Днес реших да си тествам климатика.За моя изненада задуха студено, обаче ми се стува недостатъчно.Тръбата пред акумулатора дето влиза в радиатора на климатика, става почти гореща,но не до степен да не може да си държиш ръката. Питата става топла. Това при студен радиатор на антифриза тъй че не се е загрял от него.Интересува ме колко гореща трябва да бъде тази тръба, при нормално пълен с фреон климатик.Тоя климатик има ли дехидратор с стъклено прозорче където се гледа дали има мехурчета? На някой коли съм чел че по него може да се познае дали фреона е достатъчно, но при мен не можах да го видя къде е тоя дехидратор.Перката на радиатора не трябва ли да работи постоянно при пуснат климатик?При мен се пуска през около 30-40 секунди и след това спира.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Клима на браво 1.2 - температура на радиатора
Collapse
X
-
Клима на браво 1.2 - температура на радиатора
http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първатаЕтикети: –
Реклама
Collapse
Коментар