Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Перка на радиатор на Брава

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Перка на радиатор на Брава

    Колеги, можете ли да ми дадете идеи защо перката ми не се включва? Вдигам температура над средата на скалата, а нея никаква я няма... Карам Брава 1.8 16V. Нещото, което ме притеснява е наближаващия летен сезон, през който без работеща перка е доста "тегаво".
    1995 Fiat Brava 1.8 16V Анти Гравитационно Устройство
    2007 Opel Corsa 1.3 MultiJet 75HP

    #2
    Колега провери датчика на радиатора и резистора на перката .... при тях най-често е дефектът на неработещите перки
    AUDI 1.8 20V TURBO
    ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD

    Коментар


      #3
      Къде се намира резистора за перката? Препоръчайте ми от къде да си купя такъв резистор!
      1995 Fiat Brava 1.8 16V Анти Гравитационно Устройство
      2007 Opel Corsa 1.3 MultiJet 75HP

      Коментар


        #4
        аз имах проблем с включването на първа степан. беше нагоряла една букса и след почистването и всичко се оправи. на мойта кола буксата е с 2 кабела и е под моторчето на перката. провери я и нея
        Fiat Bravo SX 1.4 12V

        Поставянето на предпазен колан отнема 7 секунди от твоят живот - изживей го целия!
        Шофирайте внимателно! Нека кажем НЕ НА ВОЙНАТА ПО ПЪТИЩАТА!

        Коментар


          #5
          Punto_II_HGT написа:
          Къде се намира резистора за перката? Препоръчайте ми от къде да си купя такъв резистор!
          Като застанеш пред колата гледаш долу в ляво на радиатора пада се малко под преката. Една конзола с две жици ( синя и черна), резистора се държи на две болтчета. Вадиш, подменяш и забравяш. Струва.... 20лв някъде. Аз също сменявах миналото лято и вече нямам ядове... Успех
          Fiat Tipo 1.4 91 AGT cat.
          Fiat Marea 1.6 16v 99

          Коментар


            #6
            Изваждаш двете жици - синята и черната, даваш ги на късо, изолираш и следиш за резултат. Гореописаните важат само за първата степен, ако не ти включва и втората, проблема е съвсем друг. Бърз начин за диагностика (ако имаш климатик) - палиш мотора, включваш бутона със снежинката, климатика тръгва, след 15-30 сек завърта първата степен, малко по-късно и втората. Ако забучи директно на макс, проблема е в резистора - 99%.P.S. При този експеримент, температурата на двигателя е без значение.
            Fiat Marea 1.8i 16V
            Fiat Tipo 1.4i 8V
            Fiat Punto 1.6i 8V
            www.italauto-bg.net/forum/

            Коментар

            Working...
            X