Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем със слабо парно Пунто

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем със слабо парно Пунто

    Здравейте, колеги. Въпроса, по който искам да се допитам до вас е следния... Парното на Пунтото( 2001г, бензин 1.2) е много слабо. Колата си загрява съвсем нормално но парното си духа хладко винаги, никога не става топло...въпросът е на какво може да се дължи това? Също евентуално ме интересува някой добър майстор, при когото да закарам колата да я погледне...все пак идва зима а с това парно...Грешен раздел -> ПреместенаМодераторски екип на fiat-bg.org

    #2
    кола

    Провери първо дали няма въздух по по системата после дали отварят и затварят калапите
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Колега и аз съм със същото пунто и парното ми е слабо както при теб. В този раздел има много такива теми и миналата зима ги изчетох подщи всичките но не съм стигнал до решение на проблема. Няколко пъти промивах системата (може би 5 или 6 пъти) и всеки път източвах кафява вода, накрая ми писна и налях новия антифриз. Термостата си работи добре и колата си загрява нормално, всички маркучи започват да парят но парното е слабичко. Преди един месец повторих пак същото нещо и ще видим като се застуди има ли резултат. Другото което си мисля е да разглобя таблото там където е радиаторчето и да видя дали не са задръстени ламелите с прах или мъхове и въздуха да не може да преминава, но все не ми остава време. Ако не е от това вече се примирявам с факта че ми е слабо парното и започвам да си мисля че при този модел си е нормално. Успех и ако намериш причината пиши да знаем какво е

      Коментар


        #4
        Пунто

        ами на мен парното е готово да духа средно топло още като излеза на главната около 300 метра и после топло иначе колата не загрява -дори кара на студено таблото трудно се сваля иначе и аз съм навит да вида какво е вътре че май ми малко сълзи вътре
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          VIN написа:
          Колега и аз съм със същото пунто и парното ми е слабо както при теб. В този раздел има много такива теми и миналата зима ги изчетох подщи всичките но не съм стигнал до решение на проблема. Няколко пъти промивах системата (може би 5 или 6 пъти) и всеки път източвах кафява вода, накрая ми писна и налях новия антифриз. Термостата си работи добре и колата си загрява нормално, всички маркучи започват да парят но парното е слабичко. Преди един месец повторих пак същото нещо и ще видим като се застуди има ли резултат. Другото което си мисля е да разглобя таблото там където е радиаторчето и да видя дали не са задръстени ламелите с прах или мъхове и въздуха да не може да преминава, но все не ми остава време. Ако не е от това вече се примирявам с факта че ми е слабо парното и започвам да си мисля че при този модел си е нормално. Успех и ако намериш причината пиши да знаем какво е
          Първо провери дали маркучите отиващи към парното имат достатъчно температура тогава мъхове и други такива.
          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

          Коментар


            #6
            Аз реших проблема за себе си единствено с обезвъздушаване на системата. Сега парното е значително по-добре от преди, вече си е топло, а не хладко и съм доволен. Ако пак започне да не духа топло вече ще търся проблема на друго място.

            Коментар


              #7
              Нека и аз да се включа като препатил с парното на Пунто 1 и Пунто 2 (вече).Сигурно до момента съм сменил 4 бензинови Фиата Пунто 1 и в момента карам бензиново Пунто 2. Колкото и да ви е странно на всичките съм им сменял радиаторчетата на парното. Явно не са направени и изчислени както трябва (фабричен недостатък), но или протичат или се запушват. Всеки път преди да стигна до смяна на радиаторче минавам през куп процедури: проверка на термостати, водни помпи, течове по гумените съединения многократни обезвъздушавания и какво ли още не и накрая винаги стигам до подмяна на радиаторче на парно!!!Каква ми е последователността на работа:1. Колата на канал или подемник задължително за проверка за течове от маркучи, помпа или термостат. Тази проверка се прави първо на топъл мотор, след което се чака да изстине и се проверява отново. Някои ще питат защо се чака да изстине и пак се проверява. Логично е като надуе системата тогава да се види? Но има една малка подробност, която ме измъчи неведнъж: има една железна тръба, която излиза от водната помпа и продължава към маркучите, която влиза към корпуса към който се куплира водната помпа. Там има един О-пръстен, който често от температурата се деформира и почва да сълзи, но това може да се види само на изстиващ мотор. На три от Пунтата ми там беше проблема за загуба на течност.2. Ако няма течове по системата и пак няма парно, дори и да са топли маркучите от и към радиаторчето на парното тогава със сигурност знам едно - смяната му е наложителна. Не помагат никакви промивки и тем подобни.Последното Пунто 2 на което смених радиаторчето беше на 90% запушено, така че приз него пак частично минаваше течност, но ефекта след смяната беше поразителен - не съм вярвал , че Пунтото може да има такова силно парно.Ами това е моя скромен опит, ако се сетя нещо друго ще добавя. Поздрави

              Коментар


                #8
                От какво се запушват радиаторчетата? Карам винаги с антифриз изглежда и преди мен е карано само с антифриз тъй като той е чист без капка ръжда в него и не се губи. Ще трябва да поразгледам но ме съмнява да е запушено защото виждам какво преминава през него. За обезвъдушаване не зная как стоят нещата два пъти съм източвал анифриза при смяната на водната помпа и след това на термостата. Колкото съм източил толкова съм налял. Как да разбера дали има и въздух?

                Коментар


                  #9
                  кола

                  наи по маркучите има пробка и на радятора трябва да има също
                  КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                  Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                  http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                  Коментар


                    #10
                    Проблема е в термостата.За бензин е с по висока температура на отваряне.Когато купувате питайте за колко градуса е термостата защото на повечето модели не пише.

                    Коментар


                      #11
                      Пунто МК2-слабо парно

                      Колеги,след смяна на гарнитурата на главата,всичко по охладителната система и обезвъздушаването е О.К.,но парното е слабо! Предварително Благодаря!

                      Коментар

                      Working...
                      X