Моля колеги помагайте... колата е фиат брава 1.6 16в 103 к.с. , от 2-3 дена ми прави проблеми с температурата.... показва ми че вдига температура, но духа студено парното вътре в купето, също така понякога ми изгася колата на ниски обороти и след това не мога да я запаля много време. По лесно е да я запаля на гас отколкото на бензин, в следващия момент спирам пред нас и колата я изгасям и викам пак ще я запалая и взе че запали от раз и почна да духа топло.. Въпросса ми е какво може да е това и ако е термостат моля обяснете ми как да го подменя(ако може по евтино че съм студент нямам възможност, примерно с такав за рено 5) моля помагайте че ми е много спешно А и забравих стрелката се мени ту нагоре ту надоло понякога а в повечето време седи нормално но духа студено и колата гасне мн кофти... БлагодаряАко някой иска да ми помогне може и в скайп да ме открие teodor333Мерси и чакам отзивчиви колеги да помогнете
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с термостата може би?
Collapse
X
-
Колега, няма и 15 минути, и вече подпитваш, все пак е форум, а не чат на живо. Като се появи човек със знания и желание - ще ти помогне. Може би никой няма точна идея за състоянието на колата ти, затова никой не пише. Това, което ми идва на ум е следното: 1. Проблем с водната помпа. - При по-високи обороти на двигателя има ли промяна в температурата на въздуха?2. Запушено радиаторче на парното. - Пипни маркучите, които влизат към него дали са топли.3. Проблем с термостата. - Виж по-надолу.4. Проблем със смесителната клапа за топъл и студен въздух - Провери като в точка 2.5. Неправилно свързване на изпарителя на газовата уредба. - Проверка от газаджия, или косултация с колега, който е наясно. Термостатът се проверява, ако стрелката дълго време стои в ниско положение, по следния начин - когато я видиш да се отлепя от дъното на уреда (след 5-10 минути каране) - отваряш капака и хващаш двата маркуча,които влизат в радиатора. Единият трябва да е студен, другият да се е затоплил. Ако и двата са с еднаква температура, значи имаш проблем с термостата. Характерно е че при каране на висока предавка с ниски обороти и усилено парно - стрелката пада надолу и стои почти най-долу. Ако термостатът е изправен - стрелката стои около средата и не пада дори и на усилено парно.
Коментар
-
Добро утро колега, няма промяна дали е на високи или ниски , само си тръгва да духа топло и то когато поиска. Стрелката се дига бързо но топъл въздух няма после пък спада и така докато най накрая почне да духа топло. Благодаря колега веднага пробвам и ще кажа какво съм установилА и каде се намира това радиаторче на парното че малко съм бос по тия неща.Благодаря предварително
Коментар
-
Така след направената проба, колата видимо на 8-10 мин дига температура(поне така показват уредите на таблото) но вътре духа леден въздух, пипнах и двигателя който също беше леден. След това пипнах и двата маркуча и двата бяха горещи а вътре отново влизаше леден въздух.. И каква е вашата преценка колеги?Благодаря и искам да я оправя!Мерси много на всички, чакам отговорите ви
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар