Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

климатика хем работи хем не духа студено...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    ще се ходи на друг сервиз тези дни... колега Рачев и от тогава всичко с климатика нормално ли е ??
    Fiat Brava TD100

    Коментар


      #32
      ivailo rachev написа:
      здравей колега и аз имах същия проблем,компресора си включва и вътре си съска ама духа топло отидох при майстор той погледна и също каза че точно същия маркуч се е омаслил и евентуално ако изтича фреон ще е от там.направи проверка и каза че имам фреон просто трябва да се допълни човека си свърши работата и докато наливаше каза да включа климатика да духа на най-студеното и ми каза да си държа ръката на духалката и да видя дали ще има разлика и наистина започна да си суха студено,провери ми и налягането на компресора и чак тогава му платих скромните 20лв.
      Кви са тия майстори хем има пропуск хем не ти го отстранява а и долива без да знае колко. Избягвайте такива майстори дето нямат оборудване и сертификат за работа с фреони. Те ви правят мечешка услуга ще изревете за компресор от такива пълначи.
      Обичам си работата.

      Коментар


        #33
        колега spooni от тогава мина повече от месец и климатика прави зима вътре даже днес си го пусках,че то време не даваше последните дни и няма грешка.
        Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

        Коментар


          #34
          радвам се Рачев обаче нямам време тези дни да мръдна по сервизи, а и искам да проуча първо малко сервизите за климатици за да не се лутам из разни шарлатани..
          Fiat Brava TD100

          Коментар


            #35
            огледай се добре понеже нали знаеш че в днешно време всеки е майстор.аз където ходих човека е правил климатроника на мой колега и ми го препоръча след това и за това отидох там и съм доволен.дано да случиш на добър майстор и да се окаже че просто трябва да се допълни фреон.
            Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

            Коментар


              #36
              Valentin_V написа:
              ivailo rachev написа:
              здравей колега и аз имах същия проблем,компресора си включва и вътре си съска ама духа топло отидох при майстор той погледна и също каза че точно същия маркуч се е омаслил и евентуално ако изтича фреон ще е от там.направи проверка и каза че имам фреон просто трябва да се допълни човека си свърши работата и докато наливаше каза да включа климатика да духа на най-студеното и ми каза да си държа ръката на духалката и да видя дали ще има разлика и наистина започна да си суха студено,провери ми и налягането на компресора и чак тогава му платих скромните 20лв.
              Кви са тия майстори хем има пропуск хем не ти го отстранява а и долива без да знае колко. Избягвайте такива майстори дето нямат оборудване и сертификат за работа с фреони. Те ви правят мечешка услуга ще изревете за компресор от такива пълначи.
              Колега,оборудването (вярно,че не може без никъкъв инструмент) и "сертификат за работа с фреони" не те правят майстор.С колегите ходехме преди 10-15 години по разни курсове и семинари само за да си купим евтин инструмент.В София никой от старите мяйстори няма такъв "сертификат",но всички сме хладилни техници и знаем за какво иде дума.Всеки може да изкара един двуседмичен курс и да вземе каквато си иска тапия,ама опита не се купува.Това няма нищо общо с темата, но е добре да го знаем. Модераторски екип на fiat-bg.org

              Коментар


                #37
                Абе кво ви става аз ви казвам кое е правилно вие ме изкарвате крив няма повече да ви давам съвети за климите чупете си колите и главите.
                Обичам си работата.

                Коментар


                  #38
                  никой не те съди колега ти си прав за това което казваш
                  Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

                  Коментар


                    #39
                    Здравейте и аз имам малък проблем с климатика

                    Колата ми е пунто 1,2 75к/с ходих в сервиз за климатици защото от както съм я взел не е пипана (май това ми баше грешката че пипнах ) провериха ми фреона имаше 660гр климатика работеше когато колата е в движение на място или на светофар спираше.Та установи майстора че перката не работи от някакъв датчик който седи на радиатора сменихме го .След това каза че е хубаво да се смени и маслото в компресора щото не е сменявано дълго време (съгласих се ) .Закачи една модерна машина изтегли ми фреона (и маслото което беше с много тъмен цвят) после сложи ново масло(зеленикаво на цвят) настрой машината за 700гр фреон ,защото така прочетохме в каталога (675гр +/-25гр) операцията завърши провери налягането и каза че всичко е супер и тук идва голямото НО1.Когато включих климатика перката пак не тръгна . След замерване установи че датчика който е за налягането на системата не подава сигнал (провери го като окъси два от кабелите който влизат в него и перката заработи на 1 ва степен ) каза че е за смяна но в момента няма .Каза че не е хубаво да го ползвам докато не се смени защото ще скапа системата .О.К съгласих се .Тъй като имах планирано пътуване се разбрахме да го сменим като се върна и за да мога да го ползвам през това време ще ми сложи кабел между двете клеми на датчика за да работи перката (1ва степен)веднага щом включа климата от копчето нямало проблем.Добре ама климата сега е по зле от преди това. Интересното е че работи на моменти когато му е кеф вътре е зима (без значение градско или извънградско) иначе духа само влажен въздух леко хладен . 1.Та питам аз хората които са в час възможно ли е датчика да дава грешно инфо и за това да се получава така ?2. Дали проблема е от кабела които сложи на късо ?3.При включен климатик на коя степен трябва да работи перката ?МОЛЯ СПАСЕТЕ ЕДНА ДУША ОТ ТОПЛИНЕН УДАР [/b]

                    Коментар


                      #40
                      Предполагам че просто за да изкара пари те е навил да източвате фреона и да слагате ново масло. Лично аз никога карам хората да си зареждат на ново климатика след като виждам че той работи добре. Проблема с перката е в пресостата и е знаел още от самото начало, но ти си се пуснал по пързалката. Пресостата можеш и сам да си го подмениш защото има игла която няма да позволи изтичането на фреона при отвиването му. Пресостата може да си закупиш от магазин за авто части. Ако ти предстой пътуване извън града може да ползваш климатика той ще се охлажда от струята и ще работи нормално, но в града не го ползвай.А да значи по първия въпрос да датчика на климатика не пуска перката.За втория кабела не е проблем просто така работи и датчика като прави верига между клемите.За третия при достигане на 16бара се включва първа степен на перките и след като надхвърли 18бара се пуска и втора степен на перките това го прави този датчик пресостат.
                      Обичам си работата.

                      Коментар


                        #41
                        Благодаря ти за пояснението наистина аз не разбирм много от климатици но знам ,че едно нещо когато работи добре НЕ трябва да се пипа .Сега като се прибера ще потърся този датчик които не работи по магазините и ще утида да го подмени защото си включи в цената и подмяната. Само едно последно питане имам-това че в книгата пише 675г +/-25г фреон а тои напълни системата с 700г фреон не е проблем нали ?Питам защото знам че по принцип щом пише 675г трябва машината да се настрой на 675г а тези +/-25г са допустима грешка (така мисля аз)и когато се настрои машината на 700г има вероятност да се напълни на 725г което да спомага за по бързо вдигане на налягането( един вид препълване) и по лоша работа на климатика .Още веднъж ти благодаря за отделеното внимание по този въпрос

                        Коментар


                          #42
                          Изобщо не са проблем тези 25 грама.
                          Обичам си работата.

                          Коментар


                            #43
                            Благодаря :D

                            Коментар


                              #44
                              Колеги, моля за пояснение къде се намира филтъра на климатика за Купе 1.8/16V. Искам да го сменя. Предварително благодаря.
                              Не спорете с идиоти! Те най-напред те завличат до нивото си, след което побеждават благодарение на опита си.

                              Коментар

                              Working...
                              X