Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Водна помпа или термостат ??? - РЕШЕНО

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Водна помпа или термостат ??? - РЕШЕНО

    Днес реших да си направя една разходка до морето :D Запалих колата и тръгнах и след 20-тина километра погледнах стрелката на температурата иии стрелката почти отишла в червеното Спрях отворих капака и видях че от казанчето излиза вода и ври !!! Добре че имаше чешма и почнах да наливам студена вода! Тръгнах да се връщам но на 2-рия километър стрелката пак се изправи !Бях напълнил вода и така полека лека се върнах 20км назад !Сега въпроса ми е водната помпа ли е издухала или термостата ???? За сега мисля че е водна помпа защото от малкото маркучле което влиза в разширителния съд не излиза вода когато колата работи ! Това ме навежда на мисълта че е водната помпа ? Вие какво ще кажете !С кое да се захващам ???
    LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.

    #2
    Колега, а работят ли ти перките на радиатора. И между другото ми се струва че не е много удачно да наливаш студена вода в прегрял двигател.
    Fiat Marea 1.9 TD100 97г.

    Коментар


      #3
      Радиатора загрява ли? Ако да, не е термостат, или поне не прегрява от него. С каква скорост караше, преди да забележиш че грее? При 50-60 км/ч и повече, няма значение дали работят перките.

      Коментар


        #4
        кола

        е какъв клиент търсат по сервизите направо смяна първо тярьбвя дя су прърво тябвя да се прегледа кое работи и кое не датчика на перката дали работи и на 2 те степени дали маркучите загравят може да има някъде въздух и да не прави правилна циркулациядоста са нещата и после смяна
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          По сервизи не ходя че 80% са измамници има да се чудят какъв е проблема и почват да ровят там където не им е работа !На един познат заради развалена водна помпа му свалиха главата като предположили че е спукана главата или е издухала гарнитура ! Накрая се оказа водна помпа знам и доста други случаи с погрешни дисгнози които излизат скъпо но както и да е Веднага след като писах се захванах да решавам проблема със собствени сили и ето го резултата !Оказа се както и предполагах по първоначалните симптоми че се е предала водната помпа !Набързо свалих пистовия ремък после ангренажния и после водната помпа ! Турбинката на помпата направо изпадна Ето снимки как изглежда ? Да ме посъветвате каква марка водна помпа да си купя и в кои магазини да я търся (за Пловдив) Имам и още един въпрос на последната снимка съм снимал зъбчатката на ангренажа на коляновия вал и искам да питам кои белези да следя при зацепването на ремъка ! На ГНП-то и на зъбчатката на разпределителния вал има ясни белези ама тази на коляновия вал немога да рзбера кое е белега ??? Имаче преди да сваля ремъка го нагласих на белезите на ГНП-то и на разпределителния вал а долу остана така както е на снимката ???Но като пуснах колата от крика беше на скорост и коляновия вал "избяга" от положението на което го бях оставил
          Прикачени файлове
          LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.

          Коментар


            #6
            Влязъл си малко в джаза. Моя съвет е да си намериш читав монтьор, който да ти зацепи ангренажа. Виж за к’во става дума, пък сам направи преценка на способностите.Имай в предвид, че на фабричните белези НЕ БИВА да се доверяваш, освен този на коляновия вал! Не е голяма философия, но риска си е за твоя сметка.
            Прикачени файлове
            Fiat Marea 1.8i 16V
            Fiat Tipo 1.4i 8V
            Fiat Punto 1.6i 8V
            www.italauto-bg.net/forum/

            Коментар


              #7
              То в е от аутодатата и аз по него се отиентирам но както каза проблема е че неможе да се има доверие на фабричните белези още по малко на майсторите събирам си я сам пък каквото ще да става ! В неделя ще пиша дали ще я карам или ще я връщам за скрап :D :D :D
              LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.

              Коментар


                #8
                Да се похваля :D днес сложих водната помпа и "зацепих " ангренажния ремък по белезите !Превъртях коляновия вал и всичко беше наред !Запалих и колата си заработи както преди !Водната помпа която купих е "METELLI" от EVRO 07 за 63лв. с бронзова турбинка :D за сега всичко е наред !!!
                LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.

                Коментар


                  #9
                  Моите поздравления, малко хора ще рискуват сами да зацепват дизеляк, без опит.
                  Fiat Marea 1.8i 16V
                  Fiat Tipo 1.4i 8V
                  Fiat Punto 1.6i 8V
                  www.italauto-bg.net/forum/

                  Коментар


                    #10
                    Rokambol написа:
                    Моите поздравления, малко хора ще рискуват сами да зацепват дизеляк, без опит.
                    Благодаря за всяко нещо си има първи път :D е поиграх си 3 часа докато схвана че ремъка трябва да се сложи така че хлабавата част да остане при обтяжната ролка иначе при натягане измърдваше от белезите ! Но след като схванах "чалъма" се оказа че това е доста елементарна операция за която майсторите неоправдано взимат по 60-80 лв. говоря за моя фиат за другите може да е по-сложно или по-лесно незнам
                    LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.

                    Коментар


                      #11
                      Никой няма да го направи по-старателно от собсвеника. Добре дошъл при майсторите. :D
                      Умные не бывают учены; ученые не бывают умны. - Лао-цзы FIAT BRAVA TD100

                      Коментар

                      Working...
                      X