Колеги днес сутирнта както си карах по едно време гледам дим излиза от капака.Поглеждам термометъра-един отсек преди червената скала.Веднага отбих и угасих колата.Тъпото е че съм я оставил да прегрее чак до там,но досега не съм имал такъв проблем а и разстоянието от нас до работа е малко и въобще не съм го очаквал това.Затова и обикновенно не поглеждам термометъра.Та както и да е.Като отбих колата видях че от едната пробка на маркуча с водата изибва пара(явко е кипнала водата) и лощото е че перката не е включила .Понеже не съм много по тази част според вас какво може да е.Някой от кабелите на перката,датчика за температура който я включва(и който ми е на по-малко от година)или бушона на самата перка(който моля да ми кажете каде се намира за да го проверя)?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Перката не включва.
Collapse
X
-
maskarata написа:Току що проверих. Значи на две от жиците трябва да идват 12V, на третата 0. Двете 12V са за 1-ва и 2-ра степен, вързват се към 3-тата жица. Пробвай трябва да тръгне перката.Не карайте колата си по-бързо, отколкото лети вашия ангел-спасител!!!
Фиат Браво:1,6V 103hp 1996
Коментар
-
Един ъпдейт.Сега запалих колата и я оставих да загрее.Перката отново не се включи,но усетих че тръбата която влиза в горната част на радиатора е много топла,докато тази долу си е студена.Освем това вътре като пуснах парното ми се струваше че не духа много топло въпреки че колата е загряла.Друго странно е че колата не се охлаждаше от вятъра дори когато я карах.Според вас каква е повредата:термостат,помпа,нещо по лошоНе карайте колата си по-бързо, отколкото лети вашия ангел-спасител!!!
Фиат Браво:1,6V 103hp 1996
Коментар
-
колега когато имах въздух в системата и при мен направи този номер.но отделно и една букса има към перката която съединява 3 кабела и едното краче вътре беше нагоряло и направо пуснах нов кабел да не минава през тази букса.провери и това да не би за това да не ти се развърта перката когато трябва.1.6 16v Abarth
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар