Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Климатик браво 1.4 12в

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Климатик браво 1.4 12в

    Здравейте колеги,имам проблем с климаика на бравото. Когато го пусна не сработва вентилатора на радиатора и в градки условия компресора изключва явно прегрява радиатора. Раборят и двете скорости на перката, фреон има. На извънградско климатика работи,защото се обдухва, но в София няма шанс.Какво да правя?Поздрави!
    AUDI 1.8T 150hp;Fiat BRAVO 1.4 12v 82hp; Fiat 1300 1964 65hp

    #2
    Диагностика му е майката.Може да е пресостат.

    Коментар


      #3
      Колега прървото нещо което трябва да направиш е да измиеш радиаторите с водосруйка,от вътре на вън за да почне да се охлажда по добре .Но внимавайте да не се деформират радиаторите.
      Ex: Alfa Romeo 156 1.8ТS
      Ex: Fiat Bravo 1.4 12V 80 к.с.

      Коментар


        #4
        Климатик браво 1.4 12в

        Колега кажи къде да го закарам.Разполагам с VAG-COM 409.1 и доколкото разбрах само някакъв преходних трябва да му купя за да става за диагностика на италиански автомобили.Ако си запознат пиши.
        AUDI 1.8T 150hp;Fiat BRAVO 1.4 12v 82hp; Fiat 1300 1964 65hp

        Коментар


          #5
          Re: Климатик браво 1.4 12в

          alexx написа:
          Колега кажи къде да го закарам.Разполагам с VAG-COM 409.1 и доколкото разбрах само някакъв преходних трябва да му купя за да става за диагностика на италиански автомобили.Ако си запознат пиши.
          Това няма да помогне.Виж си буксата на пресостата - при 1.8 се намира под акумулатора, а предполагам и при теб е там.За диагностика ти трябва специализиран сервиз, където мерят количество фреон, налягане и тем подобни.В старата сграда на импас 56 има такава фирма. Предполагам и на много други места.

          Коментар


            #6
            Климатик браво 1.4 12в

            Радиатора е чист.Проблема е, че не се включва перката. Само буксата на пресостата не успях да извадя, под акумулатора предполагам това е пресостата. Винаги мога да го побългаря и да прекарам още два кабела и когато пусна климатика перката да се пуска на втора, но предпочитам да поправя проблема.На диагностиак няма ли да ми покаже къде е проблема.
            AUDI 1.8T 150hp;Fiat BRAVO 1.4 12v 82hp; Fiat 1300 1964 65hp

            Коментар


              #7
              Диагностик на климатици би трябвало да каже къде е проблема.Скоро ми казаха, че първо се пуска перката на 1 ва степен и после след определено налягане на 2.Това беше на колата на един приятел.При него точно 1 нещеше да запали.Оказа се букса на пресостата.

              Коментар


                #8
                ще проверя датчика на пресостата тези дни и ще пиша как съм разрешил проблема.Явно прябва да му се ядосам
                AUDI 1.8T 150hp;Fiat BRAVO 1.4 12v 82hp; Fiat 1300 1964 65hp

                Коментар


                  #9
                  аз имам брава със същиа мотор 1.4.пусна ли климатика автоматично включка вентилатора в купето на първа степен.градско извънградско всичко работи както трябва(не вдига температура,градско даже се чува как включва на втора скорос вентилатора на радиатоара и си изключва после).но при мен явно фреона е намалял защото при 4000 оборота изключва компресора и след малко става жега в купето.като го включа от копчето пак тръгва и охлажда но мина ли 4000 об. изключва.това го забелязах защото по-роно често пътувах до софия и реша ли да карам над 130 климатика изключвоше.иначе по междугадси пътища с 90 - 100км си роботи нормално.явно си има защита.още не съм се доверил на никой да го пълни за в бъдеще ще мисля нещо как ги знам кви са убавци в ст.загора

                  Коментар

                  Working...
                  X