Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Загряване на извънградско каране.Термостат или водна помпа?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    M5kov написа:
    Ако до филтъра е от конусовидните и нестига външен въздух до него е напълно възможно. На моята и бях свалил гумения въздуховод свързващ пластмасовия с филтърната кутия и температурата се качваше супер много.
    Да, конусче е. Не съм му махал тръбата за въздуха ама пак си му е топличко, та незнам дали от него не е нещо.
    Bravo HGT

    Коментар


      #17
      Това ти обяснява проблема с прекаленото загряване, но не и с това, че в студено време неможе да загрее. Междо другото аз имам хапсолютно същите аномалии Преди два дена след изминати около 50 км, антифриза беше заврял и се наложи да поливам двигателя със студена вода Стрелката на беше 3-4 мм под критичната температура.При студено време много трудно се качва над средната черта, а зимата си стои на 4-5 мм от долната черта. Тия дни съм намислил да сменям антифриза, че и моето казанче е пълно с налепи.
      "Без сърца, сме просто машини"
      Toyota Prius 1.5 Hybrid
      EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

      Коментар


        #18
        Еми ако е във вилтъра проблема ше е много добре. Че пари за водна помпа нямам и не мисла да давам скоро :D . Така и така ще правя десен калник след морето и мисля да му направя въздухоотвод за филтъра да дърпа директно. Ше видиме дали ще промени нещо.
        Bravo HGT

        Коментар


          #19
          Най-лесно ще е да си сложиш оригиналния филтър, да покараш 2 дена и тогава ще видиш дали има промяна или не.
          "Без сърца, сме просто машини"
          Toyota Prius 1.5 Hybrid
          EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

          Коментар


            #20
            smokie написа:
            ...Значи в двете посоки я направихме, ама термостата не сме го сваляли....
            Реално само радиатора сте почистили. Боклуците в блока си стоят.
            Fiat Marea 1.8i 16V
            Fiat Tipo 1.4i 8V
            Fiat Punto 1.6i 8V
            www.italauto-bg.net/forum/

            Коментар


              #21
              Rokambol написа:
              smokie написа:
              ...Значи в двете посоки я направихме, ама термостата не сме го сваляли....
              Реално само радиатора сте почистили. Боклуците в блока си стоят.
              Ми нямахме време за повече. . След морето, ако няма промяна в положението, ще се сваля термостата.
              Bravo HGT

              Коментар


                #22
                Вчера и моята беше почистена. Старият антифриз приличаше на горяло масло и имаше ужасни утайки в резервоарчето. Сега я карам с водичка а след седмица ще сипя пак антифриз.
                "Без сърца, сме просто машини"
                Toyota Prius 1.5 Hybrid
                EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                Коментар


                  #23
                  M5kov написа:
                  Вчера и моята беше почистена. Старият антифриз приличаше на горяло масло и имаше ужасни утайки в резервоарчето. Сега я карам с водичка а след седмица ще сипя пак антифриз.
                  A казанчето изчисти ли ти се? Мойто много трудно и то след като го свалих и тръсках 2 часа. Май ше го сменям обаче, щото от много тръскане го изпуснах и стана една пукнатинка, от която май почна да пуска по малко антифризче :D
                  Bravo HGT

                  Коментар

                  Working...
                  X