Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Има ли такава кола?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Какво общо има климатикът с дизела - не знам. По тази причина темата отива в правилния раздел.Това животно "климатроник" сигурно е навлязло откъм Германия и поклонниците на немското автомобилостроене. То си е чисто и просто климатик с автоматично управление. А "климатик" е останало като нарицателно за климатик с ръчно управление. Така все едно въпросът е - има ли кола с климатик с ръчно, и с автоматично едновременно? Не, няма такава кола.

    Коментар


      #17
      Темата се изчерпа, но на мен ми е любопитно още нещо - един колега по-горе спомена нещо за ПОЛУавтоматичен климатик. Как се определя дали един климатик е автоматичен или ПОЛУавтоматичен? :D
      Stop giving directions, just say "Follow me."
      Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
      Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

      Коментар


        #18
        Ето какво е писал колегата biker_81, в една много стара, и трудна за намиране важна тема:
        biker_81 написа:
        Климатика е полуавтоматичен понеже,клапите за къде да е насочена струята са с механично управление чрез жило.При напълно автоматичните климатици(наричани климатроници),клапите за къде да духа също се управляват с моторчета и автоматично,както и клапата външен/вътрешен въздух на някои коли се затваря автоматично след пускане на климата.
        SDLW написа:
        Сега ако намериш снимка на климатроник с дигитално управление...
        00' Bravo 105 JTD

        Коментар


          #19
          Аз пък си мисля, че климатикът е или автоматичен, или не. Ако поддържа САМ зададената температура е автоматичен. Как се задава желаната температура (дигитално или с врътка) или по какъв начин се насочва струята не е от значение. От значение е единствено да има ЕКУ, което да може да регулира колко студен и колко топъл въздух да пусне и с колко оборота да врътне вентилатора. И това всичко следейки външната и вътрешната (в купето) темп. Нужно е само едно моторче за една клапа (студен/топъл вздух) или ако клапите са отделни - по едно моторче. Всички останали клапи за насочване на въздушната струя няма значение как се управляват.
          Stop giving directions, just say "Follow me."
          Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
          Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

          Коментар

          Working...
          X