колеги не мога да разбера,защо понякога като запаля се чува бълбукане в купето от радияторчето на парното,обезвъздошил сам я , понякога стрелката на водата отива на макс и като я одаря отгоре по таблото се оправя,ако някой има същия проблем да помага :DМодерирано заглавиеМодераторски екип на fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Бълбукане в радиатора на парното
Collapse
X
-
Чист ли ти е антифризът. Ако някъде по системата имаш запушване може да не се получи добре обезвъздушаването. И въздухът в системата може да е причина стрелката ти за водата да отива на макс. При всички случаи не е добре. За стрелката също си провери конектора на термодатчика, този който е за стрелката защото има и друг който е за компютъра.Bravo 1.6 / 16
Коментар
-
ludia75 написа:да колата е браво 1,2 16в. 1999год.но каде е термостата с датчика и от този датчик да бълбукамненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва
Коментар
-
не ми мени нивото на антифриза, оставих я да загрее и отвих леко високата пробка за обезвъздушаване. Взе да тече от там и я затворих, и вече няколко дни го няма този шум все съм си мислел, че ако има малко въздух ще си го изгони самамненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва
Коментар
-
тези системи се обезвъздушават сами,но трябва да знаеш как.маркучето ,което влиза в разширителния съд е най на високо,за целта трябва да има антифриз и палиш мотора на отворена капачка,даваш няколко пъти газ и през това тънкото маркучяе системата се обезвъздушава.дотук добре,обаче напоследък забелязвам,че на няколко голф4 и един пасат4 тези маркучета се запушват и тогава става да ужас.колите са идвали повечето за ангренаж и водни помпи и след това няма обезвъздушаване.след като отворя казанчето и видя ,че не върви антифриз от тънкото маркуче,разглобявам назад отпушвам го от ръждилките и го поставям обратно,след което естествено системата се обезвъздушава.та проверявайте си тези тънките маркучета да не са запушени.
Коментар
-
1.2 16В което се монтира и при пунто и при ипсилон, не се обезвъздушава сама. Има тия 2 те пробки на маркучите за и от радиатора на парното, които са от задната страна под колектора. Ако имаше тоя малкия маркуч, и да се обезвъздушава сама, надали щеше да има толко много теми. Иначе аз точно онзи ден се занимавах с това, понеже ми сълзеше от датчика, който е на радиатора. А сълзенето не ме притесняваше толко, колкото, че от там влизаше въздух в системата и парно иок.....Поради кофти слагането на тоя тъп датчик( понеже е забит директно до разширителния съд, който е част от самия радиатор) и невъзможността да се използва камък за гедоре, а може само с отворен ключ се наложи махането на кутията за въздушния филтър, левия фар( пречеше да се извади вентилатора) и самия вентилатор. Сваляне на датчика източване на цялата гняс вътре. С маркуч и струя вода пълних 10-20 пъти по тръбите да излезне възможно най- много ръждилка. Датчика с малко тефлонова лента, стягане Слагане на радиатора, маркучите обратно по местата. Наливане на 4 литра антифриз -70С + 1.5л вода. Бавно и мъчително загряване. ( поне се видя, че и термостата работи като хората. И гадното обезвъздушаване от 2 те пробки. Както казаха колегите първо по- ниската после другата. И сега резултата е че след 3 мин вече почва да духа въздух различен от студения и след още няколко минути, вече се води топъл въздуха, нищо че пунто уж имало скапано парно.Принципно има един феномен, който не го разбирам особенно. Дори при напълно загряла кола парното духа доста топло ( работейки на място визирам), но в момента в който вдигна оборотите на 4000 примерно, започва да хвърля направо горещ въздух. Това поради факта, че в тоя момент колата работи на по- големи обороти и генерира повече топлина ли ще да е? Или има вариант самата водна помпа, да не успява да върти достатъчно добре водата?
Коментар
-
Insane написа:1.2 16В което се монтира и при пунто и при ипсилон, не се обезвъздушава сама. Има тия 2 те пробки на маркучите за и от радиатора на парното, които са от задната страна под колектора. Ако имаше тоя малкия маркуч, и да се обезвъздушава сама, надали щеше да има толко много теми. Иначе аз точно онзи ден се занимавах с това, понеже ми сълзеше от датчика, който е на радиатора. А сълзенето не ме притесняваше толко, колкото, че от там влизаше въздух в системата и парно иок.....Поради кофти слагането на тоя тъп датчик( понеже е забит директно до разширителния съд, който е част от самия радиатор) и невъзможността да се използва камък за гедоре, а може само с отворен ключ се наложи махането на кутията за въздушния филтър, левия фар( пречеше да се извади вентилатора) и самия вентилатор. Сваляне на датчика източване на цялата гняс вътре. С маркуч и струя вода пълних 10-20 пъти по тръбите да излезне възможно най- много ръждилка. Датчика с малко тефлонова лента, стягане Слагане на радиатора, маркучите обратно по местата. Наливане на 4 литра антифриз -70С + 1.5л вода. Бавно и мъчително загряване. ( поне се видя, че и термостата работи като хората. И гадното обезвъздушаване от 2 те пробки. Както казаха колегите първо по- ниската после другата. И сега резултата е че след 3 мин вече почва да духа въздух различен от студения и след още няколко минути, вече се води топъл въздуха, нищо че пунто уж имало скапано парно.Принципно има един феномен, който не го разбирам особенно. Дори при напълно загряла кола парното духа доста топло ( работейки на място визирам), но в момента в който вдигна оборотите на 4000 примерно, започва да хвърля направо горещ въздух. Това поради факта, че в тоя момент колата работи на по- големи обороти и генерира повече топлина ли ще да е? Или има вариант самата водна помпа, да не успява да върти достатъчно добре водата?мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар