Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Парното не духа топло, след като двигателят загрее

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Парното не духа топло, след като двигателят загрее

    Здравейте колеги, отскоро съм собственик на Марея 1.9 ТД 100. Колата незагряваше изобщо и реших да и сменя термостата и антифриза. След смяната се получи следния проблем когато колата не е загряла до нормалната работна температура парното ще ми изгори ръцете като ги сложа на духалките, но загрее ли спира да духа топло.Ако някои може да даде съвет щесъм му благодаренГрешен раздел -> Преместена. Модерирано заглавие.Модераторски екип на fiat-bg.org
    Fiat Mareq 1.9 TD 100

    #2
    В момента в който колата загрее и спира да духа топло провери дали са горещи гумените маркучи които влизат от двигателя към парното в купето. Дали са с температурата на другите маркучи, например тоя който влиза в разширителния съд с антифриза.
    Bravo 1.6 / 16

    Коментар


      #3
      Ами единия от маркучите, който излиза от термостата изобщо не затопля и преди да отвори термостата и след това. Другото нещо което ми направи впечатление е, че в термостата има един малък прорез който е полукръг на стария термостат е много по-малък отколкото на новия. Дали е възножно този отвор да е причината
      Fiat Mareq 1.9 TD 100

      Коментар


        #4
        Малко насочващи въпроси ...Възможно ли е да са разменени маркучи при монтажа.Термостатът отговаря ли по номер за твоята кола. Да не е за друга кола при която не работи точно по същия начин.Дефектен термостат. Попаднал боклук при монтажа който бърка работата на термостата.Доколкото разбирам като се отвори термостатът спира топлата вода към радиаторчето на парното. А не трябва да я спира.Топлият въздух се усеща още много преди да се отвори термостата и не става студен с отварянето на термостата.
        Bravo 1.6 / 16

        Коментар


          #5
          Има ли промяна в температурата на отоплението при различни обороти на двигателя?
          Fiat Marea 1.8i 16V
          Fiat Tipo 1.4i 8V
          Fiat Punto 1.6i 8V
          www.italauto-bg.net/forum/

          Коментар


            #6
            Не топлия въздух който излиза е един и същ както при 900 оборота, така и при 2500. Но това е само докато загрее колата след това парното се губи. Съмнявам се че като отвори термостата водата не може да циркулира през радиатора на парното защото като сравнявам стария и новия термостат има един отвор който е като полукръг на стария този отвор е много малък а на новия термостат е значително по-голям (някъде около 3-4 пъти). Логиката ми е следната след като този отвор е по голям и дебита на водата ще е по голям и не може да я завърти през радиатора на парното след като отвори термостата.
            Fiat Mareq 1.9 TD 100

            Коментар


              #7
              Споделям логиката ти, но има още нещо - ако си с климатроник, възможно е смесителната клапа да получава команда от ЕКУ, грешна команда, обусловена от грешни показания на датчик. Само идея..? Антифриза не ти намалява, нали?
              Fiat Marea 1.8i 16V
              Fiat Tipo 1.4i 8V
              Fiat Punto 1.6i 8V
              www.italauto-bg.net/forum/

              Коментар


                #8
                Направих рекламация на термостата и ми доставиха нов със същия отвор като на оргиналния и нещата се оправиха сега си духа постоянно топло без значение колко е загряла колата. Лошото е, че и със новия термостат стрелката на температурата рядко стига до средата. А когато спускам по продължително време пада чак на първата след студения сектор.
                Fiat Mareq 1.9 TD 100

                Коментар


                  #9
                  Колеги,и аз имам същият проблем с перката на вентилатора.Вчера ми се скъса гарнитурата на термостата и изтече антифриза за две минути.Смениха ми термостата но сега перката не включва,стрелката си стои на средата но не включва.Ходих преди малко пак при майстора и ми върна старият терм. но пак не включва.Проблема е същият като при колегата Vladimir Todorov,парно има до някъде и на повисока скорост стрелката пада топло се губи.
                  FIAT STILO 1.2 16 V.

                  Коментар

                  Working...
                  X