и аз имах същия проблем със темпрата , миналото лято много ми загряваше... но след промивка на радиатора и нещата се оправиха(външно измиване сиреч) , падна адски много мизерия , това го направи ако не си до момента... и можеш да си изкараш копче отделно с което да включваш перката като влезнеш в разни задръствания... да кажем като стигне на 90 градуса.. аз така правя понякога , понеже имам допълнително копче , което вкл 2-ра степен....на 1-вата снимка, където е стрелката вече ми се е вкл 2-рата степен(97 градуса мисля) , а 1-та се вкл между 1-та и 2-та чертичка след 90 градуса.на 2-рата снимка , това ми е максимума в който ми е загрявала , нямаше последици след това.стана на 45 градуса лятото в градско каране.... ако както колегата казва ти охлади след като се вкл перката , няма за кво да се притесняваш , ако се притесняваш все пак , нали ти викам пусни си копче да вкл принудително перката когато ти скимне.... айде дано съм бил полезен... :D
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Загряване на Типо
Collapse
X
-
Колега,защо не опиташ първо с баипас на датчика когато е загряла колата и виж до къде ще ти падне темперетурата.Ако пак е малко над 90 опитаи със по-студен термостат.2-3 дни промивах моита система +тотално разглобяване темостата и резултата е че нещо маи го прецаках,сега с климатик в задръстване стои малко над 90 а преди това падаше до 85 защото върти постоянно на втора степен.Лошото е че в T&N cars в момента го няма, от тях знам че го има на 3 различни градуси:83;87 и 92,ако си с последния нищо чудно че ти загрява,докато превърти водата през радиатора и вече е на 100гр.Не се лъжи на магазинерите че е само един моделLacia Lybra 2.4jtd 140++ executive
EX.Fiat Tipo SX 1.6 IE
EX.Fiar Ritmo 105TC
Коментар
-
Кoлега SilenceR, една чертичка от скалата за температурата е 5 градуса. Това означава, че първата ти степен включва между 95-100 градуса, а втората по показанието от снимката е между 100-105 градуса. Тавана който си стигнал е 110 градуса.След като нямаш проблем с прегряване според мен или уреда не отчита коректно или имаш окислени букси на реостата за да включва на тия градуси.Бившето ми Типо 2.0 включваше 1-ва степен между 90-95 градуса а втора между 95-100градуса, с климатик стоеше на 95-100 градско, извънградско между 90-95,Без климатик малко под 90 градуса!now. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Коментар
-
Разбрал си ме абсолютно точно,бъди сигурен че в сервиза са ти сложили възможно най евтиния т.е.Vernet.За наи сигурно може да го свалиш, слагаш го в тенджерата, заряваш и мериш с термометър.Ако започне да отваря да 92гр. го смени, не е скъм а и ремонта е елементарен.Lacia Lybra 2.4jtd 140++ executive
EX.Fiat Tipo SX 1.6 IE
EX.Fiar Ritmo 105TC
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар