Здравейте колеги , случи ми се нещо странно тази вечер.Запалих колата и минах 3-4км.Спрях и влязох в един магазин.След 2мин идва един мъж и ми вика "Колата ти гръмна и мн голям пушек излезе".Отивам да видя какво е станало и гледам изтекла вода.Колата ми е типо , радиаторът е от модела ,който е с казанчето върху негоБеше тъмно и на уличната лампа не видях какво се е случило точно,но ми се стори самото казанче че се е сцепило.Радиаторът имаше малък теч,но от уплътненията от страни по пластмасите на радиатора, и 5 месеца си го карам така, нямал съм проблеми.Коалта не е загрявала, но сега идея си нямам защо се е получило така.Някой има ли предположения какво е довело до тази случка.Водата в казнчето беше малко над минимума,принципно мисля ,че капачката си работи,ама знам ли .
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Радиаторът изпуши ?
Collapse
X
-
Значи на радиатора се оказа,че си муе дошло времето.По-скоро на казанчето,радиаторът си беше пушка,но пластмасата на казанчето се беше цепнала точно по един ръб и никой не се съгласи да го залепи,поради простата причина ,че лепенката е държи,но пластмасата ще продължид а се цепи.И така след дълго и безуспешно търсене на радиатор 2ра ръка на приемлива цена реших да купя нов (маккар и китайски),който се оказа с 40лв по-скъп от 2ра ръка.Сега пронблемът е следния - капачката този път е по-странна , има резба само от 2 страни и то по 2-3см, а не цялостна.Като се понатегне започва да скърца все едно тресчотка,странен звук.Днес запалих колата ,изфорсирах 2-3 пъти и загасих.Като отворих капака, от казанчето съскаше ,пипнах маркучите, лед студени.Имате ли идея защо се получи това съскане.Да не би новата капачка да е проблемна, или това е нормално?Прото питам,че радиаторът е нов и не ми се сменя наново,заради скапаното пластмасово казанче.
Коментар
-
nedialk00
-
Така, значи колата откакто я взех течността в казанчето е голяма мътилка.Първия път като я смених направо кал излизаше,ама гъсто като боза,че и по-гъсто.За съжаление не успях да отвия пробката и да източа всичко,за да промия хубаво.3-4 пъти сменях течността (доколкото може да се каже смяна разкачането на маркучите-излиза по 4-5л).В крайна сметка течността в момента е кафява, и мирише странно.Но за цвета според мен е нормално имайки впредвид какви отлагания имаше по маркучите .Колата ,откакто е при мен за 5 месеа,не е прегрявала нито един път.Дори и когато се спука страият радиатор.Четох някъде,че ако е спукана главата,ще има намаляване на течността в казанчето,но за момента откакто съм с новия радиатор(около седмица) не съм забелязъл някаква чувствителна промяна.А относно обезвъздушаването,имам съмнения че не е направено като хората,понеже като ми е включено парното и давам газ,се чува някакво бълбукане.Уж тези модели се обезвъздушават сами , и лично аз нямам идея как да го обезвъздуша като хората,ще съм благодарен някой да ме светне по въпроса.
Коментар
-
Така, значи колата откакто я взех течността в казанчето е голяма мътилка.Първия път като я смених направо кал излизаше,ама гъсто като боза,че и по-гъсто.За съжаление не успях да отвия пробката и да източа всичко,за да промия хубаво.3-4 пъти сменях течността (доколкото може да се каже смяна разкачането на маркучите-излиза по 4-5л).В крайна сметка течността в момента е кафява, и мирише странно.Но за цвета според мен е нормално имайки впредвид какви отлагания имаше по маркучите .Колата ,откакто е при мен за 5 месеа,не е прегрявала нито един път.Дори и когато се спука страият радиатор.Четох някъде,че ако е спукана главата,ще има намаляване на течността в казанчето,но за момента откакто съм с новия радиатор(около седмица) не съм забелязъл някаква чувствителна промяна.А относно обезвъздушаването,имам съмнения че не е направено като хората,понеже като ми е включено парното и давам газ,се чува някакво бълбукане.Уж тези модели се обезвъздушават сами , и лично аз нямам идея как да го обезвъздуша като хората,ще съм благодарен някой да ме светне по въпроса.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар