wof1234 написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Загряване при висока скорост
Collapse
X
-
иначе да и при мен е така както ти каза ти е една малка над километража почва съвсем лекичко и като се увеличи скороста си свети червено (тя е за перката) а относно колегата не говоря за индикатора за температура на охладителната течност ...... странно е че имам ръководство за колата и там на таблото никъде не е показана таси лапичка за какво е и за какво служи но светва при включена перка
Коментар
-
dvoinikat написа:alvanovo написа:измий си отвън радиатора
Коментар
-
Привет, на всички ! И аз да се включа по-темата, значи предната кола ми беше джета , която бе с обикновенна газова ЛОВАТО.Значи при нея бях забелязал че до 130-140км , зависимост от околният въздух, и степента на наклона на изкачване, стрелката играеше в голям диапазон от 75-90гр, ако качван баир на по-ниска предавка(примерно на трета), минаваше 90гр като стигаше до 95гр , и тогава усещах че се включваше перката на радиатора, и тогава бавно се връщаше в диапазона на 85гр.НО:- при последното ходене с нея на морето, при скорости над 150км, забелязах че температурата че покачваше до 95гр даже и малко отгоре, но до 100 не стига, и при намаляне на скоростта , веднага спадаше до нормалното(85гр).Та мисълта ми е че радиаторите са проектирани при определени скорости да охлаждат без проблеми , без включване на перката, но при по-високи температури на въздуха и натовареност на двигателя виждат зор, като и фактора газ пропан бутан също товари допълнително с по-висока температура при изгаряне,много важно как се кара самата кола, например на баир да я мъчиш на 4-та с докрай педала на газта е по мъчително но мотора отколкото на трета, на по ниска предавка става по-добра цилкулация в двигателя, а оттам по-добро охлаждане.Това бяха моите наблюдения за тези години които карах на газ, даже и при дизела който карам в момента са сходни, сама дето съб забелязал че за да охладя по-бързо мотора, минавах на по-ниска предавка с по малко газ с високи обороти, за нула време пада температурата с едно деление,явно помпата на ниски обороти не може толкова бързо да изгони водата от блока.Fiat palio 1.7td
Коментар
-
chaveto написа:Проблема не е в радиатор,водна помпа..... проблема ти е от термостата най вероятно. Щом температурата се покачва и след това спада, това значи, че имаш охлаждане. Ако я задържаше над средата е друг въпрос.Перките се включват според температурата на двигателя, няма значение каква е скоростта и обдухването. Щом е достигната температура за вклю. се включват. Друг е въпроса дали ще има ефект от това включване.Фиат Мареа - седан, 1.8 16V бензин, 97г., 113 к.с.(83KW)
Коментар
-
didalko написа:S_BANKOV написа:Термостат, заседнал в полузатворено полужение. Направи теста с маркучите и ще разбереш.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
оправих си проблема с трудното охлаждане на двогателя - оказа се, че единият ми кабел на реостата на вентолатора се е прекъснал вследствие на стапяне на куплонга, в който влиза към реостата. Съответно со го смених реостата със същия такъв + 2 нови обувки за двата кабела. А иначе от обяснението на S_BANKOV по метода на маркучите установявам, че може би по-рано ми отваря термостата, определено не е чак на средната черта. Дори и да е така, колко проблемно може да е това ранно отваряне?Фиат Мареа - седан, 1.8 16V бензин, 97г., 113 к.с.(83KW)
Коментар
-
абе пичове, за какво охлаждане с перка говорите при скорости 120-140-150? Перката няма никакво значение при скорости над 40-50, защото не може да симулира същия въздушен поток както е при 120. Ми то не може да си изкараш ръката през прозореца при 120, ебати перката. Загряване при висока скорост/натоварване може да се дължи на:- водна помпа- недостатъчно отварящ термостат- кофти радиатор- мръсен, китайски, запушен...Има и други фактори като да надува и да изхвърля водата, да не държи налягане капачката, лошо изгаряне, запушен катализатор и сигурно изпускам нещо, но като цяло за прооблема на колегата, пуснал темата, аз залагам на неоригинален радиатор, който не може да охлажда качествено.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
tipaj написа:Това реши ли ти проблема със загряването при висока скорост?Фиат Мареа - седан, 1.8 16V бензин, 97г., 113 к.с.(83KW)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар