Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблемче с климатика!!!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблемче с климатика!!!

    Здравейте колеги карайте внимателно че след тоя сняг не се знае кога ще се радваме пак на сух и чист път /все пак сме в България :D :D /. Въпроса ми е следния- Нормално ли е да ми се изпотяват страничните стъкла до такава степен че нищо да не се вижда, а като пусна парното да духа в краката и предния джам , той също става вир вода.Проблем ли е това и ако да някой знае ли как да го реша/според мен е/.Друго което ме интересува може ли през зимата/а съответно и лятото ако трябва/ да се пуска климатика на топло щото до колкото ми е извесно знам че климатиците на колите се ползват само да духат студено.Друго което питам, като натисна копчето за затварянето на клапите трябва ли да се чува някъкъв звук щото аз не чувам, а и като е изключено парното и съм натиснал бутона/в колата е топло, а навън не е/от решетките духа и то духа студено.Трябва ли или има проблем и знае ли някой как да го реша.Или поне знаете ли каде точно се намират тея клапи да ги проверя като го натисна далище се затворят.Колата е фиат брава 1.4 ,12V 96г. с климатик.Благодаря на всички предварително!Лека и безаварийна. :P Преместена.Модераторски екип на Fiat-bg.org
    Прикачени файлове

    #2
    Проблема със запотяването идва от задръстен поленов филтър (филтър на купето) Намира се пред пътническата седалка . Отваряш капака и под прозореца има пластмасово капаче на 2 болтчета закрепено. Под него е филтъра и се сменя лесно. Цената е около 10-12 лв. Успех
    Play Golf ,but not drive golf!!!
    Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
    C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

    Коментар


      #3
      Аз имах същия проблем с изпотяване смених филтъра на купето(за който говори колегата и сега всичко е ОК)За всеки случай провери дали не ти тече радиаторчето за парното(ако тече може и от това да се изпотяват)А за клапата до колкото знам се намора някъде зад жабката.
      FIAT Bravo GT 1.6 16V 1999 - Pandora's Box
      Единствено в България "селянин" е обидна дума.

      Коментар


        #4
        Клапата се вижда като махнеш филтъра, ако се е счупила в затворено положение ще се запотява, ако е отворена трябва да се вижда моторчето.
        --Старата ръжда любов не хваща!--
        156 sportwagon 1,9 jtd 115
        ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

        Коментар


          #5
          кола

          Сигурно в колата е доста мокро мокета или тече от радятора на парното да се изпотява свали жабката и провери към радятора дали не е мокро къщо като свалиш внтилатора се вижда и клапата вънка /вътре дали работи
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #6
            Коце, не е нужно да се сваля жабката, за да се пипне около радиаторчето за теч, А клапата може да се провери дали работи, като се свали филтъра.
            Stop giving directions, just say "Follow me."
            Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
            Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

            Коментар


              #7
              кола

              Е поне е много по лесно не като на Пунто да се вади цялото табло .Ама това за клапата сега в соя студ да вади отвън кората и филтъра по добре от толу да свали вентилатора
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар


                #8
                Колеги клапата не бачка движи се свободно и като натисна бутона да я затворя не помръдва. Някой знае ли как се разглобява от каде се сваля и какво може би е развалено?

                Коментар


                  #9
                  Нямаш шанс да я ремонтираш, до колкото знам е голяма простотия, трябва да се сваля таблото. Намери начин да я застопориш в положение - външен въздух.
                  Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ

                  Коментар


                    #10
                    Абсолютно! Подпираш я с нещо стабилно, да е отворена, и забравяш за случая. А защо изобщо трябва да се затваря тази клапа, това винаги съм се чудел.

                    Коментар


                      #11
                      maskarata написа:
                      Нямаш шанс да я ремонтираш, до колкото знам е голяма простотия, трябва да се сваля таблото. Намери начин да я застопориш в положение - външен въздух.
                      Стига да има желание и умение всичко се постига. Ето как. Аз лично не бих се хванал. :D
                      Stop giving directions, just say "Follow me."
                      Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
                      Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

                      Коментар


                        #12
                        Благодаря за инфото как да я отремонтирам и какво евентуално може да е но повече ме интересува как да стигна до нея как и откаде се разглабя? :D

                        Коментар


                          #13
                          ogi28b написа:
                          Абсолютно! Подпираш я с нещо стабилно, да е отворена, и забравяш за случая. А защо изобщо трябва да се затваря тази клапа, това винаги съм се чудел.
                          Оги готино е да работи особено ако пред теб застане стар Камаз бълващ облаци дим. Много по-лесно е да се натисне едно копче вместо да се затваря всички клапи. Както и лятото при включен климатик, купето се охлажда по-добре.
                          Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ

                          Коментар


                            #14
                            Ехооо колеги никой ли не занае как да го разглобя?

                            Коментар


                              #15
                              Ами сваляш таблото, ама цялото. Значи като почнеш - касетофон, средна конзола, таблото с уредите, може би волана, жабката... и така малко по малко - някъде там ще стигнеш и до проблемното място. Но ще спетиш много време и много нерви, ако просто я застопориш отворена. Досега не си спомням някой да се е похвалил, че е извършил качествен и надежден ремонт, но защо пък да не си първия? Успех!

                              Коментар

                              Working...
                              X