Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

По-висока работна температура при работа на климатика?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    sev написа:
    и аз мисля, че климатроника не топли
    И грешиш, колегата Fiat 125 го е обяснил много добре!
    Lancia Kappa 2.4 JTD 99`
    Uno 75 1.5i.e.8V 88`

    Коментар


      #32
      Crusader написа:
      sev написа:
      и аз мисля, че климатроника не топли
      И грешиш, колегата Fiat 125 го е обяснил много добре!
      И двамата с 125 грешите сериозно, автомобилните климатици (обикновенни или автоматични) не могат да топлят (освен ако температурата на охлаждажата течност не е достатъчно висока).Колкото повече спорите, толкова повече се излагате.
      Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '01

      Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Dinstinctive '02

      ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99

      Коментар


        #33
        климатроник му казват само по нашенски иначе например в германия по обявите го пишат климааутоматик (просто автоматичен климатик на който се настройва до коя температура да спре да охлажда ... и да не ти замръзват яйцата - Христос воскресе!)
        Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
        http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

        Коментар


          #34
          Колеги, в автомобилете се поставят обикновенни климатици. Тоест, те не са на принципа на термопомпата. Не вярвам някой да е виждал заскрежен кондензатора/"радиатора" на климатика на някоя кола. Това на което му казват "климатик" означава, обикновен климатик, който трябва да го включваш и изключваш ръчно. Той не е постоянно включен. Температурата обикновенно не може да му се регулира / вкл.като ти е топло, изкл.като ти е студено/. На другото "климатроник" - това отново е климатик, но той е включен постоянно /само един модел на AUDI прави изключение, доколкото аз зная/ и регулирането на температурата е през термостат в купето. Задаваш определена стойност и едно апаратче се грижи тя да е в тази граница.
          PUNTO Selecta

          Коментар


            #35
            климатроник е търговското наименование на някой производително не се сещам на кой точно
            2015 Renault Megane Expression GT
            2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
            Всичко за FIAT Bravo 2007

            Коментар


              #36
              sev написа:
              климатроник е търговското наименование на някой производително не се сещам на кой точно
              На някой от германските концерни, ако не се лъжа VW!
              Frontera Sport, X20SE март 1998

              Коментар


                #37
                sev написа:
                климатроник е търговското наименование на някой производително не се сещам на кой точно
                като NESKAFE и XEROX (широко употребявани вместо разтворимо и копиране)
                Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
                http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

                Коментар


                  #38
                  Няма никакъв проблем климатика да отоплява. За да стане това просто се реверсира потока, вместо сгътения газ да се подаде за охлаждане към външното тяло се подава към вътрешното.
                  Колеги, в автомобилете се поставят обикновенни климатици. Тоест, те не са на принципа на термопомпата. Не вярвам някой да е виждал заскрежен кондензатора/"радиатора" на климатика на някоя кола. Това на което му казват "климатик" означава, обикновен климатик, който трябва да го включваш и изключваш ръчно. Той не е постоянно включен. Температурата обикновенно не може да му се рагулира / вкл.като ти е топло, изкл.като ти е студено/. На другото "климатроник" - това отново е климатик, но той е включен постоянно /само един модел на AUDI прави изключение, доколкото аз зная/ и регулирането на температурата е през термостат в купето. Задаваш определена стойност и едно апаратче се грижи тя да е в тази граница.
                  Няма и да го видиш заскрежен (освен ако не си в Сибир), просто автомобилните работят с по-ниско налягане.
                  Настоящата - Ford Focus ST
                  Бившата - Bravo GT - мъничко, черничко, тук - там стъпва ...
                  Франкенщайн - R.I.P.
                  Fiat Ducato Heku Wohnmobill 530 '87 - НАБОРЪТ

                  Коментар


                    #39
                    Vladim написа:
                    jqb написа:
                    На градско като загрее двигателя и пусна климатика много бързо му пада температурата, това съм го пробвал и на едно служебно Пежо, предполагам че хладилният агент се затопля от ДВГ което допълнително му отнема температура.Т.е. при мен е точно обратното и мисля, че това е нормално.
                    Не е съсем така. "Хладилният агент" е топъл и трябва да се охлажда! Затова му е радиатора. Пипнете един хладилник отзад за да видите за, какво говоря, но леко за да не се опарите! Принципа на хладилника е толкова шашав и объркан за мен, че до ден днешен не ми стана ясно как така хладилника отзад трябва да е топъл за да е леден отвътре...
                    Колега топло е отзад защото там хладилния арент и в парно състояние а вътре кондензира от течно в парно
                    Alfa Romeo 145 1.9 JTD

                    Коментар


                      #40
                      Лятото като е жега и работи климатика като сляза от колата и от към двигателя идва горещ въздух. Като дигна капака имам чуството че мога да си пека агне над двигателя. Такава жега издухва. Не знам тоя мотор как издържа. Така, че няма как да се охлажда мотора повече при работа на климатика от колкото когато не работи и това да е нромално.
                      KIA Cerato 1.5 16V CRDI '05
                      Land Rover Discovery 2.5TD '94
                      EX: Fiat Marea SW ELX 1.6 16V '99
                      EX: Opel Astra F Caravan 1.4 '91
                      EX: Fiat Regata 1.7D '84

                      Коментар


                        #41
                        Само да попитам тези които твърдят че климатиците им топлят (то е ясно че може принципно да го правят), каква част от енергията на работа на двигателя отива "нахаос", и каква точно отива за загряване? При положение че имаш толкова голяма загуба на енергия точно в "греене", да натоварваш още един път двигателя пак да грее е абсолютно безмислено. Pinko e прав, които иска да му е топло веднага - печка. Иначе много хора се бъркат че климатроника грее, той просто изсушава въздуха. Чувството за топъл въздух е оттам, малко субективно погледнато.п.п. Тази тема с греенето е дъвкана и предъвкана ....

                        Коментар


                          #42
                          Може да грее ако накарате двигателя да се върти на обратно :D
                          KIA Cerato 1.5 16V CRDI '05
                          Land Rover Discovery 2.5TD '94
                          EX: Fiat Marea SW ELX 1.6 16V '99
                          EX: Opel Astra F Caravan 1.4 '91
                          EX: Fiat Regata 1.7D '84

                          Коментар

                          Working...
                          X