Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Странен шум от радиаторчето на парното

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Странен шум от радиаторчето на парното

    Зравейте колеги.Преди няколко дена се появи странен шум от радиаторчето на парното.Нещо средно между балбукане и къркорене.Общо взето се появява като паля или като дам газ по рязко.Помислих че е спукано ,извадих го,направих някъкъв опит дали е здраво и ми се видя че е бомба,но проблема си остана.Иначе си имам парно горе долу добро.Някой има ли идея какво може да е причина за това балбукане и евентуално как да го отстраня?

    #2
    Re: Странен шум от радиаторчето на парното

    kerrirose написа:
    Зравейте колеги.Преди няколко дена се появи странен шум от радиаторчето на парното.Нещо средно между балбукане и къркорене.Общо взето се появява като паля или като дам газ по рязко.Помислих че е спукано ,извадих го,направих някъкъв опит дали е здраво и ми се видя че е бомба,но проблема си остана.Иначе си имам парно горе долу добро.Някой има ли идея какво може да е причина за това балбукане и евентуално как да го отстраня?
    Необходимо е обезвъздушаване на охладителната система. Става чрез изпускане на въздуха от двете пробки ( на радиатора и на маркуча към радиаторчето на парното).
    Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
    Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

    Коментар


      #3
      Това упражнение го правя на ден по два пъти.Да не би да не го правя като хората.Ще ти бъда благодарен ако обясниш,може да си има някаква цака.

      Коментар


        #4
        Здравей, и на мен се появи същото клокочене след като ми преправиха системата за изпарителя. Преди това нямах никакво парно и изпарителя беше последователно свързан към радиатора. Сега е свързан успоредно и парното ми е супер но ми клокочи като при теб. Обезвъздушавал съм поне 10 пъти и ефекта е никакъв.ако успееш да си решиш проблема споделяй. Поздрави
        Fiat Ritmo 1.1 1985g. 44kw, Lancia Thema 2.0 i.e 1986g 85kw, Lancia Dedra 1.8 i.e 1992g. 77kw, Fiat Marea 1.8 16v 1997g. 83kw, Alfa Romeo 1.8t.s. 1999g 144ks, Lancia Lynda 1.9jtd 2004g. 115++is, Lancia Phedra 2.2 hdi 2002g 128ks,Fiat Freemont 2.0 multijet2 2014g 140ks

        Коментар


          #5
          Първо се отвива пробката на радиатора и се налива охлаждаща течност до протичането от там.След това се отвива пробката към парното леко и се изчаква и тя да протече. Охлаждащата течност трябва да е между минимума и максимума. Колата се пали и се оставя да загрее,за да отвори термостата,като периодично през 30 секудни се форсира до 3-4000 оборота,до момента в който се включи перката, след което се завива капачката на разширителният съд. При необходимост се долива охлаждаща течност. Това е начина за обезвъздушаване,според Хайнес.
          Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
          Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

          Коментар


            #6
            По описания начин съм обезвъздушавал само с една разлика при мен неможах да намеря пробка към парното. Ако можеш да ми пратиш снимка на тази пробка ще съм ти благодарен. Сменял съм и радиаторчето на парното и огледах много добре тръбите. В него влизат 2 тръби който директно идват от двигателя и на тях няма пробки. Точно на тези две тръби направиха отклоненията за изпарителя (преди това беше само на входната тръба свързан последователно) и от тогава яко клокочи за около 5 мин и след това не се чува да го прави.
            Fiat Ritmo 1.1 1985g. 44kw, Lancia Thema 2.0 i.e 1986g 85kw, Lancia Dedra 1.8 i.e 1992g. 77kw, Fiat Marea 1.8 16v 1997g. 83kw, Alfa Romeo 1.8t.s. 1999g 144ks, Lancia Lynda 1.9jtd 2004g. 115++is, Lancia Phedra 2.2 hdi 2002g 128ks,Fiat Freemont 2.0 multijet2 2014g 140ks

            Коментар


              #7
              popai145 написа:
              По описания начин съм обезвъздушавал само с една разлика при мен неможах да намеря пробка към парното. Ако можеш да ми пратиш снимка на тази пробка ще съм ти благодарен. Сменял съм и радиаторчето на парното и огледах много добре тръбите. В него влизат 2 тръби който директно идват от двигателя и на тях няма пробки. Точно на тези две тръби направиха отклоненията за изпарителя (преди това беше само на входната тръба свързан последователно) и от тогава яко клокочи за около 5 мин и след това не се чува да го прави.
              Ако двигателят ти е 1,6 ,то пробката се намира точно над ламарината на изпускателните (колекторните) тръби.Иначе казано зад двигателя.Намира се на единият от маркучите.
              Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
              Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

              Коментар


                #8
                На 1,8 мисля няма пробка към радиаторчето. Маркучите са плътни, т.е. няма пробка. Има пробка само на радиатора горе вдясно.

                Коментар


                  #9
                  Mupo написа:
                  На 1,8 мисля няма пробка към радиаторчето. Маркучите са плътни, т.е. няма пробка. Има пробка само на радиатора горе вдясно.
                  така си мислех и аз. Но въпреки перфектното ми обезвъздушаване си клокочи сутрин за около 5 мин и след това спира
                  Fiat Ritmo 1.1 1985g. 44kw, Lancia Thema 2.0 i.e 1986g 85kw, Lancia Dedra 1.8 i.e 1992g. 77kw, Fiat Marea 1.8 16v 1997g. 83kw, Alfa Romeo 1.8t.s. 1999g 144ks, Lancia Lynda 1.9jtd 2004g. 115++is, Lancia Phedra 2.2 hdi 2002g 128ks,Fiat Freemont 2.0 multijet2 2014g 140ks

                  Коментар


                    #10
                    Колега намери ли решение на проблема че при мен продължава да си "балбука"
                    Fiat Ritmo 1.1 1985g. 44kw, Lancia Thema 2.0 i.e 1986g 85kw, Lancia Dedra 1.8 i.e 1992g. 77kw, Fiat Marea 1.8 16v 1997g. 83kw, Alfa Romeo 1.8t.s. 1999g 144ks, Lancia Lynda 1.9jtd 2004g. 115++is, Lancia Phedra 2.2 hdi 2002g 128ks,Fiat Freemont 2.0 multijet2 2014g 140ks

                    Коментар


                      #11
                      Гарнитура на глава предизвиква същото бълбукане.
                      Fiat Marea 1.8i 16V
                      Fiat Tipo 1.4i 8V
                      Fiat Punto 1.6i 8V
                      www.italauto-bg.net/forum/

                      Коментар


                        #12
                        Rokambol написа:
                        Гарнитура на глава предизвиква същото бълбукане.
                        Така е колега но при мен се появи След преправяне на водата за газовата
                        Fiat Ritmo 1.1 1985g. 44kw, Lancia Thema 2.0 i.e 1986g 85kw, Lancia Dedra 1.8 i.e 1992g. 77kw, Fiat Marea 1.8 16v 1997g. 83kw, Alfa Romeo 1.8t.s. 1999g 144ks, Lancia Lynda 1.9jtd 2004g. 115++is, Lancia Phedra 2.2 hdi 2002g 128ks,Fiat Freemont 2.0 multijet2 2014g 140ks

                        Коментар

                        Working...
                        X