sev написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
По-висока работна температура при работа на климатика?
Collapse
X
-
Crusader написа:sev написа:и аз мисля, че климатроника не топлиJeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '01
Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Dinstinctive '02
ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99
Коментар
-
Колеги, в автомобилете се поставят обикновенни климатици. Тоест, те не са на принципа на термопомпата. Не вярвам някой да е виждал заскрежен кондензатора/"радиатора" на климатика на някоя кола. Това на което му казват "климатик" означава, обикновен климатик, който трябва да го включваш и изключваш ръчно. Той не е постоянно включен. Температурата обикновенно не може да му се регулира / вкл.като ти е топло, изкл.като ти е студено/. На другото "климатроник" - това отново е климатик, но той е включен постоянно /само един модел на AUDI прави изключение, доколкото аз зная/ и регулирането на температурата е през термостат в купето. Задаваш определена стойност и едно апаратче се грижи тя да е в тази граница.PUNTO Selecta
Коментар
-
Няма никакъв проблем климатика да отоплява. За да стане това просто се реверсира потока, вместо сгътения газ да се подаде за охлаждане към външното тяло се подава към вътрешното.Колеги, в автомобилете се поставят обикновенни климатици. Тоест, те не са на принципа на термопомпата. Не вярвам някой да е виждал заскрежен кондензатора/"радиатора" на климатика на някоя кола. Това на което му казват "климатик" означава, обикновен климатик, който трябва да го включваш и изключваш ръчно. Той не е постоянно включен. Температурата обикновенно не може да му се рагулира / вкл.като ти е топло, изкл.като ти е студено/. На другото "климатроник" - това отново е климатик, но той е включен постоянно /само един модел на AUDI прави изключение, доколкото аз зная/ и регулирането на температурата е през термостат в купето. Задаваш определена стойност и едно апаратче се грижи тя да е в тази граница.Настоящата - Ford Focus ST
Бившата - Bravo GT - мъничко, черничко, тук - там стъпва ...
Франкенщайн - R.I.P.
Fiat Ducato Heku Wohnmobill 530 '87 - НАБОРЪТ
Коментар
-
Vladim написа:jqb написа:На градско като загрее двигателя и пусна климатика много бързо му пада температурата, това съм го пробвал и на едно служебно Пежо, предполагам че хладилният агент се затопля от ДВГ което допълнително му отнема температура.Т.е. при мен е точно обратното и мисля, че това е нормално.Alfa Romeo 145 1.9 JTD
Коментар
-
Лятото като е жега и работи климатика като сляза от колата и от към двигателя идва горещ въздух. Като дигна капака имам чуството че мога да си пека агне над двигателя. Такава жега издухва. Не знам тоя мотор как издържа. Така, че няма как да се охлажда мотора повече при работа на климатика от колкото когато не работи и това да е нромално.
Коментар
-
Само да попитам тези които твърдят че климатиците им топлят (то е ясно че може принципно да го правят), каква част от енергията на работа на двигателя отива "нахаос", и каква точно отива за загряване? При положение че имаш толкова голяма загуба на енергия точно в "греене", да натоварваш още един път двигателя пак да грее е абсолютно безмислено. Pinko e прав, които иска да му е топло веднага - печка. Иначе много хора се бъркат че климатроника грее, той просто изсушава въздуха. Чувството за топъл въздух е оттам, малко субективно погледнато.п.п. Тази тема с греенето е дъвкана и предъвкана ....
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар