sev написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
По-висока работна температура при работа на климатика?
Collapse
X
-
Не съм съгласен с това,че ако маслото което е в компресора навлезе в системата това не и пречи.Нали точно заради това се препоръчва хладилниците да се превозват прави,а когато са били поставени в легнало положение да се оставят изправени да стоят известно време преди да се включат да работят.Просто маслото навлязло в системата ще я запуши в мястото на стеснението,което е направено за да се получи точно това компресиране на хладилният агент.
Коментар
-
sev написа:FIAT 125s написа:FIAT 125s написа:Радиатора отпред се казва" кондензатор" а този в купето "изпарител"(или обратно).Принципа на климатика е много прост и е основан на своуствата на газовете при сгъстяване да отделят топлина ,а при разреждане да поемат такава.Тоест когато се покачва налягането в един съд(примерно радиатора отпред)темп.се покачва.И когато пада налягането в един съд темп. се понижава(радиатора вътре).А понеже двата са в един кръг компресора тегли фреон от вътрешното тяло и го компресира към външното.Когато има възможност за обръщане на посоката на изпомпване/компресиране вече говорим за климатроник.Тоест нагрява се вътрешното тяло и духа топличкооо :D .А маслото е за комресора и при работата му просто то навлиза и по системата ,което пък не и пречи.125s/1600ccm/100ps
Коментар
-
FIAT 125s написа:sev написа:FIAT 125s написа:FIAT 125s написа:Радиатора отпред се казва" кондензатор" а този в купето "изпарител"(или обратно).Принципа на климатика е много прост и е основан на своуствата на газовете при сгъстяване да отделят топлина ,а при разреждане да поемат такава.Тоест когато се покачва налягането в един съд(примерно радиатора отпред)темп.се покачва.И когато пада налягането в един съд темп. се понижава(радиатора вътре).А понеже двата са в един кръг компресора тегли фреон от вътрешното тяло и го компресира към външното.Когато има възможност за обръщане на посоката на изпомпване/компресиране вече говорим за климатроник.Тоест нагрява се вътрешното тяло и духа топличкооо :D .А маслото е за комресора и при работата му просто то навлиза и по системата ,което пък не и пречи.Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '01
Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Dinstinctive '02
ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99
Коментар
-
peho написа:Не всички битови климатици са инверторни,но пак си топлят и охлаждат.Думата инверторен не си я използвал подходящо,не означава това.Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '01
Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Dinstinctive '02
ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99
Коментар
-
FIAT 125s написа:sev написа:това за режим отопление не знам дали е такатрябва да потърсяако ще топли защо ще се използва климатика, като си има друго отопление, което не увеличава разхода на горивоJeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '01
Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Dinstinctive '02
ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99
Коментар
-
Возих се в една темпра 2.0 януари месец и пусна климатроника на определена температура и след малко започна да духа топло,това при загряла кола.Незнам точно как е,но си мисля,че ако беше топлото да идва от радиаторчето,щеше да започне да духа веднага топъл въздух,а то се получи като при битов климатик,отначало работи компресора,а после заработва и ватрешното тяло и започва да духа топло.
Коментар
-
И аз да дам едно рамо по темата При мен когато температурата е по ниска от тази, която си задал да стане в купето духа топло, но агрегатора си работи , а когато го пусна на ECON тогава пак духа топло, но агрегата не се включва. Та се чудя в първия случай, аджаба защо работи агрегата в първия случай и гори ли гориво? Иначе без да е загряла колата в някаква степен топло няма, демек не е палиш пускаш климатроника и той духа топлоFIAT Bravo 1.6 16V '97
Коментар
-
Когато фреона е под налягане той се нагрява (например бутнете маркуча на помпата докато си помпите гума). После този газ като се освободи да се разширява свободно поема температура (ако имате запалка в която газта е под налягане - чак втечнена, без искра отворете да изпуска и забележете как става студена докато се разширява газта и се изпарява ... ) ТОВА И ПРИНЦИПА: Климатика е само един компресор с две половини на системата разделини от клапани така че да е различно налягането когато веществото се избута от едната в другата половина.Аз имам един друг въпрос - ребрата на парното с водно нагряване от двг. не топлят ли в купето ... защото май климатика ми почти не се усеща дори и като затворя притока отвън и завъртя на синьо кръглото копче. (сигурно трябва да слъгам фреон).
Коментар
-
niko_ymn написа:Аз имам един друг въпрос - ребрата на парното с водно нагряване от двг. не топлят ли в купето ... защото май климатика ми почти не се усеща дори и като затворя притока отвън и завъртя на синьо кръглото копче. (сигурно трябва да слъгам фреон).Ex. Grande Punto Driver
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар