остана студен и съответно и перката не се включи, което ме навежда на мисълта, че е от термостата. Но пък първи път когато изхвърли водата, радиатора си беше горещ и перката си работеше, може да е отворил термостата тогава, но по-късно, как мислите?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар