Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпроси около "преработен" термостат

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Въпроси около "преработен" термостат

    Колеги,моля тези които са преработили термостатите с тези от рено да вземат отношение по темата.Въпросът ми е как сте изкормили активната част на старият термостат?Налагало ли ви се е подмяна на поставен термостат от рено и имахте ли проблеми с изваждането на термостата от маркуча?ПреместенаМодераторски екип на fiat-bg.org
    Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
    Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

    #2
    Слагат го при блокирал в ОТВОРЕНО положение термостат.
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #3
      Моят не е блокирал,но не работи коректно.Въпросът е,че трябва да го изкормя.
      Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
      Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

      Коментар


        #4
        Ами като си гледам стария термос от бравото, няма да е много сложно, да му извадиш вътрешностите.
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #5
          Не съм сигурен,че ще успее да се развие,а с разпробиване няма да е много лесно.
          Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
          Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

          Коментар


            #6
            Малко снимки ако ти помагат:
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #7
              Моя беше заседнал в ОТВОРЕНО положение и вече от 6 месеца съм с такъв от Рено и съм мн. доволен. А колега като казваш че твоя не работи коректно какво имаш впредвид?
              НЕ Е ВАЖНО КАКВА Е КОЛАТА, А КОЛКО Е ПРАЗНА ГЛАВАТА!!!

              Коментар


                #8
                ако е заводския дори може да се развие и всичко излиза. като човек пробвал и 2та варианта не пропоръчвам такъв от рено. ваденето е кофти, както и набиването...л
                Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                Fiat Bravo'97 1,6 16v
                Fiat Tempra'91 1,6 mono

                Коментар


                  #9
                  Колеги от кой модел рено ставаше че съм позабравил

                  Коментар


                    #10
                    рено5
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      #11
                      http://www.lancia-bg.com/forum/viewt...p?f=35&t=16469 Виж това , може да ти помогне ... :D
                      тише едешь - хрен приедешь!
                      2.0 16V Delta 2 Продава се - http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...653&highlight=
                      http://www.3na100.com/ - за всеки, който иска да пътува ефтино.

                      Коментар


                        #12
                        Валентино_88 написа:
                        Моя беше заседнал в ОТВОРЕНО положение и вече от 6 месеца съм с такъв от Рено и съм мн. доволен. А колега като казваш че твоя не работи коректно какво имаш впредвид?
                        С такъв от рено 5 лиси ?Ако да каква му е цената?Проверих че Behr за 1.6 16в мотора е на 74 лв, струва ли си да се преправя?Също ако можеш да разясниш горе долу как стоят нещата с преправянето че и на мен предстои подмяна на термостата а в на колегата темата е пропусната съществената част за жалост.

                        Коментар


                          #13
                          Аз съм сменял моят.Ваденето на зтарият термостат не е трудно. С клещи се хаваща и наляво надясно и излиза.Поставянтео с тръба Ф30 (до колкото си спомням) и натискането става много лесно, няма греене на маркуча, няма разправия.Само малко масло или грес и влиза много лесно.Цената на термостатите е 12 лв вернет , 22 - 24 бехр.
                          Bravo JTD 105 '98

                          Коментар


                            #14
                            И аз съм с такъв от Рено. Вече втори. Първият издържа 2 години и малко. Мисля че струваше под 10 лв, а слагането в маркуча не е кой знае колко трудно. Ваденето на карантията от оригиналния е по-сложната операция.Ако някой се интересува от района на Пловдив, мога да кажа и от къде си го купих последния път.Поздрави!
                            FIAT Marea Weekend HLX 2.0 20V (147 hp)
                            LPG System BRC Just

                            Коментар


                              #15
                              HLX написа:
                              И аз съм с такъв от Рено. Вече втори. Първият издържа 2 години и малко. Мисля че струваше под 10 лв, а слагането в маркуча не е кой знае колко трудно. Ваденето на карантията от оригиналния е по-сложната операция.Ако някой се интересува от района на Пловдив, мога да кажа и от къде си го купих последния път.Поздрави!
                              Я кажи от къде го взе.Моя си работи перфектно но знае ли се след някой месец дали няма да реши да пометне Yellow_Flash_Colorz_PDT_05

                              Коментар

                              Working...
                              X