Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Антифриз и Парно

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Антифриз и Парно

    Здравейте колеги. Имам голям проблем с моя Фиат Пунто 95г. на бензин. Надявам се тук да получа някакъв вид информация която да ми е полезна или още по-добре, решение на проблема си. Забелязах че ми изчезва антифриза и бавно ми се сваля нивото на течността в казанчето,а също така и парното ми не обдухва хубаво предното и страничните стъкла-то си духа,но изпотява стъклата повече вместо да ги чисти и стават мазни и когато ги забърсвам всеки път с парцала или кърпата те стават черни,а по стъклото остават мазни следи. Интересуваме дали е възможно тези две неща да са взаимно свързани и за това да се получава така. Моля ви споделете малко опит и познания,тъй като в момента и особенно когато вали или падне сняг е почти невъзможно да шофирам. ;(

    #2
    кола

    Не е необходимо да с пускат едни и същи теми има доста писано Свалаш таблото сваляш радятора и го сменяш и готово провери дали клапите работят дали няма върдух по системата
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Не тръгвай на дълъг път така, че не е приятна изненадата, която те очаква.Много вероятно е да е радиаторчето за парното.Препоръчвам да го смениш при първа възможност, за да не минеш по моя път и да спестиш някой друг яд..

      Коментар


        #4
        А проблема с мазните стъкла дали ще се оправи при смяната на радиатора

        Коментар


          #5
          Най-вероятно - да. Най-често протича от радиаторчето, антифризът се изпарява, после кондензира върху студените стъкла, а самият той е мазен, значи омазнява стъклата.Ето тук някаква тема: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=64001

          Коментар


            #6
            Поразпитах на няколко места и за смяната на радиатора с нов и труда ми искат от 150лв. на горе. Препоръчха ми една течност "STOP LEAK & SEALER" която се смесва с антифриза и струва не повече от 10лв. Казват че била подходяща и вършела работа срещу леки пукнатини и течове в системата. И евентуално мисля да я пробвам като вариант и тогава вече ако не помогне и това ще си карам фиатчето на майстора. Каква мислите по въпроса,дали е добра идея,някой има ли информация за този препарат.

            Коментар


              #7
              Има много подобни, повечето колеги, които са писали, че са използвали - споделят положителни отзиви. 150 лева е пладнешки обир! Кажи им че даваш 25-30-40 лева за труд, ако искат. 50-60 лва ти е радиаторчето, колко да е смяната... 100 лева не е !

              Коментар


                #8
                ogi28b написа:
                Има много подобни, повечето колеги, които са писали, че са използвали - споделят положителни отзиви. 150 лева е пладнешки обир! Кажи им че даваш 25-30-40 лева за труд, ако искат. 50-60 лва ти е радиаторчето, колко да е смяната... 100 лева не е !
                Може ли да препоръчаш сервиз, в който сменят радиатор на парно на Пунто за 25-40лв.?

                Коментар


                  #9
                  Не, не съм опирал до тази услуга и се надявам да не опра. Опитай в сервизите от секцията "Сервизи и магазини" - Лисан или Вентура.

                  Коментар


                    #10
                    ogi28b написа:
                    Не, не съм опирал до тази услуга и се надявам да не опра. Опитай в сервизите от секцията "Сервизи и магазини" - Лисан или Вентура.
                    Мда и аз се надявам да не опра до тази услуга, мма за 25-40лв. може некои да ти смени радиатор на парно на Пунто, мма само ако сте мноо добри приятели и го прави като услуга В София нема сервиз дет да ти иска по-малко от 80лв. за тая процедура, да не кажа, че сигурно има сервизи, които изобщо щи откажат да се занимават цял ден с тва парно за 80-100лв.

                    Коментар


                      #11
                      кола

                      За парното на Пунто вярно търсат доста пари само за труд около 100 лв. Аз все не се навивам сам да си го сменя -макарче ще се справя при разглобяването ама при зглобяването май малко ще се затрудя . Въпроса е после всичко да си е на място както си е било .Да не тропат корите .Всички бутони и други работи да си работят.
                      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                      Коментар


                        #12
                        Щом като доста хора са ползвали подобни препарати,може ли някой който ги е използвал да сподели как точно се налива добавката- каква процедура се следва,тъй като на шишето пише на испански или някакав друг подобен език-няма БГ нито Английски

                        Коментар


                          #13
                          CeL7IC написа:
                          Щом като доста хора са ползвали подобни препарати,може ли някой който ги е използвал да сподели как точно се налива добавката- каква процедура се следва,тъй като на шишето пише на испански или някакав друг подобен език-няма БГ нито Английски
                          Аз съм ползвал такава добавка, но от нея има смисъл само, ако пукнатината е малка.Иначе палиш колата, оставяш я да загрее до работна температура, сипваш добавката и оставяш колата да работи още 10 мин.
                          Ползвайте мигачи!
                          Sometimes I feel like screaming

                          Коментар


                            #14
                            EasternAlien написа:
                            CeL7IC написа:
                            Щом като доста хора са ползвали подобни препарати,може ли някой който ги е използвал да сподели как точно се налива добавката- каква процедура се следва,тъй като на шишето пише на испански или някакав друг подобен език-няма БГ нито Английски
                            Аз съм ползвал такава добавка, но от нея има смисъл само, ако пукнатината е малка.Иначе палиш колата, оставяш я да загрее до работна температура, сипваш добавката и оставяш колата да работи още 10 мин.
                            на празен ход ли трябва да работи колата?

                            Коментар


                              #15
                              Да на място трябва да работи,но я сложи чак след като е загряла,за да може добавката да се разнесе по цялата система.
                              ex. punto elx 1.2i
                              Lancia Libra 1.6

                              Коментар

                              Working...
                              X