Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Управление на вентилаторите - как са реализирани степените?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Управление на вентилаторите - как са реализирани степените?

    Интересувам се как се реализират бърза и бавна степен на вентилаторите на JTDто.С Визата вклювам вентилаторите да работят на бавна степен - работят и двата.Включвам ги на втора степен, върти се само единият.Така ли трябва да бъде или имам проблем някъде?Гледах гледах и не можах да разбера как се реализира бърза и бавна степен на вентилаторите. Последователно и паралелно ли го правят, леко се омотах заради един елемент 123 - таймер за висока скорост го дават. Някой има ли представа как работи този таймер или някъква документация за него.http://download.fiat-bg.org/Books/Br...20Part%204.pdf - страница 662.
    Прикачени файлове
    Bravo JTD 105 '98

    #2
    кола

    има едни съпротивления и вместо 12 волта дават нещо от рода на 10-8-6 волта нищо друго къв е пробелама
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Това съпротивление не го виждам на схемата.А и до колкото знам съпротивление има при ТД, при ЖТД няма съпротивление.Проблема е че единия вентилатор не работи на втора степен. А и за да работи втората степен не трябва да минава през съпротивление.
      Bravo JTD 105 '98

      Коментар


        #4
        кола

        а това са перките на радятора това е друго
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          Давам ти точен отговор - за първа степен - през реле 122 и 123 - перките се въртят, свързани последователно една на друга (червената верига). За втора степен - през реле 123 и 123 А, и също през 122 - се въртят свързани успоредно една на друга. (Синята верига)При тест с диагностичен софтуер - за втора степен се върти само едната перка, защото се подава команда (командата е маса от ЕКУ, а иначе са захранени с +12 през контактния ключ) само на релетата 123 и 123 А, докато 122 остава пасивно. А в реални условия - реле 122 винаги е включено когато трябва да се въртят на някоя скорост. При теста за бърза скорост не се активира 122, защото то се активира при теста за бавна, и ако не работи то - няма да работи бавната степен. Нямаш никакви проблеми. "Таймерът" е едно реле с нормално затворен контакт, през който контакт перките са вързани последователно. Когато ЕКУ подаде маса на първо краче, релето превключва, и последователното свързване отпада, а идва успоредно.
          Прикачени файлове

          Коментар


            #6
            Много ти благодаря Оги.Изкара една бира.И аз го мислех че е нещо подобно, но този таймер изглежда не бил таймер а си бил обикновенно превключващо реле. Поздрави.
            Bravo JTD 105 '98

            Коментар


              #7
              Не го знам какво точно е, то е едно голямо, на корпуса на перките. Има някаква схема вътре, ама не си спомням какво и беше по-особеното...

              Коментар

              Working...
              X