Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с климатик

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с климатик

    Здравейте колеги.Климатика си работи но наляганията на ниската и високата страна не са в нормиНа ниската страна при 2000об ми държи 1,3-1,4 а на високата тива на 20 при околна темп. 27-28грА при това налягане на ниската страна изпарението е около -5 , -6гр и подмръзва изпарителя в купето и изключва компресора за около 10сек.Трябва да държи при тези обороти на ниската поне 2-2,1атмИмахме съмнение в трв-то на изпарителя.Сменихме филтър дехидратора и трв-то но проблема си останаСтрелката на ниското налягане леко играе и се появи съмнение за счупен клапан в компресора....Сменихме и него но проблема си оставаИначе като температура 6градуса на клапите и 15гр в купето поддържаНо това изключване поради ниското налягане си остава и вече ми се изчерпаха мислите в главатаНякой случайно да се е зблъсквал с подобен проблем като моя?

    #2
    каква ти е колата първо.На фиатките браво и компания компресорите след определено време се скапват и почват да държат ниско налягане и от там стават малко странни нещата включва изключва прекалено често и не работи както трябва, масово е това на 9 от 10 фиата е така компресора.Нормално е износва се и не може на постига нужното налягане има защита и когато падне под определено ниво налягането (не помня колко беше) се изключва компресора.Няма полза да се чудиш караи и хич да не ти пука когато се скапе съвсем сменяй с нов компресор.При мен е същото положението но колкото кара толкова.
    КУПИ СИ FIAT ДА НЕ ТЕ Е ЯД!

    Коментар


      #3
      ...оф в бързината съм забравил ....Брава 1,6 16В 99гкомпресора е дензо ама все още не съм го разглобил да видя какъв е бутален и скрол системаАко някой е разглобявал да драсне два три редаИма ли части за тези компресори из Пловдив някъде

      Коментар


        #4
        Перките духат ли добре, радиатора чист ли е, достатъчно ли е напълнен.

        Коментар


          #5
          ^разглобявал съм таблото да сменям трв-то и изпарителя си беше чист вентилатора същотук работата опира май на клапани на компресораутре ще го отворя за обстоен преглед и ще го мъдряПросто няма от какво друго да прави тези мизерииИначе за студ си прави

          Коментар


            #6
            Говоря за другият радиатор.

            Коментар


              #7
              кондензатора е чист ,редовно си го мия с водоструйкатавентилатора си работи както трябва тръгва бавна степен после бърза и т.н.

              Коментар


                #8
                тук проблема не е в нито един от радиаторите просто компресора е износен и не постига достатъчно наляге.Не си заслужава да се прави.Преди време с един приятел пълнехме климатици на коли и този проблем беше характерен за фиатките имаше и друг проблем ако не се напълни навреме системата с фреон се скапваше даже и без да се пуска нормално е все пак не е кола за 6000 лв а за 2000 не е направена за вечно ползване.Колега от къде намираш желание да се занимаваш с тоя компресор професия ли ти е или просто си фен?
                КУПИ СИ FIAT ДА НЕ ТЕ Е ЯД!

                Коментар


                  #9
                  stefaka222 написа:
                  тук проблема не е в нито един от радиаторите просто компресора е износен и не постига достатъчно наляге.Не си заслужава да се прави.Преди време с един приятел пълнехме климатици на коли и този проблем беше характерен за фиатките имаше и друг проблем ако не се напълни навреме системата с фреон се скапваше даже и без да се пуска нормално е все пак не е кола за 6000 лв а за 2000 не е направена за вечно ползване.Колега от къде намираш желание да се занимаваш с тоя компресор професия ли ти е или просто си фен?
                  Не си прав за налягането.По горе бях писал за наляганията какви са.Компресора си постига налягане на високата страна даже в повече от необходимо.Днес го отворих(комресора не е бутален а лопатков) и да ти кажа съдейки по клапаните и лопатките е работил малко този компресор и според мен си е в редЛеглата също не са подбитиВиждал съм преди време и износени клапани доста подбити легла....Въпроса е защо ниското налягане не е в нормите 1,2-1,4 а трябва да е поне 1,8-2,2 при 2000обднес си поиграх и с трв-то или по точно понеже е скрито и нямам достъп до него а подлежи на реглаж (чрез винта отстрани) ,направих отвор в пластмасовата кутия(от към педалите) където седи изпарителя точно срещу болта.Направих си и по дълъг инбус за регулиране на тва трв.Утре ще се занимавам по обстойно А за желанието.....Ами имам си работилница и баща ми е хладилен техник а аз и от тва вдявам и няма да мирясам докато не го вкарам в пътя.

                  Коментар


                    #10
                    Според мен трв то ти е проблема и определено за различните модели на фиат са различни и трв тата. А като почнеш да го човъркаш това трв го отпиши.
                    Прикачени файлове
                    Обичам си работата.

                    Коментар


                      #11
                      Що така бе да го отписвам...Не знам кой ти ги говори тези неща но е хубаво да се аргументирашИма си винт за регулиране.Маркирал съм му заводскто положение ще го врътна утре малко.Пък ако не се получи ще си го върна на белега.Правили сме такива врътки преди време и се е получавало.

                      Коментар

                      Working...
                      X