И при мен е същата ситуация (Пунто 1) дори сега във Варна и водна помпа смених като бях на почивка и пак грее майстора ми каза направо нов двигател! Няма признаци за изгоряла гарнитура но кой знае какво има какво се е оталожило в него и с какво са я карали жабарите. Сипвам последно добавка за промиване на радиатора и ако не помогне на части без да си съкращавам живота повече Ако духа топло не пипай водната помпа!!!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Загряване при висока скорост
Collapse
X
-
И аз съм в същата ситуация с Мареата. При висока скорост си грее. Веднъж мине ли средата на скалата след това много бавно изстива, като под средата на скалата пада с около мм и след това пак нагоре. Изстиването естествено става като спра да я натискам и карам с около 100км/ч. Цялата охладителна система съм промивал, радиатора съм свалял, за да го измия отвън и отвътре. Сменил съм капачката на разширителния съд, радиаторче на парното. Термостата ми е сменян два пъти и никакво подобрение. Виждам го, че отваря на втората чертичка и температурата стои на тази чертичка в случай, че карам с до 100км/ч. Радиатора винаги е бил равномерно топъл, затова и не съм предприел смяната му. Водната помпа не знам до колко работи ефективно, но все пак се вижда, че в казанчето влиза антифриз през тънкия маркуч. Изчерпал съм се от към идеи. Скоро ми идва ред за смяна на ремък и ще сменя и водната помпа, ако и след смяната и няма резултат бих рискувал с един нов радиатор. Лошото на метода проба-грешка е, че е скъп, но както казах изчерпан съм от към идеи. Зимно време никакви проблеми, парното ми е супер, но дойде ли лятото и се почва с греенето.Opel Astra J B14NET LPG / Daihatsu Terios
Chevrolet Aveo
Коментар
-
pakumba написа:не четете, колеги, не четете.... Минах през това и с 2те си коли, решението, естетвено не универсално го написах.Фиат Мареа - седан, 1.8 16V бензин, 97г., 113 к.с.(83KW)
Коментар
-
Колеги, да споделя и моя опит.Проблемът ми беше същият - загряване при висока скорост. Започнах със смяна на термостат, измиване на радиаторите, обезвъздушаване на охладителната система. Обаче проблемът си остана. След дълги анализи установих, че при добре загрял двигател радиаторът не се нагрява до степен да пари. Оказа се, че новият термостат вернет стои полуотворен и не може да насочи целия дебит на охладителната течност към радиатора. Последва смяна с Бер и нещата си дойдоха на мястото. Така че колеги, не се предоверявайте на продаваните резервни части, възможността да не работят коректно е съвсем реална. Надявам се да съм бил полезен. Успех!Fiat Marea 1.8 16V
Коментар
-
u_bo
колега ето как да определиш източника на проблема- изолираш изпарителя от водата/антифриза/ - най-добре го разкачи и запуши тръбите към него временно с тапи- дай яко жар на колицата на бензин - за да симулираш условията на прегряването ти.ако не започне да прегрява - честито - лечението е лесно - оправи си изпарителя.ако пак прегреее - лошо обади се на ЛС да ти кажа как да се увериш 100 % какъв е скъпия за решаване проблем
Коментар
-
u_bo написа:...ако пак прегреее - лошо обади се на ЛС да ти кажа как да се увериш 100 % какъв е скъпия за решаване проблемOpel Astra J B14NET LPG / Daihatsu Terios
Chevrolet Aveo
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар