gumzata написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за включването и изключването на климатика
Collapse
X
-
-
Riki888 написа:... Изненадах се като видях че оборотите паднаха рязко малко под 3000. Интересно ми е това дали е нормално. ...Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"
Коментар
-
ogi28b написа:gumzata написа:За пръв път попадам на подобен спор! Едни казват, че е хубаво други, че няма значение. Аз сам стигнах до извода че е добре климатика да се пуска при минимални обороти на двигателя а сега виждам, че и други са се замислили по този въпрос. Винаги когато се наложи да включа климатика в движение, изключвам от скорост пускам го и пак продължавам. Може и да е безсмислено но със сигурност не е по-добре да се пусне при 3000 оборота! P.S. Това поне е по-сигурно от колкото спора: Пазим ли електроусилвателната с-ма като никога не пускаме SITY-то?
Коментар
-
Колега, кратко ясно и точно ти го казвам - Когато двигателят се върти с 3000-4000 оборота, при изправна система, вдига налягане много бързо, за секунди, и компресорът се изключва. След секунди налягането спада, и компресорът отново се включва. Това е цикъл, постоянен. Колегите, които се занимават с климатици го потвърдиха, а аз пък съм го виждал с очи как точно се случва. Разбира се че като го включваш на празен ход на двигателя - му помагаш, но всъщност му помагаш на практика в един от 100 случая на тръгване и спиране. Иначе - да, прав си, на празен ход е по-добре да го включваш, ако имаш възможност. Но при каране, особено извън града - нямаш тази възможност. Съгласен ли си ?
Коментар
-
Е това вече е нова информация за мен. Благодаря за нея! Не съм размишлявал много време по въпроса, просто в даден момент след като смених въпросня фрайлайф ме осени идеята за внезапното включване на климатика, и вече ми е рефлекс въпреки че карам от скоро поунтото, което е и първата ми кола с климатик. Жеста на изключване от скорост когато го пускам ми стана по скоро като някакъв навик и дори сега след като стана ясно, че е почти безсмислен сигурно пак няма да го махна, подобно на другият жест с междинната газ при превключване от по-висока на по-ниска предавка, въпреки че не карам ЗИЛ и това не е нужно. След като поразмишлявахме по въпроса Уважаеми колеги, си мисля че италианските инжинери с присъщата си гениалност, в която ние всички съфорумници сме убедени, сигурно са взели в предвид че на компресора на климатика ще му се наложи да се включи в движението на двигателя дори при 4000 и нагоре оборота и са обезпечили това да стане безпроблемно достатъчен борй пъти за да можем ние Фият-поклонниците да се радваме на овтомобилите си! Viva Fiat!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар