Колата е Пунто МК1, 1.2, 60 к.с. Проблемът е, че парното е много слабо. При загряла кола духа слабо топло, след 30 сек започва да духа още по-хладно. Далеч е от горещ въздух.Колата има газова уредба. От скоро при натискане на спирачката и намаляване на скоростта колата гасне (ако е на празен ход). Мисля, че това може да има връзка със слабото парно. Отделно от това мирише на газ в двигателния отсек, но това надали има връзка. Термостатът е за смяна, бавно загрява, но все пак загрява.Скоро не е пипана охладителната система, така че не може да се мисли за лошо обезвъздушаване, но дори и да беше така, знам че при този двигател има самообезвъздушаване, т.е. след като се смени антифризът, например, и се обезвъздуши доколкото може, след известни километри каране системата се дообезвъздушава сама-спада нивото на антифриза и трябва да се долее.Друго, което ми направи впечатление. При работещ двигател махнах капачката на разширителния съд. Знам, че е нормално да има малко налягане в системата, но сега ми се стори, че е доста високо. Чак излезе антифриз при махането на капачката. Докато двигателят работеше на празен ход, в казанчето антифризът кипеше, има доста пяна. Но не тип боза, а като сапунени мехури (дано да е удачно сравнението). При поддържане на 2500 оборота нещата се нормализират и кипене, бълбукане няма. По капачка, стени на разширителния съд няма каквито и да е било отлагания. Нивото на антифриза не намлява. Маркучите не се втърдяват. Пиша толкова подробно за всичко, което проверих, защото очевидно има някакъв проблем в тази насока, защото парното не работи. А не мога да измисля причина...Грешен раздел -> ПреместенаМодераторски екип на fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Парно и други въпроси
Collapse
X
Реклама
Collapse
Коментар