Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Изхвърли водата - дайте съвет

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Изхвърли водата - дайте съвет

    Днес Бравата изхвърли водата на едно кръстовище, беше загряла почти до червено. Интересното е, че радиатора си беше горещ, а перката се въртеше, като 2-3 мин. след като изгасих двигателя перката спря да се върти. Какъв може да е проблема според вас.

    #2
    кола

    И ма ли климатик Датчика да има 2 степени и едната да не е включилаедната включва по рано другата по късно
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Причини много: хлабав ремък, кофти термостат, износена помпа, скапан дачтик или връзка или в краен случай издухана гарнтура, пукната глава или блок.Дано да е нещо елементарно и струващо малко пари колега!
      Lupo - The Monster
      Е83 3D

      Коментар


        #4
        Няма климатик. А водата беше изхвърлена през разширителния съд.

        Коментар


          #5
          Дайте съвет къде да я закарам да я погледнат, някой който разбира от тези неща и да не ме одере

          Коментар


            #6
            кола

            Провери перката дали върти датчика дали работи .Това като начало .Ако не се сещаш нещо се обади
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #7
              Перката върти, нали го пише в 1-я пост? Ако обаче разберем точно каква е колата, с кой двигател, коя година е - ще бъде изключително полезно за разрешаване на проблема. Има няколко типа охладителни системи, функциониращи по различни начини.

              Коментар


                #8
                Колата е 1.2, 12V, 96г. Днес я запалих пак и я изчаках да загрее да видя какво ще стане. Отиде до червеното, радиатора си остана студен и съответно и перката не се включи, което ме навежда на мисълта, че е от термостата. Но пък първи път когато изхвърли водата, радиатора си беше горещ и перката си работеше, може да е отворил термостата тогава, но по-късно, как мислите?

                Коментар


                  #9
                  Това какво е, Пунто ли е? Странен двигател. Ако е Браво - сигурно е 1.4, а не 1.2.

                  Коментар


                    #10
                    geo_g написа:
                    Причини много: хлабав ремък, кофти термостат, износена помпа, скапан дачтик или връзка или в краен случай издухана гарнтура, пукната глава или блок.Дано да е нещо елементарно и струващо малко пари колега!
                    Като например скапана/недозавита капачка на разширителния съд.
                    Stop giving directions, just say "Follow me."
                    Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
                    Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

                    Коментар


                      #11
                      toci1 написа:
                      Колата е 1.2, 12V, 96г. Днес я запалих пак и я изчаках да загрее да видя какво ще стане. Отиде до червеното, радиатора си остана студен и съответно и перката не се включи, което ме навежда на мисълта, че е от термостата. Но пък първи път когато изхвърли водата, радиатора си беше горещ и перката си работеше, може да е отворил термостата тогава, но по-късно, как мислите?
                      Според мен термостата ти прави номера. Имаше някъде тема за диагностика на термостат, потърси я и направи пробата.
                      Fiat Marea 1.8i 16V
                      Fiat Tipo 1.4i 8V
                      Fiat Punto 1.6i 8V
                      www.italauto-bg.net/forum/

                      Коментар

                      Working...
                      X