Днес се заех със задачатаНямаше нужда да търся дълго време - ето откъде влиза водата тук се вижда къде излизаПуснах вода в цепката и ето резултатаот другата страна е започнало, но в по малък мащабТук осъзнах, че ще трябва да се сваля бронята и се качих да попрочена фиат форума да видя как се сваля - ефстественно - никва помощ. Дръпнах набързо два мануала за ремонт на Браво/Брава и моменталически се отказах да свалям бронята САМ, в ДОМАШНИ условия и без канал. Взех си една бира, почистих, изсуших с патлак с горещ въздух и силиконизирах. Колкото изкара толкова. Доколкото видях под бронята - събрала се е кал и са запушени некви дупки за изтичане на тия води. Иначе там влиза и от стоповете и от тия цепки, дето ги запуших.Като сваля бронята ще пиша пак. Дано да съм бил полезен, че само незавършеми теми има по въпроса в тоя форум.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Brava 1,6 16v багажник като аквариум!!
Collapse
X
-
Само там май не съм гледал за течове на моята кола... Незнам защо си се изплашил от манюала, който си прочел. Бронята се сваля супер лесно. Нужни са ключе 10 (ако имаш лула ще ти е по-лесно) и кръстата отверка и за 5 минути е долу.За всеки случай огледаи около третия стоп дали имаш някакво уплънение, защото може и от там да тече."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
Не се сваля гума. Една късичка кръстата отверка върши работа. До колкото си спомням, от двете страни има тпо две видии, които държат кората за бронята + един болт 10, който се отвива с по-дълга лула, защото е на терсене място. Като отвиете гореспоменатите и от двете страни, залягате централно под бронята и там имаше 2-3-4 болта. Отвивате ги и най накрая отвивате най-горните 4, които се виждат като се отвори багажника. Доста са болтовете, но за сметка на това се отвиват лесно На мен проблема ми е с предната броня... Там са някакви странни не точно болтове, които незнам как се отвиват"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
Конденз по задното стъкло решавам много бързо с реотана, но се налага само по време на дъжд.За да пишеш, че е огромен, има и нещо друго явно. Ако е от газовата бутилка, не мога да помогна, но пък дочух, че има отвор за вентилация в дясната част на багажника, от който евентуално може да влиза влага нощем. Намира се като се разгърнат корите.
Коментар
-
bobis написа: Преглед на мнениетоПри мен се оказа че водата влиза през трите отвора/хоризонталните/ на стоповете поради не добре прилепнало уплътнение.Решението емного просто-притягане на с 4-те дълги болта.
Колата я имаме от вече далечната 2005/семейна кола, не е моя лична, аз само "поддържам" щото нали в нета всичко пише хаха/ и оттогава си го има тоя проблем с влагата в купето,
тръгнахме по пътя с радиаторче на парното, клапата за рециркулация на вътр/външ въздух, смяна филтър купе, гумени стелки, почистване под корите на предното стъкло,после монтирахме газова, което от своя страна си е още един "проблем" с бутилката на мястото на резервната гума /изпотяване, конденз/. Отпушване на дренажи/климатик и тнт/, проверка на отдушници, уплатнения и още кво ли не и до ден днешен багажника е мазало с познатата влага и мухъл под двата слоя изолация, мокети и при нас едно одеало да не цапам излишно отзад като си карам разни инструменти понякога.
И сагата достигна своя апогей тея дни с големите дъждове и всяка сутрин по прозорците да има 2-3 литра вода образно казано, абе сауна или аквариум. Писна ми вече, Дъртата постоянно да ми са оплаква-"иди я виж тая кола, половин час не мога да я изсуша отвътре-всичко мокро".Той по принцип са си потни стъклата, пък на Чичо Гошо на Мерца няма нищо. Ем, карай си я нали ти харесва на външен вид. Ама, че всичко друго аз си чупя ръцете не е проблем.
И да, в крайна сметка се оказа, че водата влиза от десният стоп, но преди да стигна до него много бях набрал на отдушника, защото преди няколко години го бях свалил за по-добро проветрение на багажника/поради същата прична - Оги беше споменал, че няма "течение/, а водата все едно от него е влизала. Та оттам де, ама не отвън, ами отгоре/стопа има един улей/ и щото там няма дренажен отвор, прелива и влиза.
Та, от яд го запуших тоя отвор изцяло с една "пластина" и полиуретанов уплатнител-силикон, че ми беше останал от фаровете. Всичко това беше само временно до установяване на причината и наистина голямата увереност , че е оттам проблема/и да си остане постоянно /. И греда, на същото място, докато изкарам колата от гаража да я пробвам минах под стряхата, слезна да затворя гаража и гледам вече пак се събрало вода. Викам, си "няма как гумата да е хвърлила вода с 2-3 км, докато изкарам колата". Пък долния нит дет занитих пластината колко да се просмуче през него да го еа..пфу
Пак подсуших, гледм-гледам и нищо не виждам. И изведнъж се досещам, как предната вечер, докато преглеждах из нета за подобен проблем, в някъв форум се споменаваша за стопа и оп-ами да, десният стоп. Логично, мокро е отдясно, точно до отдушника, за къв въобще ти е да мислиш, че може да е от друго място, например стопа?!! Така става човек като се вглъби в нещо и спира да мисли...
И защо, защото като ся я докарвали от Италия си дойде с удър отдясно и ламарината се е деформирала и уплътнението на стопа не се долепя добре и си тече като лейка.
Оттам кво да са прай? Махнах "пластината" и си сложих отдушника, но пробих и една 8мм дупка за момента да се оттича оттам квото дойде от стопа. Взех маркуча и като един български Мистър Бийн, докато вали дъжд аз поливам колата...ем, горе-долу стааа, ама пак прелива през ръбчето.
Айде, оттам стопа долу да видя ко стаа и с него, ем вижда си се как е била огъната там хубаво ламарината, пък и стопа си е пукнат, което си е показателно. След малък размисъл, взех една стара гума от колело и направих допълнително уплътнение, където ляга тялото на стопа, залепена с полиуретана, понатиснах малко тук-там, доколкото е възможно ламарината, че отдолу сиг има 5мм кит и утре ще пробвам с маркуча кво ще стане и дано да е ОК. Тука, целия се бях омазал с тая лепкава гнусотоя, че снимки не съм направил. Ама важното е да стане, иначе свалих тялото на стопа и отвътре на ламарината залепих гумата. Като идея от завода е добре направено, защото заготовката на ламарината е подвита по ръба и формата на стопа я следва и уплътнението си му идва, точно и колкото трябва за да си върши работата. Но тука, дали на автовоза, дали при паркиране са я ударили и после при ремонта не са си играли да я напасват, то и луфта между петата врата и калника може да се спънеш на него. Ама карай, важното е на Дъртата да си ѝ харесва колицата, и тва ша го оправя криво-ляво.
Поне за сега, от дългият стоп не влиза вода, както и от чистачката. Дори и да влиза, не е в купето, ами може би в петата вратата.
Fiat BRAVA 1.6/16v103Hp EL(LPG Lovato)- XII.1997 182А4.000- Аудио система
Мразя чалгата повече и от политиците. Поправено.Комунизмът ще отстоява своите основи по един или друг начин.Оправия-няма!
Коментар
-
Малко допълнение и завършек на сагата в конкретния случай.
Водата се оказа, че влиза между два слоя ламарина, където се застъпват им е паднала фабричната изолация. В същия момент бронята е пукната точно над тях и като завали дъжд всичката вода се оттича натам. Отделно оправих със силикон и стоповете и третия стоп. Остана само много малко да процежда от рамото на чистачката, но бих казал, че е пренебрежимо сравнено с фонтана от тая цепка. Голямата заблуда дойде, че до последно си мислех, че водата прониква от десния стоп и клапата за вентилация, защото в ъгъла беше най-мокро...
Остава въпроса, дали да омажа и газовата бутилка с антикор или нещо друго за да спра конденза по нея...
Fiat BRAVA 1.6/16v103Hp EL(LPG Lovato)- XII.1997 182А4.000- Аудио система
Мразя чалгата повече и от политиците. Поправено.Комунизмът ще отстоява своите основи по един или друг начин.Оправия-няма!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар