Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с перката на парното (работи постоянно) Мареа 1.8

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с перката на парното (работи постоянно) Мареа 1.8

    Имам проблем с перката на парното, работи постоянно, дори и при изваден контактен ключ. работи на четвърта степеен, а съшто така и не показва външната температура, като натисна копчето на таблото. Ако някои знае нещо по въпроса да пише. Благодаря предварително !

    #2
    Днес и при мен се появи подобeн проблем перката на парното се включи на макс и духаше постоянно докато дам на контакт, не ми показва външната температура. За да не ми бръмчи постоянно махнах бушона на вентилатора и така се прибрах. След това извадих жабката и прегледах контакти всичко, и освен това видях едни две релета в горния ляв край зад жабката. Едното ( червено на цвят) се оказа доста топло след като го извадих видях че два от контакти те ми бяха доста замърсени по почистих ги върнах но ефекта беше че в момента вентилатора не се върти изобщо. Моето съмнение пада на това реле но нямам с какво да го сменя в момента ... ако някои има идеи да каже .... Колата е Fiat bravo 1.6 16v 1999г.

    Коментар


      #3
      Няма ли някой който да е имам подобен проблем и да го е решил?

      Коментар


        #4
        Колега, колата има климатик, нали така? Това което наричаш "реле", ако е с 5 крачета, вероятно е електронния трансформатор, който се грижи за скоростта на перката. Може да се е повредил, и постоянно да е давал най-силна скорост. Не знам дали подлежи на ремонт. Опитай да намериш от морга втора ръка и го пробвай на място.Към автора на темата - може ли точен модел на автомобила, версия СХ, ЕЛХ, ХЛХ ? Освен вентилатора - при изваден ключ работи ли нещо друго, каквото и да е? Запалка, стъклата... каквото и да, провери всичко.

        Коментар


          #5
          Да с 5 крака е. 3 предполагам че са за управлението и има два, които са с по-голяма площ -за вентилатора. Този модул ли се грижи и за показването на външната температура, защото въобще не се променя километража като натисна бутона на таблото за да видя каква е външната температура...

          Коментар


            #6
            Проблемът при мен се оказа управлението на климатроника, което на бравото се намира под пепелника

            Коментар


              #7
              Не, това се грижи единствено да намаля скоростта на вентилатора. За показването на външната температура има значение само бутона, и датчика в огледалото, останалото е кабели от ЕКУ на климатика до таблото и до двата цитирани елемента.

              Коментар


                #8
                След подмяната на този модул (ЕКУ на климатика) при мен проработи показването на външната температура и се включи вентилатора , тоест всичките ми проблеми се оправиха. Не съм сигурен дали съм обяснил точното място но нямам снимка за да покажа..

                Коментар


                  #9
                  Да си сменял радиатор на парното скоро/някога? Да не би върху него да е текло антифриз?

                  Коментар


                    #10
                    в правилна насока разсъждаваш преди 2 месеца майсторих радиатора на парното и мисля че съм решил проблема(ЕКУ-то на климатика не беше намокрено). И аз си помислих че съм го намокрил, но като отжорих кутията всичко беше сухо вътре

                    Коментар

                    Working...
                    X