Това за включването при определени обороти е пълна глупост и ще ви кажа защо.В процеса на работа климатика постоянно се включва и изключва.Като достигне темп.0 градуса на изпарителя ли на компресора ли не съм много сигурен ,вътре е 7 градуса на духалките при това положение и климатика се изключва сам.След няколко сек. пак се включва и това се повтаря непрекъснато независимо с каква скорост/обороти карате.А за съскането и аз наблюдавам такова съскане при мен това лято.Все едно се пълни радиаторчето с фреон и изсъсква.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
климатика хем работи хем не духа студено...
Collapse
X
-
така колеги.. днес ходих на майстор, диагнозата е пукнат радиатор на климатика.. незнам как го установи понеже единствено мери налягането с един манометър което правеше компресора(поне така си го обяснявам аз) тъй като съм чувал за разни цветни газове и т.н. , а при този майстор невидях такова нещо цялата работа ми се стори малко съмнителна... довода му беше, че около мъркуча който влиза в радиатора на климатика било омаслено и нямало от какво друго да бъде въпреки , че му обясних че съм сменял семеринг от към ангренажа и преди всичко там си беше омазано, но той категорично отсече, че не това бил проблема.. вика ми "Мога да ти я напълня ще ти струва 50лв. обаче сигурно ще изскара само сезона.. " викам мерси и си заминах пари на вятъра не ми се дават, а и май има нещо съмнително в установяването на проблема...мисля да ида на друг сервиз дето наистина да го напълнят с газ и да видят от къде изстича, а не да сменя радиатора и да се окаже, че виждаш ли проблема не бил от него ...Fiat Brava TD100
Коментар
-
Тъй като колегата biker_81 e отговорил така, както аз мислех да отговоря, затова няма какво повече да допълня. Когато колата се движи със 130, оборотите на двигателя са достатъчни за създаване на налягане в системата, и последващото го изключване на компресора, после включване, после пак изключване...Ако някой посочи в техническа документация че конкретно е написано климатик да се включва само при ниска скорост и неутрален ход на двигателя, тогава ще се съглася, но така просто не мога, защото опитът ми показва, че това не е вярно. А компресорът на колата за която става въпрос - мисля че е тип "скрол" ( не съм сигурен дали правилно се изразявам) - непрекъснат цикъл. Нека техниците по климатици да кажат какво е полезно и какво вредно за него.
Коментар
-
spooni написа:мисля да ида на друг сервиз дето наистина да го напълнят с газ и да видят от къде изстича, а не да сменя радиатора и да се окаже, че виждаш ли проблема не бил от него ...LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.
Коментар
-
spooni написа:така колеги.. днес ходих на майстор, диагнозата е пукнат радиатор на климатика.. незнам как го установи понеже единствено мери налягането с един манометър което правеше компресора(поне така си го обяснявам аз) тъй като съм чувал за разни цветни газове и т.н. , а при този майстор невидях такова нещо цялата работа ми се стори малко съмнителна... довода му беше, че около мъркуча който влиза в радиатора на климатика било омаслено и нямало от какво друго да бъде въпреки , че му обясних че съм сменял семеринг от към ангренажа и преди всичко там си беше омазано, но той категорично отсече, че не това бил проблема.. вика ми "Мога да ти я напълня ще ти струва 50лв. обаче сигурно ще изскара само сезона.. " викам мерси и си заминах пари на вятъра не ми се дават, а и май има нещо съмнително в установяването на проблема...мисля да ида на друг сервиз дето наистина да го напълнят с газ и да видят от къде изстича, а не да сменя радиатора и да се окаже, че виждаш ли проблема не бил от него ...Обичам си работата.
Коментар
-
Марто написа:Не се занимавам с климатици, а и нямам много свободно време да ги изучавам. Това което го казвам е от личен опит и мога да кажа, че при мен всеки път се чупеше. Защо точно се е счупил и какво се е счупило, ама ни най малко не ме притеснява, за мен е важно като излезе колата от сервиза, да работи.Последния път когато ми се повреди климатика карах с 130км/ч а стрелката на оборотомера бе на 800rpm.
Коментар
-
spooni написа:така след бърза проверка установих, че перката от пред не се включва като пусна климатика... проверих бушоните, но отгоре отгоре... давайте напътствия да я оправим тая перка... има ли някакви релета или бушони спецялно за нея и къде са те??
Коментар
-
странно... преди мен при майстора имаше едно момче с БМВ 3 и докато му наливаше фреон му каза да си пусне климатика... съответно не му тръгна перката, но проблема беше в един бушон и след смяната му си тръгна веднага, а още нямаше добавен фреон... незнам дали има някаква връзка ама... Тоя преостат на кой радиатор е на климатика или на водния ?? абе къде е всъщност? Съжалявам за тъпите въпроси.п.п. погледнах бушоните в купето и тея под капака дето са с картинки като перка те са заедно с този за ABC-а на един куплунг... всичко е здраво.Fiat Brava TD100
Коментар
-
Пресостата за налягане стой до или на ресивера(филтъра за фреона) и ако няма достатъчно фреон и налягане не включва компресора съответно и перките не тръгват !Но както обяснява колегата компресора почва да върти значи трябва да включват и перките ! Ако не включат перките неможе да кондензира фреона налягането и температурата се покачват много и може да стане авария (да се пръсне маркуч или да избие от някое по-слабо място) Включи климатика и пипни тъбичките на компресора щом не ти влючват перките едната ще е станала прекалено гореща ако имаш фреон Пробвай да влючиш перките принудително с датчика който е в горната страна на радиатора просто измъни буксата която е с 3 извода и дай накъсо два от тях перките трябва да се включат на бавната степен !! Тогава включи климатика и виж дали ще почне да охлажда (най-вероятно НЕ ) тогава отиди да провериш дали има достатъчно фреон в системата и ако имаш фреон значи проблема е другаде най- вероятно се е задръстил ресивера Айде и да пишеш какво е станалоLANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.
Коментар
-
maxuel82 написа:Пресостата за налягане стой до или на ресивера(филтъра за фреона) и ако няма достатъчно фреон и налягане не включва компресора съответно и перките не тръгват !Но както обяснява колегата компресора почва да върти значи трябва да включват и перките ! Ако не включат перките неможе да кондензира фреона налягането и температурата се покачват много и може да стане авария (да се пръсне маркуч или да избие от някое по-слабо място) Включи климатика и пипни тъбичките на компресора щом не ти влючват перките едната ще е станала прекалено гореща ако имаш фреон Пробвай да влючиш перките принудително с датчика който е в горната страна на радиатора просто измъни буксата която е с 3 извода и дай накъсо два от тях перките трябва да се включат на бавната степен !! Тогава включи климатика и виж дали ще почне да охлажда (най-вероятно НЕ ) тогава отиди да провериш дали има достатъчно фреон в системата и ако имаш фреон значи проблема е другаде най- вероятно се е задръстил ресивера Айде и да пишеш какво е станало
Коментар
-
spooni написа:странно... преди мен при майстора имаше едно момче с БМВ 3 и докато му наливаше фреон му каза да си пусне климатика... съответно не му тръгна перката, но проблема беше в един бушон и след смяната му си тръгна веднага, а още нямаше добавен фреон... незнам дали има някаква връзка ама... Тоя преостат на кой радиатор е на климатика или на водния ?? абе къде е всъщност? Съжалявам за тъпите въпроси.п.п. погледнах бушоните в купето и тея под капака дето са с картинки като перка те са заедно с този за ABC-а на един куплунг... всичко е здраво.
Коментар
-
здравей колега и аз имах същия проблем,компресора си включва и вътре си съска ама духа топло отидох при майстор той погледна и също каза че точно същия маркуч се е омаслил и евентуално ако изтича фреон ще е от там.направи проверка и каза че имам фреон просто трябва да се допълни човека си свърши работата и докато наливаше каза да включа климатика да духа на най-студеното и ми каза да си държа ръката на духалката и да видя дали ще има разлика и наистина започна да си суха студено,провери ми и налягането на компресора и чак тогава му платих скромните 20лв.Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар