Падна зимен сняг, а колата се е*ава пак.Пускам топло, чистя сняг, а овцата прави си та*ак.Стои на място, топло духа, ала тръгна ли ... греда ... Не ще пачата да ме сгрее, а ............. да я огрее ... Въпроса в загадката е : Какво да сложа на мястото на точките, за да почне да духа пак топло ... в движение ... Темата макар и шеговита, е сериозна, че идват студени дни. Имам няколко тези, но искам професионалното ви мнение на носни миньори
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Загадка за парно !
Collapse
X
-
Смяна на термостат. Щом на място топли , а в движение изтива значи термостата е останал отворен и движение антифриза изстива заради това че радиатора се обдухва от струята въздух. Проблема трябва да е най осезателен извън града, когато скороста е по-висока[/u]не подценявайте италианските коли
Tipo 1.6 (149.C2.046)
-
Ми то е простичко . Гледа се температурата на колата ако си стои нормална значи не е термостат. ако обаче като се кара почне да пада температурата значи ясно. Ако обаче температурата е нормална и пак не топли проблема може да е от самото парно което много ме съмнява. а това за клапите от вън и т.н. не съм съгласен . Мойто типо е от първите модели и няма клапа за рециркулация тоест винаги си взима въздух само отвън и пак си топли . Но най вероятният пробелм ще е термостат. Ама нека колегата да каже какво точно става с колата му ама не в стихотворна форма. (която е добре написана между другото).не подценявайте италианските коли
Tipo 1.6 (149.C2.046)
Коментар
-
kalin555 написа:Ми то е простичко . Гледа се температурата на колата ако си стои нормална значи не е термостатФиат Браво 1.6 16V на Метан 103 понита...
Коментар
-
И да няма индикация не пречи да се провери - при студен двигател се следи дали маркуча от термостата към радиатора се затопля . Ако веднага след паленето започне да се затопля заедно с другите маркучи значи термостата е отворен. Ама пак казвам това е най често срещания проблем при коли от 10 г. и нагоре. А кашона само горе долу спасява и то в града. а и като почне много да загрява колата тряба да се слиза и да се маха кашона и после пак и т.н. А на пунтото май не е много скъп . Да не говорим че термостата в този случай влияе и на разхода на гориво. Дет се вика парите за смяната може да се избият за 1 месец от разлика в разхода на гориво (говоря за зимни условия -то лятото е по миродавно там почти винаги е отворен термостата).не подценявайте италианските коли
Tipo 1.6 (149.C2.046)
Коментар
-
kalin555 написа:И да няма индикация не пречи да се провери - при студен двигател се следи дали маркуча от термостата към радиатора се затопля . Ако веднага след паленето започне да се затопля заедно с другите маркучи значи термостата е отворен. Ама пак казвам това е най често срещания проблем при коли от 10 г. и нагоре. А кашона само горе долу спасява и то в града. а и като почне много да загрява колата тряба да се слиза и да се маха кашона и после пак и т.н. А на пунтото май не е много скъп . Да не говорим че термостата в този случай влияе и на разхода на гориво. Дет се вика парите за смяната може да се избият за 1 месец от разлика в разхода на гориво (говоря за зимни условия -то лятото е по миродавно там почти винаги е отворен термостата).Фиат Браво 1.6 16V на Метан 103 понита...
Коментар
-
kalin555 написа:Ми то е простичко . Гледа се температурата на колата ако си стои нормална значи не е термостат. ако обаче като се кара почне да пада температурата значи ясно. Ако обаче температурата е нормална и пак не топли проблема може да е от самото парно което много ме съмнява. а това за клапите от вън и т.н. не съм съгласен . Мойто типо е от първите модели и няма клапа за рециркулация тоест винаги си взима въздух само отвън и пак си топли . Но най вероятният пробелм ще е термостат. Ама нека колегата да каже какво точно става с колата му ама не в стихотворна форма. (която е добре написана между другото).Fiat Tipo 1,6 ie; '93; engine 159А3048; clima.
Коментар
-
Да за клапата (топло-студено ) е вярно . То ако има такъв проблем колкото и да грее колата няма да топли парното. Това обаче важи и на место, в смисъл че ако е от клапата няма да топли колата даже и на место. Реда е първо се проверява мотора дали загрява до работна температура и после ако е наред се търси проблема в самото парно . Може да е клапа , може да е от кранче ( ако има такова на пунто Мк2 ,в което се съмнявам), може да е от самото радиаторче да е затлачено с мизерии и тем подобни проблемчета. Имам лош спомен само че на пунтото зор се ремонтира парното ( демонтаж монтаж и т.н.) Ако има климатик мисля че се точи и климатика . Ама дано не съм лош пророк, че парното за ремонт си е гадория.не подценявайте италианските коли
Tipo 1.6 (149.C2.046)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар