Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с Брава 1,4 96г.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с Брава 1,4 96г.

    Здравейте и от мен !Онзи ден както си пътувах изведнъж стрелката на температурата тръгна нагоре и преди да стигне в червеното спрях и изгасих двигателя .отворих капака и гледам водното съединение което излиза от изпарителя се спукало и антифриза изтече , не целия само по маркучите . така , понеже бях на пътя и нямах резервен маркуч превързах маркуча с парцали и спря да тече .за щастие имаше наблизо пътна чешма и долях в казанчето , само че като запалих колата вече перката не се включи . Прегледах всички възможни бушони включително и 3-те големи които са за перката зад акомулатора -всичко здраво . пуснах директен ток от акомулатора към перката - работи . извадих буксата от датчика на казанчето който е за перката дахох го накъсо и перката тръгна , викам си така ще се прибера , да ама не , тръгнах и на първия километър пак загря . Извода ми до тук е че датчика е заминал . но дали не е пострадал и термостата или има въздух в маркучите и за това не отваря . Моля ако има някой по светнат да даде съвет ...

    #2
    На дълъг път едва ли ще ти се вкл. перката, ако всичко е наред. Но явно не е. Смени водното съединение (сигурно вече си го сменил) и обезвъздуши.ПП. За каква кола говорим?
    Stop giving directions, just say "Follow me."
    Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
    Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

    Коментар


      #3
      Фиат Брава 1,4 бензин 96 година .Това с обезвъздушаването не ми е ясно много как става освен да мачкам маркучите с отворена капачка на разширителното казанче и запален двигател . ако има някаква точна процедура кажете .купил съм маркуч и датчик на температурата които ще сменя понеже колата е в едно село там ме остави и трябваше да се върна за да търся части .

      Коментар


        #4
        Ето как става: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=4329
        Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

        Коментар


          #5
          колега всичко хубаво , но днес цял ден ми мина в обезвъздушаване на системата и пак продължава да загрява .Свалих термостата сварих го в тенджерата работи си - няколко пъти изпусках и наливах вода и положението сега е следното .: Паля , отварям капачката на казанчето и след 5 минути почва да кипи водата вътре изхвърля малко вода и се вклчва перката нивото в казанчето пада до след малко като заври пак . Няма парно и изпарителя на газовото ми не е топъл . цял ден луднах кажете че колата ми е на пътя да знам какво да правя . Говорих с един майстор по телефона каза че системата е глътнала въздух и трябва да се обезвъздуши . между другото на моя радиатор няма такава пробка за обезвъздушаване утре ще пробвам с тези двете дето си ги показал на снимките .Ако има някаква друга философия с това обезвъздушаване дайте съвет

          Коментар


            #6
            Така , днес още сутринта пробвах да обезвъздуша колата , 3-те пробки (имало и на радиатора ) и почнах да наливам вода текна през дясната пробка първо и я затворих , продължих да наливам и текна вода до ремъците свалих капаците на ремъка и гледам че тече точно под водната помпа хубава струя . мисля си едно дали е от гарнитурата на водната помпа или е от гарнитурата на главата ? все си мисля че ако е от гарнитурата на главата няма да е толкова силна струята .опитах да видя с огледалце от къде точно излиза водата но трудна работа. дайте идеи

            Коментар


              #7
              термостат

              колега извиняваи че пиша тука но имам въпрос видях че си сменил термостата аз имам браво 1.4 от както стана студено стрелката на температурата не се дига от 3-4 чертичка какви градуси трябва да показва при нормално работещ термостат и маркуча от термостата към радиатора е топъл мисля че постоянно стои отворен.Мерси предварително

              Коментар


                #8
                Re: термостат

                bravo1.4 написа:
                колега извиняваи че пиша тука но имам въпрос видях че си сменил термостата аз имам браво 1.4 от както стана студено стрелката на температурата не се дига от 3-4 чертичка какви градуси трябва да показва при нормално работещ термостат и маркуча от термостата към радиатора е топъл мисля че постоянно стои отворен.Мерси предварително
                колега аз много не разбирам ,но мога да ти кажа че по принцип термостата го дават да отвори на 88 градуса. след като ти работи колата не я човъркай ,сигурно е нормално трудно да загрява на студено трябва да си на дълъг път , пък май много не пътуваме напоследък и не могат да загреят колите достатъчно . а ако някой го интересува какво стана с моята кола , излезе пукната глава между 2-ри и 3-ти цилиндър .педалчето дето ми я продаде я е стегнал за продаване .като отворихме двигателя всичко ново капачките на клапаните гарнитури всичко сменил кавала да може да я продаде иначе ми вика че я продавал щот баща му получил удар и нямали пари за лекарства аз казвам: (каквото повикало -такова се обадило) та господ си знае работата.та както и да е свършила тя .

                Коментар

                Working...
                X