Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проверка за отворен термостат

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проверка за отворен термостат

    Зравейте колеги. Тъй като имам съмнения че термостата ми отваря малко по рано кажете кой маркуч трябва да следя дали е студен докато отвори термостата - на втората снимка със зелено съм отбелязал където след 3-4 мин. работа на място започва леко да топли. На първата снимка съм показал къде ми стои температурата през лятото и през зимата. Значи зимата я стига тая температура след 2-3 км. градско /толкова ми е пътя до работата/ ,при положение че съм сложил картон пред радиатора. На дълъг път зимата залепва между жълтата и зелената стрелка. На място стига тази температура след около 10-15 мин. Лятото си кове където е жълтата стрелка и не мърда оттам. Само като качвах Шипка стигна 2-3 мм. над средата.
    Прикачени файлове
    Fiat Marea 1.9 TD100 97г.

    #2
    Явно не съм описал проблема както трябва, затова ще конкретизирам нещата. Интересува ме конкретно на втората снимка на кой от двата маркуча е елемента на термостата. И съответно кой от двата трябва да стои студен докато отвори термостата. Вторият ми въпрос е нормални ли са според вас тези температури които съм показал на първата снимка . Четох в някоя тема, че ТД100 през зимата много трудно си достига до работна температура.PS: Грешно се изразих в първия пост. Исках да кажа че термостата не затваря докрай, а не че отваря по рано.
    Fiat Marea 1.9 TD100 97г.

    Коментар


      #3
      Изглежда, че маркучът маркиран с червено трябва да е този, който да остава студен (номер 3 на картинката). Всъщност ти ги провери и двата. Ако и двата са топли - не е добре.
      Прикачени файлове

      Коментар


        #4
        Оградения с червено трябва да седи студен.След отваряне на термостата ще загрее веднага.
        FIAT FORUM BULGARIA
        Ракията е над политиката

        Видео от Италфест 2011

        Коментар


          #5
          Маркираният в червено остава студен, но този в зелено леко започва да затопля след 2-3 мин работа на място. Днес ще проверя червения кога започва да се стопля и дали отведнъж става горещ. Ако е така да разбирам че термостата ми е наред така ли?Иначе относно температурите предполагам че са нормални за през зимата, при положение че термостата го дават на 75 градуса /долу горе е близо стрелката/
          Fiat Marea 1.9 TD100 97г.

          Коментар


            #6
            Моя термостат не затваря съвсем плътно. Явно леко пропуска и мотора загравя по-бавно. Зимата при 0гр на дълъг път държи към 75-80 гр., лятото 86-92гр.Не им се занимава да го сменям.Сега сложих картон през радиатора, да видим ще има ли малка промяна. Но така ог сложих, че да мога при необходимост бързо да го махна, ако стане по-топло.
            Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

            Коментар


              #7
              Днес пробвах колата с картона отпред. Малко по-бързо загря и поддържаше малко по-висока температура - 80-85гр.Ще оставя картона докато се позатопли. Но ще го махна на две части, сега е от две парчета.
              Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

              Коментар


                #8
                Вчера карах 3-4 км.градско. Маркуча беше абсолютно студен. Като стигна около 75 градуса бързо стана горещ. Явно термостата е ОК. Но все пак бавно загрява, трябва бая ръчкане. А картона отпред върши чудеса. В петък ще пътувам за Варна и ще видя как се държи на дълъг път.
                Fiat Marea 1.9 TD100 97г.

                Коментар

                Working...
                X