Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Какво мислите за климатик зимата - да или не?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Не знам с какво друго да сравня работещ климатик в студено време, освен с поливане на градината по време на пороен дъжд.

    Коментар


      #47
      Много хора от спорещите много си противоречат. Хем под дадена температура не работи компресора хем излишен товар се получава Да желателно е системата да работи поне веднъж месечно, желателно е да се сменя маслото на ххххх време/км желателно е да се сменят филтри..............Това обаче не се прави от много хора.

      Коментар


        #48
        Има ли някоя тема, в която е обяснено за какво и как работи климатикът? Чета тук мнения, че климатикът е пуснат, работи, а компресорът бил спрял. Че работи, ама духало топло и изсушавал въздуха. И понеже не разбирам от климатици, ми стана интересно. Аз ползвам климатика само за охлаждане. А очевидно имало още много функции. А и сигурно има разлики и спрямо вида на климатика-обикновен, полуавтоматичен или автоматичен. Сложно...

        Коментар


          #49
          Както посочи някой от колегите, при падане на температурата влажността също пада. Отделен е въпросът, че след 30 мин. работа на двигателя за компресора е все тая дали е -10 или +30 градуса. Температурата около двигателя е почти постоянна, особено като се вземе под внимание, че компресора, стартера, водната помпа, генератора и т.н. са закрепени на корпуса на двигателя и получават неговата температура. Спомнете си как през студените зимни дни с гъста мъгла започва да вали скреж. Просто високата влажност на въздуха кристализира и започва да пада във вид на кристали. Поради тази причина е безпредметно включването на климатика през зимата. Иначе е необходим за намаляването на влажността на въздуха в купето, където тя се повишава единствено и само от въздуха, който издишваме. При пуснат климатик топлият и влажен въздух от купето минава през изпарителя на климатика, където влагата се отделя и после се загрява от радиатора в купето и при пускането му на предното стъкло отнема конденза и подобрява видимостта.
          Няма начин да няма начин!

          Коментар


            #50
            От многото спорове които се оформиха само двама колеги мисля, че дадоха някакъв точен отговор на въпроса ми а мименно: - нужно ли е профилактично пускане на климатика през студения период?има ли плюсове и минуси от това Както и да е за сега това което казахте е хубаво да се пуска един път месечно като профилактика и няма минуси за системата и компресора!Ако има някой който е против това да изкаже аргументите си

            Коментар


              #51
              Имам един конкретен въпрос. Как се действа с климатика (обикновен), ако искам бързо да премахна запотяване по стъклата? Пускам го, врътката сложена да духа топло?Има ли значение от къде взима въздух? По принцип клапата седи затворена заради гадните миризми, влизащи с входящия въздух.

              Коментар


                #52
                cheruna написа:
                Имам един конкретен въпрос. Как се действа с климатика (обикновен), ако искам бързо да премахна запотяване по стъклата? Пускам го, врътката сложена да духа топло?Има ли значение от къде взима въздух? По принцип клапата седи затворена заради гадните миризми, влизащи с входящия въздух.
                Клапата трябва да е отворена за да взима свеж въздух отвън.
                FIAT FORUM BULGARIA
                Ракията е над политиката

                Видео от Италфест 2011

                Коментар


                  #53
                  krasio_79bs написа:
                  Клапата трябва да е отворена за да взима свеж въздух отвън.
                  Tова добре. Само ме притеснява комбинацията от пуснат климатик и врътка на макс топло.... Аз свързвам климатика със студ, не с топло. Така че се чудя нещо да не се прецака...

                  Коментар


                    #54
                    cheruna написа:
                    krasio_79bs написа:
                    Клапата трябва да е отворена за да взима свеж въздух отвън.
                    Tова добре. Само ме притеснява комбинацията от пуснат климатик и врътка на макс топло.... Аз свързвам климатика със студ, не с топло. Така че се чудя нещо да не се прецака...
                    Ако у дома имаш климатик огледай режимите му на работа. Обикновенно са 4-5. 1. HEAT - Отопление2. COOL - Охлаждане3. FAN - Вентилация - върти въздуха като вентилатор.4. DRY - Изсушаване5. АUTO - Автомотичен режим - нагласяш температурата, а електрониката решава как ще я постигне.Климатика отнема влагата на въздуха, след което се загрява и влажността още повече намалява. Това спомага, когато той мине край запотеното стъкло с по-малко въздух да отнемеш повече влага, което рефлектира в по-бързото подобрение на видимостта.
                    Няма начин да няма начин!

                    Коментар


                      #55
                      nikolovvd написа:
                      .Ако у дома имаш климатик огледай режимите му на работа. Обикновенно са 4-5. Климатика отнема влагата на въздуха, след което се загрява и влажността още повече намалява. Това спомага, когато той мине край запотеното стъкло с по-малко въздух да отнемеш повече влага, което рефлектира в по-бързото подобрение на видимостта.
                      Ами не, нямам, никога не съм имал или ползвал. А и нищо не разбирам, освен, че като го пусна в колата ми става готино хладно. :P Ще си го ползвам вече и за това, без притеснения, че врътката не е на макс студено. Мерси.

                      Коментар


                        #56
                        Колкото и да пишете пичове, тук никой не чете написаното. Всяка година, всеки месец, всеки час се пишат едни и същи неща - акумулатори, гуми, масла, филтри, климатици. Точно тая същата тема поне 2 пъти е разисквана, обаче няма кой да прочете, а се водят ли водят безсмислени дебати.

                        Коментар

                        Working...
                        X