Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Блок за управление на климатроник Мaрея, Браво ...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Блок за управление на климатроник Мaрея, Браво ...

    Здравеите колеги ,за два дена демонтирам два проблемни контролера на климатроници и взех да си мисля че я накакъв широко разпространен проблем и реших да ви попитам.Климатрониците са с конзола от този типпосочен на снимката.Единия никакво управление от блока които се намира отдолу под пепелника в централната конзола, а на другата кола същия блок заработва когато си иска и спира така. Примерно работи десетина секунди спира за няколко посля тръгва , някои път не тръгва и минути а после заработва за две секунди ....Разглеждах схемата и каквото успях да измеря измерих тоест захранванията са вред при шунтиране на буксата на тиристорното управление на вентилатора тои си заработва.Диагностика не е правена . Бих искал да попитам дефектират ли управленията често или да ме насочите какво да търся като прпоблем които спира системата тотално / тоест нито работят степени на вентилатор нито се движат клапите за разпределение на въздоха. Търся всякаква информация и ще бъда благодарен на помощ. Някак все си мисля че проблема е на друго място а не в блока за управление и че пропускам нещо важно. Блоковете съм ги разменял на двете коли тоест и единия които тръгва и спира все се държи така и на двете коли а другия които не работи не работи и на двете.
    Прикачени файлове

    #2
    Смея да твърдя, че тези блокове НЕ са чест проблем. Обикновено шашканиците започват при грешки в датчиците за температурите, както и в тези, отговарящи за климатичната система. Мисля си, че най-правилно е преди всичко да я закачиш на диагностика, това може да ти спести много работа.P.S. Една идея над твоята тема има друга, доста подробна точно за полуавтоматичния климатик. Хвърли и едно око.
    Fiat Marea 1.8i 16V
    Fiat Tipo 1.4i 8V
    Fiat Punto 1.6i 8V
    www.italauto-bg.net/forum/

    Коментар


      #3
      По-спомени управляващия модул е над краката на пасажера/под жабката.
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #4
        Rokambol написа:
        Смея да твърдя, че тези блокове НЕ са чест проблем. Обикновено шашканиците започват при грешки в датчиците за температурите, както и в тези, отговарящи за климатичната система. Мисля си, че най-правилно е преди всичко да я закачиш на диагностика, това може да ти спести много работа.P.S. Една идея над твоята тема има друга, доста подробна точно за полуавтоматичния климатик. Хвърли и едно око.
        Колега блока го смених с друг и проблема е в него! Темата горе съм я изчел изцяло както и всичко за това в форума, също и всичко при руснаците а там не е малко. Блока не подлежи и на диагностика пробвах както ръчно така и с тестер. След замяна с друг всичко работи. Но за два дена ми доидоха две коли с дефектирал контролер и се зачудих защо ......? чест ли е този дефект или е случаиност...?Разгледах контролера и всички захранващи напрежения изградени от L4949 , смених всички филитриращи кондензатори но без ефект проблема е в процесора или нещо спира неговата работа.

        Коментар

        Working...
        X