Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Загряване при висока скорост

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    И при мен е същата ситуация (Пунто 1) дори сега във Варна и водна помпа смених като бях на почивка и пак грее майстора ми каза направо нов двигател! Няма признаци за изгоряла гарнитура но кой знае какво има какво се е оталожило в него и с какво са я карали жабарите. Сипвам последно добавка за промиване на радиатора и ако не помогне на части без да си съкращавам живота повече Ако духа топло не пипай водната помпа!!!

    Коментар


      #47
      И аз съм в същата ситуация с Мареата. При висока скорост си грее. Веднъж мине ли средата на скалата след това много бавно изстива, като под средата на скалата пада с около мм и след това пак нагоре. Изстиването естествено става като спра да я натискам и карам с около 100км/ч. Цялата охладителна система съм промивал, радиатора съм свалял, за да го измия отвън и отвътре. Сменил съм капачката на разширителния съд, радиаторче на парното. Термостата ми е сменян два пъти и никакво подобрение. Виждам го, че отваря на втората чертичка и температурата стои на тази чертичка в случай, че карам с до 100км/ч. Радиатора винаги е бил равномерно топъл, затова и не съм предприел смяната му. Водната помпа не знам до колко работи ефективно, но все пак се вижда, че в казанчето влиза антифриз през тънкия маркуч. Изчерпал съм се от към идеи. Скоро ми идва ред за смяна на ремък и ще сменя и водната помпа, ако и след смяната и няма резултат бих рискувал с един нов радиатор. Лошото на метода проба-грешка е, че е скъп, но както казах изчерпан съм от към идеи. Зимно време никакви проблеми, парното ми е супер, но дойде ли лятото и се почва с греенето.
      Opel Astra J B14NET LPG / Daihatsu Terios
      Chevrolet Aveo

      Коментар


        #48
        не четете, колеги, не четете.... Минах през това и с 2те си коли, решението, естетвено не универсално го написах.
        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
        Fiat Bravo'97 1,6 16v
        Fiat Tempra'91 1,6 mono

        Коментар


          #49
          pakumba написа:
          не четете, колеги, не четете.... Минах през това и с 2те си коли, решението, естетвено не универсално го написах.
          кво не четем, колега, какво не четем?!? В сервиза ми казаха, че не могат да определят от какво прегрява извънградско и по баир. Затова, смяняш термостат, правиш промивки, сменяш водна помпа, радиатор и най-накрая, след като оживява пред теб фразата, в която никога не си вярвал: "Купи си фиат да те е яд!", осъзнал истината вложена в нея, решаваш да се отървеш завинаги безвъзвратно от старата баракуда...
          Фиат Мареа - седан, 1.8 16V бензин, 97г., 113 к.с.(83KW)

          Коментар


            #50
            Колеги, да споделя и моя опит.Проблемът ми беше същият - загряване при висока скорост. Започнах със смяна на термостат, измиване на радиаторите, обезвъздушаване на охладителната система. Обаче проблемът си остана. След дълги анализи установих, че при добре загрял двигател радиаторът не се нагрява до степен да пари. Оказа се, че новият термостат вернет стои полуотворен и не може да насочи целия дебит на охладителната течност към радиатора. Последва смяна с Бер и нещата си дойдоха на мястото. Така че колеги, не се предоверявайте на продаваните резервни части, възможността да не работят коректно е съвсем реална. Надявам се да съм бил полезен. Успех!
            Fiat Marea 1.8 16V

            Коментар


              #51
              колега ето как да определиш източника на проблема- изолираш изпарителя от водата/антифриза/ - най-добре го разкачи и запуши тръбите към него временно с тапи- дай яко жар на колицата на бензин - за да симулираш условията на прегряването ти.ако не започне да прегрява - честито - лечението е лесно - оправи си изпарителя.ако пак прегреее - лошо обади се на ЛС да ти кажа как да се увериш 100 % какъв е скъпия за решаване проблем

              Коментар


                #52
                u_bo написа:
                ...ако пак прегреее - лошо обади се на ЛС да ти кажа как да се увериш 100 % какъв е скъпия за решаване проблем
                Колега,доста сме хората с този проблем. Защо на ЛС, а не споделиш в темата?Между другото през почивните дни се заех да търся проблема отново. Проверих помпата и се уверих, че течове няма. Под колата нямаше и капка антифриз или пък някакви следи, но нивото на антифриза в казанчето ми спадаше с около 150мл за около два месеца. Интересното е, че при отваряне на капачката на казанчето нивото на антифриза леко се покачваше (това при напълно студен двигател) и почти никакво налягане в системата. Това ме наведе на мисълта, че отнякъде поема въздух. Оказа се, че имам пропуск от уплътненията на тръбите на проклетото радиаторче на парното, което сменях миналата година. След като направих ремонта и изминати около 20км ми се струва добре, но си давам и сметка, че околната температура също се понижи доста, така че съм в процес на тестване.
                Opel Astra J B14NET LPG / Daihatsu Terios
                Chevrolet Aveo

                Коментар

                Working...
                X