Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Страхотна влага след като се спре климатика

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Страхотна влага след като се спре климатика

    Колата е Гранде Пунто 1.2 с обикновен климатик, филтъра е нов. След като се спре климатика предното стъкло и предните странични се запотяват страхотно и трябва много време докато се възстанови видимостта.Въздуха е насочен към предното стъкло защото така не духа директно в теб и най-добре се охлажда цялото купе. Пробвах на второто положение към стъклото и краката, но става много студено в зоната на краката и вентилацията в цялото купе намалява.Рециркулацията е изключена тоест вкрава се външен въздух.Къде според вас е проблема.Гадна миризма от климатика няма.

    #2
    И при мен е така и на 2 пунтота.
    "Хората от AMG ходят с костюми и намръщени на работа,а тези от абарт голи и с пура в уста"
    Fiat Grande Punto FIAT 500 RiegeR Fiat Freemont

    Коментар


      #3
      Филтри, почистване на системата, от време на време трениране със специализирани спрейове .... това е ключа за палатката.
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #4
        Не знам как е на твоята кола обаче при мен като е работил климатикът, като спреш колата отдолу под двигателя започва да тече. Понеже радиаторът на климатика е студен, върху него се образува конденз и водата се извежда през специален отвор и изтича под колата. Ако при теб има такъв отвор за извеждане на водата може би е запушен по някаква причина. Водата не изтича и си остава при радиатора на климатика, изпарява се и попада върху стъклата.Като насочваш струята само към предното стъкло имай предвид че в горещо време стъклото е нагрято, като насочиш студената струя от климатика се получават зони по стъклото с по-ниска температура и това създава условия за поява на допълнително механично напрежение по повърхността на стъклото. Това се комбинира с механичното напрежение от усукването на купето ако караш по неравности или лош път. По принцип стъклото издъжа на такива напрежения без да се пукне обаче не се предоверявай много. Ако ти духа прекалено студено регулираш топлината на струята с врътката "топло - студено".
        Bravo 1.6 / 16

        Коментар


          #5
          На студено трябва да духа от високо, пусни си духалките на таблото и ги вдигни към тавана, това според мен е най добрият вариант. Влагата идва от това, че след спирането радиатора е много заскрежен и когато се разтопи тръгва влагата. Трябва да провериш дали не е запушен маркуча през който излиза водата извън купето и количеството на фреона. До колкото съм чувал, когато е по малко фреона, повече охлажда, но много заскрежава.

          Коментар


            #6
            При мен и маркуча е наред и всичко,стига бе кола от магазина преди седмица излезе от проверка и всичко си е наред.Но след като се покара на отворен прозорец се оправя след 5-6 минути.
            "Хората от AMG ходят с костюми и намръщени на работа,а тези от абарт голи и с пура в уста"
            Fiat Grande Punto FIAT 500 RiegeR Fiat Freemont

            Коментар

            Working...
            X