Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Перката не включва.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Перката не включва.

    Колеги днес сутирнта както си карах по едно време гледам дим излиза от капака.Поглеждам термометъра-един отсек преди червената скала.Веднага отбих и угасих колата.Тъпото е че съм я оставил да прегрее чак до там,но досега не съм имал такъв проблем а и разстоянието от нас до работа е малко и въобще не съм го очаквал това.Затова и обикновенно не поглеждам термометъра.Та както и да е.Като отбих колата видях че от едната пробка на маркуча с водата изибва пара(явко е кипнала водата) и лощото е че перката не е включила .Понеже не съм много по тази част според вас какво може да е.Някой от кабелите на перката,датчика за температура който я включва(и който ми е на по-малко от година)или бушона на самата перка(който моля да ми кажете каде се намира за да го проверя)?
    Не карайте колата си по-бързо, отколкото лети вашия ангел-спасител!!!

    Фиат Браво:1,6V 103hp 1996

    #2
    Откачаш кабела на датчика и окъсяваш две от жичките му, не си спомням точно кои и трябва да врътне перката. Ако врътне значи е заминал датчика ако не нещо друго е станало.
    Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ

    Коментар


      #3
      Току що проверих. Значи на две от жиците трябва да идват 12V, на третата 0. Двете 12V са за 1-ва и 2-ра степен, вързват се към 3-тата жица. Пробвай трябва да тръгне перката.
      Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ

      Коментар


        #4
        maskarata написа:
        Току що проверих. Значи на две от жиците трябва да идват 12V, на третата 0. Двете 12V са за 1-ва и 2-ра степен, вързват се към 3-тата жица. Пробвай трябва да тръгне перката.
        Ок мерси.В момента съм на работа и не мога да прбвам но довечера ще го направя.А м/у другото каде е буона на перката.Все пак си мисля че той може да е причината защото датчика ме е почти нов.
        Не карайте колата си по-бързо, отколкото лети вашия ангел-спасител!!!

        Фиат Браво:1,6V 103hp 1996

        Коментар


          #5
          Един ъпдейт.Сега запалих колата и я оставих да загрее.Перката отново не се включи,но усетих че тръбата която влиза в горната част на радиатора е много топла,докато тази долу си е студена.Освем това вътре като пуснах парното ми се струваше че не духа много топло въпреки че колата е загряла.Друго странно е че колата не се охлаждаше от вятъра дори когато я карах.Според вас каква е повредата:термостат,помпа,нещо по лошо
          Не карайте колата си по-бързо, отколкото лети вашия ангел-спасител!!!

          Фиат Браво:1,6V 103hp 1996

          Коментар


            #6
            Термостат. Направо го сменяй.
            _/''''''''''''''''''''''''\_
            //---------------\\
            [( )== //// ==( )]
            |_|'------------'|_| ....Punto

            Коментар


              #7
              колега когато имах въздух в системата и при мен направи този номер.но отделно и една букса има към перката която съединява 3 кабела и едното краче вътре беше нагоряло и направо пуснах нов кабел да не минава през тази букса.провери и това да не би за това да не ти се развърта перката когато трябва.
              1.6 16v Abarth

              Коментар


                #8
                MorningEnergy написа:
                Термостат. Направо го сменяй.
                Точно така.Термостата се оказа.100 лв с работата и антифриза и пак съм на пътя
                Не карайте колата си по-бързо, отколкото лети вашия ангел-спасител!!!

                Фиат Браво:1,6V 103hp 1996

                Коментар

                Working...
                X