Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Продухване на радиатора на парното - ПАК ПРОБЛЕМ!!!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Продухване на радиатора на парното - ПАК ПРОБЛЕМ!!!

    Здравейте колеги, цял ден чета по темите за проблемите с парното на пунто, а и след консултация с приятел който има същата кола и констатацията че неговото парно след 10 мин работа започва да духа горещо стигам до извода че ми е запушен радиатора на парното.Видях една тема в която е описано че трябва да се свали цялото табло за да се стигне до този прословут радиатор(което италианците както много други неща на тази кола са направили да е най-удобно на човек за работа ), въпросът ми е има ли и друг начин?Да ви опиша и проблемът накратко, колата загрява нормално, и сравнително бързо сега като се има в предвид че е студ, но парното не духа горещо както е в другото пунто, а и както беше миналата зима при мен.Днес купих 1 л. антифриз и както пише по темите тук, запалих колата , изчаках да загрее, отворих капачката долях до хоре, пуснах парното на 3 та стерпен, развъртях пробките на радиатора и на маркуча докато не текна антифриз, даже 1-2 мин поработи така с теч, за всеки случай, но НИЩО.Пак същата работа.Интересното е че като пусна на 3 та степен духа чак много хладно, но дам ли газ и да поддържам високи обороти 30 сек - 1 мин започва да духа горещо та чак не се търпи,пускам педала и за 10 сек топлинката изчезва и пак си духа лек пролетен бриз Вчера даже картон и слагах от пред та да загрява по бързо но ефекта е само че ми се посмяха доста на това мое творение и днес го махнах.Клапата работи нормално, която затваря и отваря да засмуква от вън или от вътре въздух, даже като я затворя да върти само вътре въздухът се усилва парното.Клапата за топло и студено също работи нормално, при затворено на топлото духа си студено, пускам топлото и се усеща че почва да духа топло но слабо.ако имате още въпроси питайте а аз ще съм много благодарен на отговори.Това лято сложих газ, дали не е нещо с изпарителя да има въздух там, и как се обезвъздушава той?
    ----------------------------------------------------------------------------
    Fiat Bravo 1.6 97г.(90к.с.), LPG Lovato
    ex.Fiat Punto 1.1 96г.(55к.с.),LPG Lovato
    ex. Fiat Tipo ATG 91г. 1.6(83 к.с.) бензин + газ

    #2
    кола

    Провери първо дали се местят клапите вътре на средата после сложи като начало няква течност за промивка може да свърши работа а иначе изпаритела се обезвъздушава от маркуча най високо
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Кои клапи дали се местят , и с какво се промива?
      ----------------------------------------------------------------------------
      Fiat Bravo 1.6 97г.(90к.с.), LPG Lovato
      ex.Fiat Punto 1.1 96г.(55к.с.),LPG Lovato
      ex. Fiat Tipo ATG 91г. 1.6(83 к.с.) бензин + газ

      Коментар


        #4
        При среднатна конзола като се разглоби се виждат клапите в кутията от скицата а почистването с препарати има доста марки http://eper.fiatforum.com/eper/navi?...OD=0&DRW_NUM=5
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          клапите смятам че работят, при преместването им се променя температурата на въздуха който духат, но странното е че при форсиране както съм писал духа горещ въздух, а като пусна газта и пак се охлажда(това е на степен 2 и 3 ) на 1 духа топло.
          ----------------------------------------------------------------------------
          Fiat Bravo 1.6 97г.(90к.с.), LPG Lovato
          ex.Fiat Punto 1.1 96г.(55к.с.),LPG Lovato
          ex. Fiat Tipo ATG 91г. 1.6(83 к.с.) бензин + газ

          Коментар


            #6
            кола

            Не трябва да оказва влияние натискането на педала -подаването на гжаз и не Винаги трябва да си работи нормално Моторчето като е на 2 или 3 винаги с едни обороти ли върти
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #7
              Не, на 1 духа слабо, на 2 по силно а на три е супер силно, а като затворя клапата да засмуква въздух само от вътре е още по силно парното ... но не топли имам чувството че като е на 2 или особенно на 3 не му стига топлина и се охлажда радиатора прекалено, но подам ли газ по продължително започва да духа горещ въздух , все едно че повече топла вода вкарва в радиатора и по бързо я върти.
              ----------------------------------------------------------------------------
              Fiat Bravo 1.6 97г.(90к.с.), LPG Lovato
              ex.Fiat Punto 1.1 96г.(55к.с.),LPG Lovato
              ex. Fiat Tipo ATG 91г. 1.6(83 к.с.) бензин + газ

              Коментар


                #8
                Водната помпа е останала без перки. Или термостата ти е постоянно отворен.

                Коментар


                  #9
                  Re: Продухване на радиатора на парното - Пунто 1.1 95г. бенз

                  IvanIanushev написа:
                  Здравейте колеги, цял ден чета по темите за проблемите с парното на пунто, а и след консултация с приятел който има същата кола и констатацията че неговото парно след 10 мин работа започва да духа горещо стигам до извода че ми е запушен радиатора на парното.
                  Мми от цял ден четене и от симптомите дет описваш, според мен си стигнал до мноо правилен извод даже Yellow_Flash_Colorz_PDT_16

                  Коментар


                    #10
                    И аз смятам така, утре ще се прави промивка, в един съседен форум четох тема за промивка и отпушване на радиатор на парно и охладителна система с оцет, и смятам да я пробвам.Първо източвам всичко което се намира сега в радиатора, промивам с гореща вода,пълня с оцет и оставям да работи половин час(в темата е посочено да се измине 15-20 км но ме е страх да карам с тоя оцет в тая зима по пътищата),източвам оцета , промивам пак с гореща вода и пълня с антифриз.Казват че помагало и са доволни колегите, оцета премахвал котленият камък и всякакви гадости по системата, някой ако е пробвал този вариянт да сподели мнението си .
                    ----------------------------------------------------------------------------
                    Fiat Bravo 1.6 97г.(90к.с.), LPG Lovato
                    ex.Fiat Punto 1.1 96г.(55к.с.),LPG Lovato
                    ex. Fiat Tipo ATG 91г. 1.6(83 к.с.) бензин + газ

                    Коментар


                      #11
                      И така колеги, одеве направих следното, източих антифриза и разкачих маркучите на радиатора, промих ги системата с маркуч на чешмата със силна струя(не излязоха много гадости), после промих радиатора.След това разкачих маркучите които са вързани към радиатора на парното директно, и пуснах вода първо от едтата страна, после от другата , струята беше много добре което показа че не е запушен радиатора на парното.После сипах половин бутилка оцет и долях с воад, запалих колата и обезвъздуших но проблема стоеше, и реших да видя маркуча на газовата които е най високо, натиснах го надоло като колата беше под наклон с прединацата нагоре и излязоха балончета въздух, явно е имало въздушна възглавница там.Запалих колата и изчаках да згрее , пак обезвъздуших и направих едно , две кръгчета и парното се оправи , взе да духа и на 2 и на 3 горещо.Сега източих водата с оцета и ще изчакам да изстине, после ще я напълня пак с антифриза и пак ще го обезвъздуша от всякъде,.,явно проблема е бил в изпарителя, имало е въздушна възглавница и се надявам всичко да е ок.После като свърша с наливането на антифриза ще пиша как е
                      ----------------------------------------------------------------------------
                      Fiat Bravo 1.6 97г.(90к.с.), LPG Lovato
                      ex.Fiat Punto 1.1 96г.(55к.с.),LPG Lovato
                      ex. Fiat Tipo ATG 91г. 1.6(83 к.с.) бензин + газ

                      Коментар


                        #12
                        кола

                        И утре пак погледни антифриза до дъде е може да трябва още малко
                        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                        Коментар


                          #13
                          И така, отново промих с вода, сипах антифриза и ядец, пак духа хладко на 2 ра и най вече на 3 та степен когато колата работи на нормални обороти, прти подаване на газ започва пак да духа топлло , но пусна ли педала спира топлото.Е това вече немога да си го обясня, аз ли немога да я обезвъздуша незнам.
                          ----------------------------------------------------------------------------
                          Fiat Bravo 1.6 97г.(90к.с.), LPG Lovato
                          ex.Fiat Punto 1.1 96г.(55к.с.),LPG Lovato
                          ex. Fiat Tipo ATG 91г. 1.6(83 к.с.) бензин + газ

                          Коментар


                            #14
                            кола

                            Откачи ли леко пак маркуча на изпаритела на газовата пак да се обузвъздуши .
                            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                            Коментар


                              #15
                              да, откачих го леки, после го откачих целия и се виждаше как водата циркулира добре, излизаше от изпарителя и отиваше в маркуча защото държах маркуча на сантиметри от изпарителя, и си преливаше водата нормално от изпарителя в маркуча, водата беше вряла , и маркучите са горещи всички.Ненам просто.Възможно ли е да има въздушна възглавница е радиатора на парното?При пъненето с вода одеве, бях свалил маркуча на радиатора от горе който е , и с маркуча от чешмата напълних системата под налягане докато не текна от радиатора кадето бях свали мъркуча, после свързах маркуча с радиатора и долях с вода, та мисълта ми е като съм пълнил под налягане е вкарало навсякъде въздух, а сега като сипвах антифриз да се е получила тази въздушна възглавница.
                              ----------------------------------------------------------------------------
                              Fiat Bravo 1.6 97г.(90к.с.), LPG Lovato
                              ex.Fiat Punto 1.1 96г.(55к.с.),LPG Lovato
                              ex. Fiat Tipo ATG 91г. 1.6(83 к.с.) бензин + газ

                              Коментар

                              Working...
                              X