Здравейте колеги. Въпросът ми е перката на радиатора една или две степени има? Забелязал съм, че при мен има само една степен. Ако са две, от какво се управляват и къде може да е проблема, че при мен е само една. Включва се малко над средата при градско. При извън драдско температурата стои на една чертичка под средата. Нови водна помпа и термостат. Благодаря на отзовалите се !!!!!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за Marea 1,8 16v 97г. Weekend
Collapse
X
-
първа степен със сигурност имаш.тя минава през термо съпротивление а втора е директна.Наи-вероятно не си я натоварил сериозно та да включи 2-ра.Ако толкова искаш да я чуеш оставия на климатик на място.Обаче ако се съмняваш за проблем кво праим ще ти заври чаиника.Аз знам, че нищо не знам, но има хора и това не знаят.
Човек е 80% вода и ако няма мечти или цели в живота, това е просто една вертикална локва.
-
Като застанеш пред колата, погледни към левия ъгъл (по точно гледай корпуса на охлаждащата перка). На корпуса има прикрепен с две рапидки резистор. В него влизат две кабелчета. Откачи го и виж състоянието му. Най-вероятно не ти работи първата степен от лоша връзка/нагар. Огледай състоянието му. Ако направиш опита с пускане на климатика, би трябвало след 30 секунди да завърти бавната степен а след още 10 секунди да завърти бърза степен!now. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Коментар
-
Дам разбира се Ето тема от която ще добиеш представа как изглежда резистора........ http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=46004&start=0now. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Коментар
-
Има климатроник (уж) . Според мен не работи бавната скорост, защото като завърти имам чувството, че ще излети. Може ли някаква снимка къде се намират тези джаджи и възможно ли е сам да си ги сваля и тествам. И като ги свалям ще изтече ли антифриз и дали трябва после пак да се обезвъздушава. Благодарско !!!!Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG
Коментар
-
Това е радиатора с реостата, ограденото. Снимката не е от моята кола, но е идентична с твоята. Както виждаш реостата е с две рапидки и две клеми. Лесно се сваля и лесно се тества. Най простото е да извадиш само клемите и да ги дадеш "на късо". При това положение ще имаш винаги само една степен - бързата.P.S. Съпротивлението на реостата не е посоченото на снимката, но не надвишава 50Om. Най-често прекъсва термичния бушон.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар