Писах и в друга тема но без резултат затова отварям нова.Може да изглежда глупав въпроса, но може ли климатика на колата да се пуска да духа топло?Не парното не климатроника а климатика.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Подробност за климатика?
Collapse
X
-
Колега да си накараш климатика на колата да духа топло е все едно да си накараш фризера да пече пържоли. Доколкото аз знам климатика е един компресор с два радиатора, два вентилатора и няколко датчика. Той работи като ти охлажда радиатора в купето, като за сметка на т ова загрява външния радиатор. До колкото знам и климатроника не може да духа топло. Той прави комбинация между климатик и парно докато нагоди зададената от теб температура.Само на някои автомобили, като по новите модели на мерцедес примерно, имат ел. печка, която се вкючва ако колата е студена.
-
дори и да сложите четирипътен вентил пак няма да духне топло с този фреон. 134а на охлаждане вдига около 17-20 а домашните климатици с фреон 22 примерно вдигат 5-6 бара а с 410 8 бара тоест, а на отопление примерно един инверторен прави 30-38 бара напраи си сметката щом фреона на колата вдига 20 бара на охлаждане а на топлене като се вдигне още налягането дали ще ти издържат маркучитеFiat Bravo 1.9 JTD 100
Коментар
-
mitkosoft написа:дори и да сложите четирипътен вентил пак няма да духне топло с този фреон. 134а на охлаждане вдига около 17-20 а домашните климатици с фреон 22 примерно вдигат 5-6 бара а с 410 8 бара тоест, а на отопление примерно един инверторен прави 30-38 бара напраи си сметката щом фреона на колата вдига 20 бара на охлаждане а на топлене като се вдигне още налягането дали ще ти издържат маркучитеОбичам си работата.
Коментар
-
bigshefff написа:аз парно имам и не е развален климатика нито ще преправям каквото и да било.просто изкам да знам дали може да се ползва на топло като домашните и ако го пусна на топло мога ли да го разваля.
Коментар
-
Valentin_V написа:Колега пишеш за барове ама всеки един от тези фреони има рзалични температурни характеристики при различни налягания. Един пример фреон р22 при 23 бара прави 60градуса а с р410 при 23 бара прави едва 40градуса. А р134 при 15 бара прави 60градуса. А на охлаждане р134 държи 2,5-3,5бара, Р22 3,5-5бара . р410 8-10бара. Та по объркал си нещата.Fiat Bravo 1.9 JTD 100
Коментар
-
mitkosoft написа:Valentin_V написа:Колега пишеш за барове ама всеки един от тези фреони има рзалични температурни характеристики при различни налягания. Един пример фреон р22 при 23 бара прави 60градуса а с р410 при 23 бара прави едва 40градуса. А р134 при 15 бара прави 60градуса. А на охлаждане р134 държи 2,5-3,5бара, Р22 3,5-5бара . р410 8-10бара. Та по объркал си нещата.Обичам си работата.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар