Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

От къде да намеря терморезистора отговарящ за климатика?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    От къде да намеря терморезистора отговарящ за климатика?

    Значи гледах в User manual и модела на терморезистора е NTC sensor (R at 25°C = 10 kOhm)Обаче няма парт номер, пише само това.... Да поясня: това е терморезистора, който е на питата вътре в купето на радиатора на климатика и следи да не се обледенява....При мен проблема е в това, че явно си е променил стойностите ,и много често включва и изключва климата, и така бавно достига до работна температура...Проверявахме всичко по климатичната система и остана само този терморезистора да прави проблеми, всичко друго е добре!Моля, ако има някой, който знае от къде да видя парт номера или пък от къде да си намеря такъв нека пише....п.п. приемам и мнения от какво може да е друго... колата е Брава 1.4 с климатик, не климатроник!
    Всичко което се затяга с ключ по - малък от №27 е нано технология!!!

    #2
    Предполагам, че всеки който отговаря на тези условия ще ти свърши работа.Само ще трябва да го "присадиш" на мястото на оригиналния.Поразпитай по магазините за електронни компоненти.

    Коментар


      #3
      Re: От къде да намеря терморезистора отговарящ за климатика?

      nikawr написа:
      п.п. приемам и мнения от какво може да е друго...
      Ниско налягане на фреона, например.
      Stop giving directions, just say "Follow me."
      Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
      Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

      Коментар


        #4
        Ако всичко останало е добре по системата,за проба,а и като алтернатива може да вземете от домашен климатик.В някой сервиз ще ти намерят резистор с подходяща стойност от някоя машина и ще го монтирате.А следили ли сте стойностите му в работен режим?
        AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
        HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
        Kawasaki ER-6n'2012

        Коментар


          #5
          Колега не изключва нито по ниско, нито по високо налягане! С фреона и налягането всичко е наред....Според мен е само това пършиво термисторче, а то е навряно на майка си в...... Дайте съвет има ли начин да се извади без да разглобявам цялото табло?!!! п.п. не сме го мерили обаче дали е читав термистора, тъй като според мен всичко клони към него искам първо да намеря нов /не мисля че ще струва повече от 4-5 лева../ и тогава да разглабям....Може ли някой да ми каже блока за управление на климата в компютъра на колата ли се намира или е отделен?
          Всичко което се затяга с ключ по - малък от №27 е нано технология!!!

          Коментар


            #6
            Точно 10лв ги купувам същите са и на домашните климатици.
            Обичам си работата.

            Коментар


              #7
              Valentin_V написа:
              Точно 10лв ги купувам същите са и на домашните климатици.
              благодаря колега
              Всичко което се затяга с ключ по - малък от №27 е нано технология!!!

              Коментар


                #8
                така нещата взеха друг обрат май....Днес ходих до Кранево и пуснах климатика навръщане. Направи градуси и така до Варна, но на входа на Врана се изключи и повече не се включи. Стигнах до офиса и оставих колата да работи че да гледам дали ще се включи ама не ще прасето...Дупих се, гледах, псувах и накрая се прибрах в офиса. След половин час запалих пак колата и включих климата и заработи ....Вече незнам от какво е .... дайте някакъв съвет какво да търся... п.п. имам бучнат един термометър във въздуховода, като си работи климата си прави температура 6-8 градусаНе се обледенил защото накрая от въздуховода излизаше 24 градуса, а климата не се включваше ...
                Всичко което се затяга с ключ по - малък от №27 е нано технология!!!

                Коментар


                  #9
                  Като цяло този датчик не е за обледяване а за да работи компресора до определена температура като това го кара да включва и изключва а не да работи постоянно. Така че пак може да си е там проблема при по старите автомобили дори е такъв с тръбичка като на хладилниците.
                  Обичам си работата.

                  Коментар


                    #10
                    Терморезистор или термистор може да си намериш в магазин елимекс на илица дрин поледния блик преди да излезеш на бул. Владислав от дясно ти се пада по посока на движението среу заведението Формула .Ако там нямат на същия блог от задната страна има друг магазин и там провери .Това са най заредените във Варна магазини за електрони компоненти.
                    FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !

                    Коментар


                      #11
                      Благодаря Ви колеги за отговорите, на аз друго не мога да си обясня:Защо като изключи вчера и после не се включи дори когато духаше 24 градуса, каква може да е причината?Някой свалял ли е радиатора на климата в купето и може ли да ми каже дали мога да демонтирам термистора без да разглабям цялото табло?...
                      Всичко което се затяга с ключ по - малък от №27 е нано технология!!!

                      Коментар


                        #12
                        Ощемалко помощ от мене ако в тези 2та магазина нямат такъв терморезистор купуваш от Конрад най-евтиния термометър за външна температура по3/4 лева са и капсолата която се води термосонда е с тея стойности 10КО ако не намериш на ЛС ти пращам моя номер ще ти подаря такъв терморезистор от термометър.
                        FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !

                        Коментар


                          #13
                          nikawr написа:
                          Благодаря Ви колеги за отговорите, на аз друго не мога да си обясня:Защо като изключи вчера и после не се включи дори когато духаше 24 градуса, каква може да е причината?Някой свалял ли е радиатора на климата в купето и може ли да ми каже дали мога да демонтирам термистора без да разглабям цялото табло?...
                          Би трябвало да се изважда без цялосно разглобяване на някои са на тапа и се вадят лесно.
                          Обичам си работата.

                          Коментар


                            #14
                            dani389 написа:
                            Ощемалко помощ от мене ако в тези 2та магазина нямат такъв терморезистор купуваш от Конрад най-евтиния термометър за външна температура по3/4 лева са и капсолата която се води термосонда е с тея стойности 10КО ако не намериш на ЛС ти пращам моя номер ще ти подаря такъв терморезистор от термометър.
                            благодаря колега... имам точно такъв термометър взет от конрад, неговата външна сонда съм бучнал във въздуховода да гледам температурата която изкарва климата
                            Всичко което се затяга с ключ по - малък от №27 е нано технология!!!

                            Коментар


                              #15
                              Такааа,след много четене и ровене в нета, намерих един колега който е имал подобен проблем!И проблема се оказал реле! Затова се хванах днес и едно по едно релетата които отговарят за климата отвън и отваряне за проверка на полюсите.Оказа се, че едно е доста нагоряло и почерняло. Естествено шибаното реле е с 4 полюса и е с нестандартен цокъл.След дълго обикаляне по магазините без успех, един добър човечец от един автосервиз ми даде, но лошото е, че скапаното реле е за 20А, а човека имаше за 16А, а като се има предвид че старото реле беше нагоряло тва нема да ме изкара много...Моля, някой от Варна да сподели някой по зареден магазин... Ей го прасето...Накрая ще взема да сложа куплунг за едно нормално реле....
                              Всичко което се затяга с ключ по - малък от №27 е нано технология!!!

                              Коментар

                              Working...
                              X