Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Отворена или затворена клапа на парното?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Отворена или затворена клапа на парното?

    Как да позная дали ми е отворена или затворена клапата на парното (PUNTO 1 ELX с климатик) която отваря да вкарва въздух от вън и вътре в купето, преди работеше но сега незнам как е заседнала и незнам как да я проверя?

    #2
    По принцип при мен като е отворена клапата докато карам духа топло без да съм пуснал перката..

    Коментар


      #3
      кола

      Свалаш моторчето на парното и поглеждаш вътре най отгоре се вижда дали отваря или не може моторчето да работи но тя да не мърда много кекаво е направено и се разваля а за да се отремонита трябвада се свали цялото табло
      Прикачени файлове
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #4
        А от друго място мога ли да видя на какво положение е без да разглабям моторчето?

        Коментар


          #5
          кола

          от горе под чистачката има пласмаса и като се махне се вижда филтъра та под него е клапана
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #6
            точно там свалях и гледах и филтара сменявах на скоро и под него нищо не виждам и не напипвам а там иначе има течение на въздуха което ме навежда на мисълта че е отворена но не съм на 100% сигурен

            Коментар


              #7
              Мислиш че не виждаш нищо, а всъщност виждаш затворената клапа. Ако е отворена ще виждаш вентилатора под филтъра. Това обаче важи със сигурност за Браво/а и Мареа, може на твоят модел да е по-различно, макар че гледайки схемата на ключаря, мисля, че е същото. Това е прекия метод.А косвения - като караш с по-висока скорост ( > 70-80) и насочиш струята да излиза през предните клапи, когато вентилацията е на нула - само от скорстта на колата навлиза въздух и ти духа, все едно си пуснал вентилация на едно, а при по-висока скорост се усеща и като на две. Ако струята е много слаба или въобще не се усеща, значи клапата ти е затворена.

              Коментар


                #8
                Свалих и черната пластмаса под чистачките не можах да разбера на какво положение е клапата и после свалих и най долната част от схемата на ключара (6) от главния блок (доста лесно само три винтчета) и видях идеялно светлината отгоре и самата клапа как мърда!!! (работа за 15 мин) Благодаря!!!

                Коментар

                Working...
                X