Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Спукана тръба от компресор към радиатор (Пунто 2)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Спукана тръба от компресор към радиатор (Пунто 2)

    Здравейте колеги,онзи ден при опит да си напълня климатика с фреон се оказа,че това е невъзможно заради пробив именно в тази тръбичка за високото налягане.За монтаж и демонтаж на същата ми искат 30лв. ,което не е фрапантно,но след това замяната с нова,или заваряването на старата ще излезе над 100лв.Какво ще ме посъветвате?Да сваля ли тръбичката и да я заварят,или да търся по моргите?

    #2
    кола

    Заваряването няма да е повече от 5-10 лв . А иначе и от моргите може да търсиш стига да намериш .В центъра заваряват и то успешно .
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      ...на мен ми обявиха някаква цена от 20лв. на линеен сантиметър,което ми се струва доста,при положение,че трябва да се заваряват 2,3 см.,както ми казаха от сервиза.Ако някой е имал подобен проблем,ще се радвам да сподели опит..

      Коментар


        #4
        Заварих тръбичката и напълних климатика с фреон.Започна да духа студено и всичко изглеждаше наред,но след около месец ползване климатика започна да охлажда все по-слабо,докато днес изобщо не искаше да охлажда.Сменил съм филтъра преди около месец.Къде може да е проблема?Някой има ли подобен?

        Коментар


          #5
          Еми изгубил си пак фреона сигурно. Може да трябва да ти се ремонтира компресора(да изпуска фреон от неговите уплътнения)
          Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
          Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
          Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

          Коментар


            #6
            ...и пак идва вечния въпрос - да го ремонтирам ли,или да си купя нов,който струва 300лв.?

            Коментар


              #7
              Зависи дали е здрав и трябва само да му се сменят уплътненията(те са около 60-80 лева мисля). Обаче това може да го каже само майстора, при който я закараш. Имаш ли омаслено някъде по компресора?
              Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
              Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
              Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

              Коментар

              Working...
              X