Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Възможно ли е обикновен климатик да се държи така?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Възможно ли е обикновен климатик да се държи така?

    Колеги днес климатика на колата ми направи странно впечатнление, първо да кажа че е обикновен климатик , аз и преди го усещах но днес успях да си го докажа. Та климатика переодично се включва и изключва. (говоря колата в движение на постоянни обороти) Това установявам с термометър в духалките и също така и по самата кола усеща се включването му и изключването му. А термометъра забучен в духалките прави следнот- слиза до 9 градуса на струята на въздуха и в тва време усещам как климата се изклучва (на колата и олеква) след като от дюзите въздуха стане 11 градуса усещам едно леко спъване в колата (климата се пуска) и температурата пак тръгва да пада до като стигне 9 градуса и така псотоянно все едно има терморегулато. Аз мислех че обикновенни клими бачкат постоянно , аз ли бъркам или моя климатик на колата нещо не е у ред?
    Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
    Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
    Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

    #2
    ти бъркаш. ако климатика бачка постоянно ще замръзне радиатора и ще спре да минава въздух и респективно ще спре да охлажда. затова има термостат които поддържа нормална температура във въздоховодите
    ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
    ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

    Коментар


      #3
      Да кажат разбирачите, ама мисля, че при
      ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати

      Коментар


        #4
        [quote:85b0b93b01="Pecho"]Да кажат разбирачите, ама мисля, че при
        ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
        ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

        Коментар


          #5
          Та климатика переодично се включва и изключва. (говоря колата в движение на постоянни обороти) Това установявам с термометър в духалките и също така и по самата кола усеща се включването му и изключването му.
          Колега, ти самия включваш климатика, и тогава забелязваш това поведение, или не си го включил изобщо, a той се самовключва? Иначе всеки климатик работи по този начин - постоянно се включва и изключва., безсмислено е постоянно да работи, защото ще създаде много студ, от който няма нужда. Също и хладилниците - и те не работят постоянно.

          Коментар


            #6
            Ееее колеги успокоихте ме, викам ко ли му става на тоя климатик ту бачка ту не, ама го прави ритмично и от там си викам явно не е току така тая работа ама сега като прочетох постовете ви ще спя спокоино. Мноооо мразим се занимавам с климатик на кола, сигур щот нема как да си го направя сам, и тряя ходя на мастор Хубууу де така и така съм ви хванала на приказка я кажете тогава тва включване не му ли влияяе зле в смисъл такъв че караш си ти с 3500 оборота и тои включ изключ тва включване с такива високо обороти не му разказва играта. Е със сигурност щом така е измислен нищо му няма, ама бих искал да разбера кви мерки са взети та такова вколючване да не е опасно за него.
            Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
            Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
            Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

            Коментар


              #7
              Преди години климатиците не се вклю/изкл. включването им ставаше само на ниските обороти, иначе може да хвърли съединителя и имаше само датчик който следи да не замръзне. Сега вече са по модерни, дори и само климатик има малко повече екстри от едно време. Не го мисли как са го направили, няма смисъл да откриваш наново топлата вода :D

              Коментар


                #8
                На все по-малко автоклиматични системи се използват датчици или термостати за включване или изключване на компресора при достигане на определена температура.Причината е, че при рязкото тръгване на компресора на високи обороти има опасност от повреди.В повечето случаи се използва един механичен "патрон" на компресора,който следи температурата на изпарение на течния фреон(настройва се само фабрично) и при определени стойности прави байпас между ниското и високото налягане в компресора и по този начин като измества буталата променя обема на цилиндрите-по този начин се намалява студопроизводството.В най-новите автомобили компресорите са постоянно зацепени и нямат съединител,а този механичен "патрон" е заменен с електрически

                Коментар

                Working...
                X