Здравейте и от мен !Онзи ден както си пътувах изведнъж стрелката на температурата тръгна нагоре и преди да стигне в червеното спрях и изгасих двигателя .отворих капака и гледам водното съединение което излиза от изпарителя се спукало и антифриза изтече , не целия само по маркучите . така , понеже бях на пътя и нямах резервен маркуч превързах маркуча с парцали и спря да тече .за щастие имаше наблизо пътна чешма и долях в казанчето , само че като запалих колата вече перката не се включи . Прегледах всички възможни бушони включително и 3-те големи които са за перката зад акомулатора -всичко здраво . пуснах директен ток от акомулатора към перката - работи . извадих буксата от датчика на казанчето който е за перката дахох го накъсо и перката тръгна , викам си така ще се прибера , да ама не , тръгнах и на първия километър пак загря . Извода ми до тук е че датчика е заминал . но дали не е пострадал и термостата или има въздух в маркучите и за това не отваря . Моля ако има някой по светнат да даде съвет ...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с Брава 1,4 96г.
Collapse
X
-
На дълъг път едва ли ще ти се вкл. перката, ако всичко е наред. Но явно не е. Смени водното съединение (сигурно вече си го сменил) и обезвъздуши.ПП. За каква кола говорим?Stop giving directions, just say "Follow me."
Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit
-
Фиат Брава 1,4 бензин 96 година .Това с обезвъздушаването не ми е ясно много как става освен да мачкам маркучите с отворена капачка на разширителното казанче и запален двигател . ако има някаква точна процедура кажете .купил съм маркуч и датчик на температурата които ще сменя понеже колата е в едно село там ме остави и трябваше да се върна за да търся части .
Коментар
-
Ето как става: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=4329Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
колега всичко хубаво , но днес цял ден ми мина в обезвъздушаване на системата и пак продължава да загрява .Свалих термостата сварих го в тенджерата работи си - няколко пъти изпусках и наливах вода и положението сега е следното .: Паля , отварям капачката на казанчето и след 5 минути почва да кипи водата вътре изхвърля малко вода и се вклчва перката нивото в казанчето пада до след малко като заври пак . Няма парно и изпарителя на газовото ми не е топъл . цял ден луднах кажете че колата ми е на пътя да знам какво да правя . Говорих с един майстор по телефона каза че системата е глътнала въздух и трябва да се обезвъздуши . между другото на моя радиатор няма такава пробка за обезвъздушаване утре ще пробвам с тези двете дето си ги показал на снимките .Ако има някаква друга философия с това обезвъздушаване дайте съвет
Коментар
-
Така , днес още сутринта пробвах да обезвъздуша колата , 3-те пробки (имало и на радиатора ) и почнах да наливам вода текна през дясната пробка първо и я затворих , продължих да наливам и текна вода до ремъците свалих капаците на ремъка и гледам че тече точно под водната помпа хубава струя . мисля си едно дали е от гарнитурата на водната помпа или е от гарнитурата на главата ? все си мисля че ако е от гарнитурата на главата няма да е толкова силна струята .опитах да видя с огледалце от къде точно излиза водата но трудна работа. дайте идеи
Коментар
-
термостат
колега извиняваи че пиша тука но имам въпрос видях че си сменил термостата аз имам браво 1.4 от както стана студено стрелката на температурата не се дига от 3-4 чертичка какви градуси трябва да показва при нормално работещ термостат и маркуча от термостата към радиатора е топъл мисля че постоянно стои отворен.Мерси предварително
Коментар
-
Re: термостат
bravo1.4 написа:колега извиняваи че пиша тука но имам въпрос видях че си сменил термостата аз имам браво 1.4 от както стана студено стрелката на температурата не се дига от 3-4 чертичка какви градуси трябва да показва при нормално работещ термостат и маркуча от термостата към радиатора е топъл мисля че постоянно стои отворен.Мерси предварително
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар