Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Загадка за парно !

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Загадка за парно !

    Падна зимен сняг, а колата се е*ава пак.Пускам топло, чистя сняг, а овцата прави си та*ак.Стои на място, топло духа, ала тръгна ли ... греда ... Не ще пачата да ме сгрее, а ............. да я огрее ... Въпроса в загадката е : Какво да сложа на мястото на точките, за да почне да духа пак топло ... в движение ... Темата макар и шеговита, е сериозна, че идват студени дни. Имам няколко тези, но искам професионалното ви мнение на носни миньори
    Fiat Forum Bulgaria

    Прекаленият светец и богу не е драг !

    #2
    Смяна на термостат. Щом на място топли , а в движение изтива значи термостата е останал отворен и движение антифриза изстива заради това че радиатора се обдухва от струята въздух. Проблема трябва да е най осезателен извън града, когато скороста е по-висока[/u]
    не подценявайте италианските коли
    Tipo 1.6 (149.C2.046)

    Коментар


      #3
      По-скоро да не е блокирала някоя клапа за входящия въздух - директно да взима отвън и да не смогва да го затопли в движение, или да смесва топлия със студения!Като е на място на всички степени ли духа топло или само на ниските?
      Fiat Tipo 1,6 ie; '93; engine 159А3048; clima.

      Коментар


        #4
        Ми то е простичко . Гледа се температурата на колата ако си стои нормална значи не е термостат. ако обаче като се кара почне да пада температурата значи ясно. Ако обаче температурата е нормална и пак не топли проблема може да е от самото парно което много ме съмнява. а това за клапите от вън и т.н. не съм съгласен . Мойто типо е от първите модели и няма клапа за рециркулация тоест винаги си взима въздух само отвън и пак си топли . Но най вероятният пробелм ще е термостат. Ама нека колегата да каже какво точно става с колата му ама не в стихотворна форма. (която е добре написана между другото).
        не подценявайте италианските коли
        Tipo 1.6 (149.C2.046)

        Коментар


          #5
          kalin555 написа:
          Ми то е простичко . Гледа се температурата на колата ако си стои нормална значи не е термостат
          Това няма как да стане,поради факта,че неговата барака няма никаква индикация за температурата на таблото(фабрично).Това си е термостат! Слагай един кашон отпред пред радиатора и си готов.Довечера си чакам почерпката,че ти реших временно проблема...
          Фиат Браво 1.6 16V на Метан 103 понита...

          Коментар


            #6
            И да няма индикация не пречи да се провери - при студен двигател се следи дали маркуча от термостата към радиатора се затопля . Ако веднага след паленето започне да се затопля заедно с другите маркучи значи термостата е отворен. Ама пак казвам това е най често срещания проблем при коли от 10 г. и нагоре. А кашона само горе долу спасява и то в града. а и като почне много да загрява колата тряба да се слиза и да се маха кашона и после пак и т.н. А на пунтото май не е много скъп . Да не говорим че термостата в този случай влияе и на разхода на гориво. Дет се вика парите за смяната може да се избият за 1 месец от разлика в разхода на гориво (говоря за зимни условия -то лятото е по миродавно там почти винаги е отворен термостата).
            не подценявайте италианските коли
            Tipo 1.6 (149.C2.046)

            Коментар


              #7
              kalin555 написа:
              И да няма индикация не пречи да се провери - при студен двигател се следи дали маркуча от термостата към радиатора се затопля . Ако веднага след паленето започне да се затопля заедно с другите маркучи значи термостата е отворен. Ама пак казвам това е най често срещания проблем при коли от 10 г. и нагоре. А кашона само горе долу спасява и то в града. а и като почне много да загрява колата тряба да се слиза и да се маха кашона и после пак и т.н. А на пунтото май не е много скъп . Да не говорим че термостата в този случай влияе и на разхода на гориво. Дет се вика парите за смяната може да се избият за 1 месец от разлика в разхода на гориво (говоря за зимни условия -то лятото е по миродавно там почти винаги е отворен термостата).
              Да,прав си по маркучите също може да се провери.А това за кашона е докато реши какво ще го прави,то е ясно че това не е решение на проблема,но за няколко дни става,особено докато е студ на вън.
              Фиат Браво 1.6 16V на Метан 103 понита...

              Коментар


                #8
                kalin555 написа:
                Ми то е простичко . Гледа се температурата на колата ако си стои нормална значи не е термостат. ако обаче като се кара почне да пада температурата значи ясно. Ако обаче температурата е нормална и пак не топли проблема може да е от самото парно което много ме съмнява. а това за клапите от вън и т.н. не съм съгласен . Мойто типо е от първите модели и няма клапа за рециркулация тоест винаги си взима въздух само отвън и пак си топли . Но най вероятният пробелм ще е термостат. Ама нека колегата да каже какво точно става с колата му ама не в стихотворна форма. (която е добре написана между другото).
                За клапите да уточним! При Типо като завъртиш врътката за топло-студено освен, че отваряш кранчето на радиаторчето, преместваш и една клапа, която насочва въздуха да преминава през него! За тази клапа говоря! Като гледам не съм се изразил точно в поста си!Поздрави!
                Fiat Tipo 1,6 ie; '93; engine 159А3048; clima.

                Коментар


                  #9
                  Да за клапата (топло-студено ) е вярно . То ако има такъв проблем колкото и да грее колата няма да топли парното. Това обаче важи и на место, в смисъл че ако е от клапата няма да топли колата даже и на место. Реда е първо се проверява мотора дали загрява до работна температура и после ако е наред се търси проблема в самото парно . Може да е клапа , може да е от кранче ( ако има такова на пунто Мк2 ,в което се съмнявам), може да е от самото радиаторче да е затлачено с мизерии и тем подобни проблемчета. Имам лош спомен само че на пунтото зор се ремонтира парното ( демонтаж монтаж и т.н.) Ако има климатик мисля че се точи и климатика . Ама дано не съм лош пророк, че парното за ремонт си е гадория.
                  не подценявайте италианските коли
                  Tipo 1.6 (149.C2.046)

                  Коментар


                    #10
                    Мерси на отзовалите се, тези дни ще сменим термостата с колегата liverpool и ще пиша резултата
                    Fiat Forum Bulgaria

                    Прекаленият светец и богу не е драг !

                    Коментар

                    Working...
                    X