Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Вкл. климатик през зимата

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Вкл. климатик през зимата

    Държа клапата постоянно затворена(целогодишно) и понеже ми се запотяват стъклата през дъждовните зимни дни искам да си държа кл. включен постоянно.До тук добре но компресора ми дърпа мощността на мотора.Той не се задейства единствено когато външната темп. е по-ниска от 3 градуса(заради датчика монтиран на изпарителя)Идеята ми е някакси да направя така че компресора да не се включва но влагоуловителя(или както се нарича) да си работи.Дайде акъл как да си реализирам идеята и дали няма да навредя на компютъра(понеже на таблото ми излиза инфо за Erorr-ите на климата)За тези които не са много наясно вероятно горе написаното ще породи доста въпроси за това моля само тези които са на ти да се включат.Клапата не я държа отворена за да не дишам изгорелите газове на останалите автомобили и поради липсата на физическа преграда за външния въздухпри позиция 0 на вентилатора.

    #2
    Колега,като включиш климатика/компресора/ той ти исушава въздуха в купето,няма такова нещо в колата влагоуловител.Трябва клапата за циркулация на въздуха да ти е отворена,да вкарва въздух отвън,за да не ти се потят стъклата.

    Коментар


      #3
      willow75bg написа:
      Колега,като включиш климатика/компресора/ той ти исушава въздуха в купето,няма такова нещо в колата влагоуловител.Трябва клапата за циркулация на въздуха да ти е отворена,да вкарва въздух отвън,за да не ти се потят стъклата.
      Информацията с червения шрифт не ми е от полза за съжаление. А компресора може да прави мн неща но според мен със сигурност няма пряк контакт с въздуха в купето.

      Коментар


        #4
        не знам точно по какъв начин суши, но е факт, че дори под 3 градуса или 5 като не се пуска компресора и пак изсушава.
        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
        Fiat Bravo'97 1,6 16v
        Fiat Tempra'91 1,6 mono

        Коментар


          #5
          pakumba написа:
          не знам точно по какъв начин суши, но е факт, че дори под 3 градуса или 5 като не се пуска компресора и пак изсушава.
          Факт е за това се чудя как да изолирам компресора ... Мисля си да дръпна буксата на съединителя но ще чакам някой да се изкаже че не ми се рискува.Принцип на действие na функция Max DefКлапата се отваря за да влиза свеж въздух. Вентилатора се върти максимално бързо, за да поеме максимално много свеж въздух. Този въздух минава през изпарителя където се охлажда до около 4 градуса. Така му се отнема влагата която носи в себе си. Клапата за смесване на топъл и студен въздух го насочва към радиатора, където той се затопля, в резултат на което относителната му влажност силно намалява, и може да поеме в себе си много повече влага, отколкото ако не е предварително охладен и изсушен. Като цяло стъклата изсъхват по-бързо.От темата на Оги за климатиците разбираме кое и как изсушава въсдуха.Информацията в червено при мен е невалидна поради вечно затворената клапа но останалото е в сила.

          Коментар


            #6
            редактирано.

            Коментар


              #7
              Как ще ползваш климатика като му дръпнеш буксата на компресора?Та той вече не е климатик и не си изпълнява функцията на такъв-за исушаването на стъклото.Не мога да ти схвана мисленето,явно не мога да разбера какво искаш да направиш.

              Коментар


                #8
                кола

                Oа това няма как да стане щото като не работи комперсора и нищо и по целия климатик може само въздуха да минава през радятора на изпарителя вътре в купето ама кво от това той ще е с Температярата като в купето а що пък държиш клапата да е затворена Провери си за теч от радятора на парното и отдушниците отзад в бронята да са чисти .
                КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                Коментар


                  #9
                  willow75bg написа:
                  Как ще ползваш климатика като му дръпнеш буксата на компресора?Та той вече не е климатик и не си изпълнява функцията на такъв-за исушаването на стъклото.Не мога да ти схвана мисленето,явно не мога да разбера какво искаш да направиш.
                  Не ми трябва да си изпълнява функцията през зимата.Трябва ми изпарителя а не компресора.Изпарителя е този който отнема част от влагата на въздуха а парното в купето понижава още повече относителната му влажност.Не се ли разбира от горе написаното какво точно ми трябва?Пак повтарям че НЕ компресора суши въздуха!

                  Коментар


                    #10
                    Точно работата на изпарителя ти е нужна но няма да я получиш колегите се опитват да ти обяснят че изпарителя ще обира влагата точно толкова колкото я обира комарника на прозореца в къщи но ти си решаваш -дърпаш буксата на компресора и си готов кво има за обсъждане
                    ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
                    ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

                    Коментар


                      #11
                      eh4ev07 написа:
                      Точно работата на изпарителя ти е нужна но няма да я получиш колегите се опитват да ти обяснят че изпарителя ще обира влагата точно толкова колкото я обира комарника на прозореца в къщи но ти си решаваш -дърпаш буксата на компресора и си готов кво има за обсъждане
                      Колегите се опитват да ме накарат да търся теч в купето Защо няма да я получа?Под 3 градуса компресора не се включва а изпарителя работи .. не разбирам защо да не я получа?

                      Коментар


                        #12
                        кола

                        Да теч щото не возиш винаги 4 човека та да запотяват стъклата а идва от разликата в Температурата и се образува конденз ама трябва от някъде влага ако няма влага няма да има конденз
                        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                        Коментар


                          #13
                          Re: кола

                          kluchar написа:
                          Да теч щото не возиш винаги 4 човека та да запотяват стъклата а идва от разликата в Температурата и се образува конденз ама трябва от някъде влага ако няма влага няма да има конденз
                          Добре това го разбирам. Теч нямам обаче.Стъклата ми се запотяват дори с отворена клапа когато навън вали като днес ивчера и тн.Като си пусна климата нещата се оправят.Отклоняваме се от темата... според вас няма да получа желания резултат защото....?

                          Коментар


                            #14
                            Re: кола

                            lithrone написа:
                            kluchar написа:
                            Да теч щото не возиш винаги 4 човека та да запотяват стъклата а идва от разликата в Температурата и се образува конденз ама трябва от някъде влага ако няма влага няма да има конденз
                            Добре това го разбирам. Теч нямам обаче.Стъклата ми се запотяват дори с отворена клапа когато навън вали като днес ивчера и тн.Като си пусна климата нещата се оправят.Отклоняваме се от темата... според вас няма да получа желания резултат защото....?
                            Защото компресора се включва в момента в които температурата на тялото на изпарителя се покачи над 7-8градуса. ти като издърпаш буксата тои няма да се включи и температурата ще се покачи над 10 и влагоодделяне няма да има следователно въздуха ще си е все едно не е минавал през изпарителя и по добре си пусни парното на макс и да духа към стъклата да покачи тяхната температура над 10градуса и там няма да се натрупва влага
                            ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
                            ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

                            Коментар


                              #15
                              Re: кола

                              Как ще се покачи температурата на тялото над 10 като вън ще е -2 примерно? И ако е така както казваш(без компресор да няма влагоотделяне) как работи Max Def(изсушаването на стъклата в частност) при външна температура под нулата(когато на компресора му е забранено да работи)?

                              Коментар

                              Working...
                              X