Държа клапата постоянно затворена(целогодишно) и понеже ми се запотяват стъклата през дъждовните зимни дни искам да си държа кл. включен постоянно.До тук добре но компресора ми дърпа мощността на мотора.Той не се задейства единствено когато външната темп. е по-ниска от 3 градуса(заради датчика монтиран на изпарителя)Идеята ми е някакси да направя така че компресора да не се включва но влагоуловителя(или както се нарича) да си работи.Дайде акъл как да си реализирам идеята и дали няма да навредя на компютъра(понеже на таблото ми излиза инфо за Erorr-ите на климата)За тези които не са много наясно вероятно горе написаното ще породи доста въпроси за това моля само тези които са на ти да се включат.Клапата не я държа отворена за да не дишам изгорелите газове на останалите автомобили и поради липсата на физическа преграда за външния въздухпри позиция 0 на вентилатора.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Вкл. климатик през зимата
Collapse
X
-
Етикети: –
-
lithrone
willow75bg написа:Колега,като включиш климатика/компресора/ той ти исушава въздуха в купето,няма такова нещо в колата влагоуловител.Трябва клапата за циркулация на въздуха да ти е отворена,да вкарва въздух отвън,за да не ти се потят стъклата.
Коментар
-
lithrone
pakumba написа:не знам точно по какъв начин суши, но е факт, че дори под 3 градуса или 5 като не се пуска компресора и пак изсушава.за това се чудя как да изолирам компресора ... Мисля си да дръпна буксата на съединителя но ще чакам някой да се изкаже че не ми се рискува.Принцип на действие na функция Max DefКлапата се отваря за да влиза свеж въздух. Вентилатора се върти максимално бързо, за да поеме максимално много свеж въздух. Този въздух минава през изпарителя където се охлажда до около 4 градуса. Така му се отнема влагата която носи в себе си. Клапата за смесване на топъл и студен въздух го насочва към радиатора, където той се затопля, в резултат на което относителната му влажност силно намалява, и може да поеме в себе си много повече влага, отколкото ако не е предварително охладен и изсушен. Като цяло стъклата изсъхват по-бързо.От темата на Оги за климатиците разбираме кое и как изсушава въсдуха.Информацията в червено при мен е невалидна поради вечно затворената клапа но останалото е в сила.
Коментар
-
lithrone
-
кола
Oа това няма как да стане щото като не работи комперсора и нищо и по целия климатик може само въздуха да минава през радятора на изпарителя вътре в купето ама кво от това той ще е с Температярата като в купето а що пък държиш клапата да е затворена Провери си за теч от радятора на парното и отдушниците отзад в бронята да са чисти .
Коментар
-
lithrone
willow75bg написа:Как ще ползваш климатика като му дръпнеш буксата на компресора?Та той вече не е климатик и не си изпълнява функцията на такъв-за исушаването на стъклото.Не мога да ти схвана мисленето,явно не мога да разбера какво искаш да направиш.
Коментар
-
lithrone
eh4ev07 написа:Точно работата на изпарителя ти е нужна но няма да я получишколегите се опитват да ти обяснят че изпарителя ще обира влагата точно толкова колкото я обира комарника на прозореца в къщи
но ти си решаваш -дърпаш буксата на компресора и си готов кво има за обсъждане
Защо няма да я получа?Под 3 градуса компресора не се включва а изпарителя работи .. не разбирам защо да не я получа?
Коментар
-
lithrone
Re: кола
kluchar написа:Да теч щото не возиш винаги 4 човека та да запотяват стъклата а идва от разликата в Температурата и се образува конденз ама трябва от някъде влага ако няма влага няма да има конденз
Коментар
-
Re: кола
lithrone написа:kluchar написа:Да теч щото не возиш винаги 4 човека та да запотяват стъклата а идва от разликата в Температурата и се образува конденз ама трябва от някъде влага ако няма влага няма да има кондензи по добре си пусни парното на макс и да духа към стъклата да покачи тяхната температура над 10градуса и там няма да се натрупва влага
Коментар
-
lithrone
Re: кола
Как ще се покачи температурата на тялото над 10 като вън ще е -2 примерно? И ако е така както казваш(без компресор да няма влагоотделяне) как работи Max Def(изсушаването на стъклата в частност) при външна температура под нулата(когато на компресора му е забранено да работи)?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар